AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #21 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg skjønner dette kanskje ikke er det beste men jeg vet jo at mange av dere også kanskje kan relatere. Er en del på tinder å det hender jeg ikke alltids har noen fine damer og snakke med eller møte. da pleier jeg og prate med et par jenter jeg ikke syntes er noe særlig pene som et slags tidsfordriv, jeg hadde sex med de et par ganger for en stund tilbake og de forguder meg jo nesten enda, så det er jo skikkelig ego boost. er det mange av dere som gjør noe av det samme? ikke for og være slem mot personene men mer for din egen bekreftelse. Anonymkode: 07ba2...5d4 Troll Anonymkode: 053d7...47c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #22 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg skjønner dette kanskje ikke er det beste men jeg vet jo at mange av dere også kanskje kan relatere. Er en del på tinder å det hender jeg ikke alltids har noen fine damer og snakke med eller møte. da pleier jeg og prate med et par jenter jeg ikke syntes er noe særlig pene som et slags tidsfordriv, jeg hadde sex med de et par ganger for en stund tilbake og de forguder meg jo nesten enda, så det er jo skikkelig ego boost. er det mange av dere som gjør noe av det samme? ikke for og være slem mot personene men mer for din egen bekreftelse. Anonymkode: 07ba2...5d4 Jeg også. Bare med menn da så klart. Anonymkode: 2b1cb...b47
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå