AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Jeg skjønner dette kanskje ikke er det beste men jeg vet jo at mange av dere også kanskje kan relatere. Er en del på tinder å det hender jeg ikke alltids har noen fine damer og snakke med eller møte. da pleier jeg og prate med et par jenter jeg ikke syntes er noe særlig pene som et slags tidsfordriv, jeg hadde sex med de et par ganger for en stund tilbake og de forguder meg jo nesten enda, så det er jo skikkelig ego boost. er det mange av dere som gjør noe av det samme? ikke for og være slem mot personene men mer for din egen bekreftelse. Anonymkode: 07ba2...5d4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Hva med å bruke tiden din på noe nyttig og positivt i stedet? Feks jobbe og tjene penger til deg selv. Spar penger. Ellet lære deg noe nytt. Du får en positiv selvfølelse av det. Ta et kurs. Du har en kast og bruk mentalitet rundt kvinner og det er negativt for deg selv og andre. Du bruker jo disse damene for sex. Anonymkode: e7f36...50d 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 Samme her men omvendt. Jeg forbruker menn Anonymkode: 330e2...67c 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #4 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva med å bruke tiden din på noe nyttig og positivt i stedet? Feks jobbe og tjene penger til deg selv. Spar penger. Ellet lære deg noe nytt. Du får en positiv selvfølelse av det. Ta et kurs. Du har en kast og bruk mentalitet rundt kvinner og det er negativt for deg selv og andre. Du bruker jo disse damene for sex. Anonymkode: e7f36...50d det er bare tinder, det er jo kun for lett sex.. jeg har jo jobb og tjener penger så ser jo ikke problemet syntes bare det er gøy og få litt ekstra bekreftelse fra damer av og til. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Samme her men omvendt. Jeg forbruker menn Anonymkode: 330e2...67c Da skjønner du hva jeg mener 😉 Anonymkode: 07ba2...5d4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #5 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det er bare tinder, det er jo kun for lett sex.. jeg har jo jobb og tjener penger så ser jo ikke problemet syntes bare det er gøy og få litt ekstra bekreftelse fra damer av og til. Da skjønner du hva jeg mener 😉 Anonymkode: 07ba2...5d4 Nja. Ikke helt. Går ikke så langt at jeg faktisk treffer dem (eller har sex med masse mulige folk. Æsj). Jeg samler bare matcher, blir godt kjent med dem i andre SoMe og får litt dårlig samvittighet av at de blir så investerte. Han kan være kongen selv, jeg bryr meg ikke. Jeg bare kjeder meg... Anonymkode: 330e2...67c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #6 Skrevet 25. mars 2021 Mon tro om du skriver dette for å gjøre kvinner redd for å ligge med kjekke menn. Om ikke syns jeg synd på deg, det der er sånn jeg holdt på med da jeg var 18 og emosjonelle problemer. For en voksen person er det bare stakkarslig og tomt. Anonymkode: bc3b5...c1d 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #7 Skrevet 25. mars 2021 Du er bare en god gammeldags drittsekk som har funnet et nytt sted å bruke til det. No big deal. Mange nok av dere der ute. Anonymkode: 0da45...ac8 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #8 Skrevet 25. mars 2021 Slapp av - det hender vi har veldedighets sex med menn vi ikke liker for å ghoste dem etterpå Anonymkode: 06476...981
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #9 Skrevet 25. mars 2021 Styggeste jeg vet er folk som leker med følelsene til andre. Helt greit å bare ønske sex, men da bør det være gjensidig. Ble lekt slikt med av en fyr i fjor og det såret meg veldig. Fikk inntrykk av at han likte meg og jeg ble forelsket. Han holder på sånn enda har jeg hørt. Anonymkode: 54525...da0 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #10 Skrevet 25. mars 2021 40 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner dette kanskje ikke er det beste men jeg vet jo at mange av dere også kanskje kan relatere. Er en del på tinder å det hender jeg ikke alltids har noen fine damer og snakke med eller møte. da pleier jeg og prate med et par jenter jeg ikke syntes er noe særlig pene som et slags tidsfordriv, jeg hadde sex med de et par ganger for en stund tilbake og de forguder meg jo nesten enda, så det er jo skikkelig ego boost. er det mange av dere som gjør noe av det samme? ikke for og være slem mot personene men mer for din egen bekreftelse. Anonymkode: 07ba2...5d4 Jeg er nok forsiktig med å ligge med damer som er tilbøyelige til å utvikle følelser, men har ingenting i mot å bruke Tinder som et tidsfordriv eller som kilde til lett og uforpliktende sex. Da må begge parter være inneforstått med det, og det finnes nok av damer som er ute etter slikt. Anonymkode: e550e...5d4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #11 Skrevet 25. mars 2021 Damer som tidsfordriv er helt innafor. De gjør akkurat det samme selv. M45. Anonymkode: 50d25...096
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #12 Skrevet 25. mars 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Damer som tidsfordriv er helt innafor. De gjør akkurat det samme selv. M45. Anonymkode: 50d25...096 For en fin logikk. Andre dreper og voldtar så helt innafor å gjøre det samme selv. Moralkompass finnes nemlig ikke Anonymkode: bc3b5...c1d 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #13 Skrevet 25. mars 2021 Så lenge du er ærlig om det og de også bruker deg som tidsfordriv, så hvorfor ikke? Hvis du ikke er ærlig, så er du en drittsekk. Anonymkode: eaeb2...d09
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #14 Skrevet 25. mars 2021 Hvis ts hadde ordlagt seg litt annerledes så hadde det ikke hørtes ut som en drittsekk. "jeg liker å bruke tid på å bli kjent med nye personer, og noen ganger utforsker vi hverandre seksuelt". Jeg ser ikke problemet. Enten du kaller det livet, eller et tidsfordriv, så er det jo det vi holder på med, alle sammen. Anonymkode: 23ce9...4e0
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #15 Skrevet 25. mars 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis ts hadde ordlagt seg litt annerledes så hadde det ikke hørtes ut som en drittsekk. "jeg liker å bruke tid på å bli kjent med nye personer, og noen ganger utforsker vi hverandre seksuelt". Jeg ser ikke problemet. Enten du kaller det livet, eller et tidsfordriv, så er det jo det vi holder på med, alle sammen. Anonymkode: 23ce9...4e0 Nei, han skriver han bruker damer han ikke finner attraktive til å booste eget ego, det er ganske kvalmt. Anonymkode: bc3b5...c1d 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #16 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei, han skriver han bruker damer han ikke finner attraktive til å booste eget ego, det er ganske kvalmt. Anonymkode: bc3b5...c1d Ja, enig. Jeg foretrekker attraktive damer til det bruket. Anonymkode: 23ce9...4e0
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #17 Skrevet 25. mars 2021 Kan overhodet ikke relatere til denne typen tragisk oppførsel. Jeg ville aldri gjort noe sånt med en mann. Jeg ser ikke en mann som et mindreverdig vesen jeg kan behandle som det passer meg i kraft av at jeg ikke er tiltrukket av han. Jeg ønsker heller ikke noen form for intimitet med enn mann jeg ikke finner attraktiv. Tanken får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg, fordi jeg MÅ like en mann godt for å ha han så tett på. Syns egentlig at det er svært merkelig at en mann kan synke så lavt at han kler seg naken med damer han ser ned på. Det høres ut som oppførsel man trenger hjelp til å få korrigert av profesjonelle. Anonymkode: d4859...ceb
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #18 Skrevet 25. mars 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, enig. Jeg foretrekker attraktive damer til det bruket. Anonymkode: 23ce9...4e0 Du prøver kanskje å være morsom, men er det ikke. Anonymkode: a0354...6dd
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #19 Skrevet 25. mars 2021 36 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, enig. Jeg foretrekker attraktive damer til det bruket. Anonymkode: 23ce9...4e0 Som om du har sjans på de 😎 Anonymkode: bc3b5...c1d 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #20 Skrevet 25. mars 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Kan overhodet ikke relatere til denne typen tragisk oppførsel. Jeg ville aldri gjort noe sånt med en mann. Jeg ser ikke en mann som et mindreverdig vesen jeg kan behandle som det passer meg i kraft av at jeg ikke er tiltrukket av han. Jeg ønsker heller ikke noen form for intimitet med enn mann jeg ikke finner attraktiv. Tanken får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg, fordi jeg MÅ like en mann godt for å ha han så tett på. Syns egentlig at det er svært merkelig at en mann kan synke så lavt at han kler seg naken med damer han ser ned på. Det høres ut som oppførsel man trenger hjelp til å få korrigert av profesjonelle. Anonymkode: d4859...ceb Du høres ut som en normal person med sunn tankegang og følelsesliv 👍🏻Godt det er noen av oss også Anonymkode: bc3b5...c1d 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå