AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Del Skrevet 22. mars 2021 Det virker som kjendiser her såvel som ellers i verden velger navn for å skille seg ut. Gitt at du var kjendis (her eller andre steder), hvilket navn hadde du vurdert? Jeg er litt fascinert av dette og prøver å komme til bunns i hvorfor de velger som de ofte gjør 🙂 Anonymkode: 8022e...6d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #2 Del Skrevet 22. mars 2021 Morsomt spørsmål😀 Kjendiser er jo ofte trendsettere, samtidig som de kan tillate seg å gå lenger utenfor det som er det vanlige. Jeg tror jeg ville gått for kule norrøne navn som er vanlige i befolkningen, men uvanlige å gi til barn nå, f.eks Bjørg, Åshild, Halldis, Aud, Thorfinn, Magne, Harald, Niels eller Gunnar. Anonymkode: 125cb...b82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Morsomt spørsmål😀 Kjendiser er jo ofte trendsettere, samtidig som de kan tillate seg å gå lenger utenfor det som er det vanlige. Jeg tror jeg ville gått for kule norrøne navn som er vanlige i befolkningen, men uvanlige å gi til barn nå, f.eks Bjørg, Åshild, Halldis, Aud, Thorfinn, Magne, Harald, Niels eller Gunnar. Anonymkode: 125cb...b82 Og heller skille meg ut på den måten, enn gjennom oppdiktede fantasinavn. Anonymkode: 125cb...b82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 22. mars 2021 #4 Del Skrevet 22. mars 2021 Glenn Kevin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #5 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og heller skille meg ut på den måten, enn gjennom oppdiktede fantasinavn. Anonymkode: 125cb...b82 Høres ganske edruelig ut. Ser forresten mitt navn blant de du nevner 😂 Anonymkode: 8022e...6d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #6 Del Skrevet 23. mars 2021 Samme som nå: ikke-norske og veldig sjeldne navn som jeg elsker Anonymkode: a7d97...048 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #7 Del Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Høres ganske edruelig ut. Ser forresten mitt navn blant de du nevner 😂 Anonymkode: 8022e...6d4 Da har du et veldig flott navn😊👍 Anonymkode: 125cb...b82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #8 Del Skrevet 25. mars 2021 Hilke Oakley Hattie Ja, noe i den duren. Kan vel kalle hundene mine det i fremtiden kanskje 🤣 Anonymkode: 55cf1...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #9 Del Skrevet 25. mars 2021 Rebel. Er dame ☺️ Anonymkode: 03634...c59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå