Raggsokk Skrevet 26. august 2005 #1 Del Skrevet 26. august 2005 Hvor mye tror dere det koster å frakte et piano fra et hus til et annet? Jeg vet det altså, for jeg venter på pianoet i skrivende stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. august 2005 #2 Del Skrevet 26. august 2005 Ti liter blod? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raggsokk Skrevet 26. august 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 26. august 2005 Ti liter blod? ← Ja. Pluss 3000 kroner PLUSS moms. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 26. august 2005 #4 Del Skrevet 26. august 2005 Hvor stor er avstanden mellom husene da? Hvor mange mennesker måtte til for å flytte det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raggsokk Skrevet 26. august 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 26. august 2005 Hvor stor er avstanden mellom husene da? Hvor mange mennesker måtte til for å flytte det? ← Ca 5 km. Og de var vel 3 stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 26. august 2005 #6 Del Skrevet 26. august 2005 Ca 5 km. Og de var vel 3 stykker. ← Kr. 1.000,- pr. stk....muligens totalt to timer pr. pers...veeell..kanskje grei sum allikevel. Men ved første øyekast virket det unektelig litt dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prudence Skrevet 26. august 2005 #7 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg syns ikke det var så dyrt jeg egentlig. Hadde trodd det kostet mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Funny Face Skrevet 26. august 2005 #8 Del Skrevet 26. august 2005 Aner ikke. Spørs jo hvem som flytter det pianoet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå