Gå til innhold

Hekle eller strikke et kosedyr til en 1åring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noe tips om oppskrift og garn? Må være noe som tåler å bli brukt,gjerne i bomull. Kanskje hekle ei kanin? Har sett bilde av ei kanin med ei lomme til ei hekle gulrot,men kan ikke finne noe oppskrift.

Anonymkode: 5a857...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søk etter "amigurumi" på nett og du finner mye festlig heklet innen segmentet kosedyr.

Garnet bør være fast sånn at barnet ikke tygger i seg "garnfluff" og i bomull eller bomull/lin. (jeg ville ikke latt en baby ligge og rulle seg på kosedyr i ull - for mye finfiber som potensielt ender i små lunger.)

Anonymkode: 42461...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har strikket noen kosedyr (løve og blekksprut) fra hip knit shop, de har vært veldig populære 😊 Tenker det er greit at det ikke er mohair, jeg har strikket i ren ull. Neste bamse er fra dotpebble_knits på Instagram, hun lager de utroligste strikkeoppskriftene😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Søk etter "amigurumi" på nett og du finner mye festlig heklet innen segmentet kosedyr.

Garnet bør være fast sånn at barnet ikke tygger i seg "garnfluff" og i bomull eller bomull/lin. (jeg ville ikke latt en baby ligge og rulle seg på kosedyr i ull - for mye finfiber som potensielt ender i små lunger.)

Anonymkode: 42461...9ea

Tusen takk for tips...har søkt på det,men finner ikke noe på norsk. Er ganske nybegynner, så hvordan veit jeg at garnet er fast? :) 

Anonymkode: 5a857...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satellites skrev (7 minutter siden):

Jeg har strikket noen kosedyr (løve og blekksprut) fra hip knit shop, de har vært veldig populære 😊 Tenker det er greit at det ikke er mohair, jeg har strikket i ren ull. Neste bamse er fra dotpebble_knits på Instagram, hun lager de utroligste strikkeoppskriftene😊

takk for svar,skal sjekke ut...forstår så dårlig engelsk,så leiter etter norske oppskrifter :) 

Anonymkode: 5a857...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

takk for svar,skal sjekke ut...forstår så dårlig engelsk,så leiter etter norske oppskrifter :) 

Anonymkode: 5a857...159

Hip knit shop har norske oppskrifter 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aftenstrikk har noen veldig fine noen😍 Creajunkie har også noen veldig fine noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...