Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kath H. skrev (10 minutter siden):

Jeg skjønner jo de er skuffet, det ville jeg også blitt. Men det er litt sånn smålig å mase i media om at andre er flinkere når de kunne forberedt seg de også..

jeg liker TT men de er jo ikke spesielt flinke. Ac har også klaget på dette og jeg syns det er rart. Amatør betyr jo så mangt. Er Anna mindre amatør fordi K og V vant liksom

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Far og sønn i fjor var jo like god med verktøyene som Kurt, så jeg skjønner ikke hvordan man kan mene at Kurt har løyet? Samtlige av parene har god tid på å forberede seg til dette. Dersom jeg skulle deltatt, så hadde jeg definitivt øvd på forhånd. Tatt et kurs hos svigerbror som er snekker, laget klar moodboards, lagt en plan for farger og stil, øvd med på å lage det lille huset som de skal gjøre hele to ganger i serien. Dette er fritt frem for ALLE å gjøre, så all ære til de som faktisk forberedte seg.

Anonymkode: 87f23...d39

Nei det er bare sutrete. Mikkel og C var vel enda mer.drevne enn disse to:) likevel vant ø og L som var grønnere enn denne gjengen!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til Veronica og Kurt. Vel fortjent! Ja, Kurt er nevenyttig og kan mye, men det kan jo ingen ta i fra han. Syns han er flink. Var jo samme greia i fjor. Far og sønn hadde litt erfaring og var flinke, dog vant de ikke. Men, folk må roe seg ned. Det var en helt fair konkurranse og verdig vinner. 

Anonymkode: e34c0...ab9

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Så lite spennende finale etter at megleren røpte hvem som vant i annonsen!

Frem til da hadde jeg håpet på A og J.

Anonymkode: fabf8...601

Megler burde hatt sparken!

Anonymkode: abefd...dd0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader, alle jeg kjenner synes Finn er helt dust. Sånn er det bare.

Anonymkode: a38b3...d5e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ligget ørlite lavt om jeg var AJ. Intervjuet på vg er bare lavmål. Snakk om å hive bensin på bålet til "haterne", med å uttale seg så smålig. 

Dårlige og smålige tapere. Unner KV seieren enda mer etter dèt opptrinnet :flau:

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Far og sønn i fjor var jo like god med verktøyene som Kurt, så jeg skjønner ikke hvordan man kan mene at Kurt har løyet? Samtlige av parene har god tid på å forberede seg til dette. Dersom jeg skulle deltatt, så hadde jeg definitivt øvd på forhånd. Tatt et kurs hos svigerbror som er snekker, laget klar moodboards, lagt en plan for farger og stil, øvd med på å lage det lille huset som de skal gjøre hele to ganger i serien. Dette er fritt frem for ALLE å gjøre, så all ære til de som faktisk forberedte seg.

Anonymkode: 87f23...d39

Det står at parene ble castet på ulike tidspunkt. Meglerne måtte omtrent gå i karantene med en gang. Det gjør nok også at noen kan oppleve det litt urettferdig. Nå er det uansett over. Håper neste års cast er litt mer jevne, så man gidder å se på hele programmet. Har vært gjesp siden uke 2 i år. 

Anonymkode: 5f3b0...d56

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tradegy skrev (5 minutter siden):

Ville ligget ørlite lavt om jeg var AJ. Intervjuet på vg er bare lavmål. Snakk om å hive bensin på bålet til "haterne", med å uttale seg så smålig. 

Dårlige og smålige tapere. Unner KV seieren enda mer etter dèt opptrinnet :flau:

Ikke noe galt med det intervjuet. At det er vanskelig å unne noen andre seieren når du taper 3-4mill på målstreken etter 10 ukers blodslit er 100% forståelig. Clickbait-overskriften til VG derimot var motbydelig. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Megler burde hatt sparken!

Anonymkode: abefd...dd0

Dette er ikke USA 

Anonymkode: 5f3b0...d56

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BrukonymAner skrev (1 minutt siden):

Ikke noe galt med det intervjuet. At det er vanskelig å unne noen andre seieren når du taper 3-4mill på målstreken etter 10 ukers blodslit er 100% forståelig. Clickbait-overskriften til VG derimot var motbydelig. 

Enig

Anonymkode: 5f3b0...d56

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprinkle skrev (1 minutt siden):

Ser det allerede er opprettet spleis for Anna og Jone. :ninja:

 

Får ikke en eneste krone fra meg. Går ut å oppføre seg som drittunger etterpå, stakkars stakkars Veronica

Anonymkode: 027ec...981

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Får ikke en eneste krone fra meg. Går ut å oppføre seg som drittunger etterpå, stakkars stakkars Veronica

Anonymkode: 027ec...981

Ja det er helt utrolig. Føler veldig med henne når hun sier det har vært to mot seks hele veien og at det var ukoselig for henne.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Får ikke en eneste krone fra meg. Går ut å oppføre seg som drittunger etterpå, stakkars stakkars Veronica

Anonymkode: 027ec...981

Jeg har full forståelse for at det er kjipt å tape på målstreken, virkelig. Men jeg er helt enig i at det går an å vise litt medmenneskelighet. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (1 minutt siden):

Ja det er helt utrolig. Føler veldig med henne når hun sier det har vært to mot seks hele veien og at det var ukoselig for henne.

Samme her. Fikk oppriktig vondt inni meg. Hva har Veronica gjort noen? Hun er jo bare søt og snill. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (Akkurat nå):

Ja det er helt utrolig. Føler veldig med henne når hun sier det har vært to mot seks hele veien og at det var ukoselig for henne.

Ja, at Christine har vært falsk har jeg sett hele veien, det er bare noe med henne. Adrian har skjult det ganske godt, men TT er jo falske som faaaaan lang vei! 

Anonymkode: 027ec...981

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sprinkle skrev (1 minutt siden):

Samme her. Fikk oppriktig vondt inni meg. Hva har Veronica gjort noen? Hun er jo bare søt og snill. 

Nei, og når de tre andre parene langer ut i tv2, for så og si at de har ikke vært ukoselige? Det tror jeg ingenting på gitt

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (6 minutter siden):

Her snakker vi en gjeng dårligere tapere...

https://www.tv2.no/underholdning/14020823/

 

Respekt til meglerparet. De har ikke noe å vinne på å komme med utsagn som dette i etterkant, men de ser som de fleste andre at det var urettferdig fra starten av, ikke bare i forhold til seg selv, men også de andre som var med. To gjennomført flotte personer, herlig duo. 

Endret av BrukonymAner
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, at Christine har vært falsk har jeg sett hele veien, det er bare noe med henne. Adrian har skjult det ganske godt, men TT er jo falske som faaaaan lang vei! 

Anonymkode: 027ec...981

De nevner jo også at det ikke var harmonisk. Saklig å melde at det ikke har "gått utover" Veronika da. Syns dette er helt merkelig. En av få sesonger hvor det har vært riktig vinner faktisk

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (1 minutt siden):

De nevner jo også at det ikke var harmonisk. Saklig å melde at det ikke har "gått utover" Veronika da. Syns dette er helt merkelig. En av få sesonger hvor det har vært riktig vinner faktisk

helt enig med deg

Anonymkode: 027ec...981

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...