ynga92 Skrevet 22. mars 2021 #1 Del Skrevet 22. mars 2021 Hei Jeg skal strikke en poncho ovenfra og ned. I 2.omg står det følgende i oppskriften/mønsteret: "1 patent-m, 2 vrang". Jeg fant denne youtubevideoen, og gjorde som det vises der med "kast" osv. Men jeg strikket da 2vrang også den ene masken med kastet. Blir dette riktig? For en patentmaske er den ene av de to i videoen der det kastes? Noen som kan svare på om jeg gjør det riktig? Jeg strikker da 2 vrange så en maske med "kast" (som jeg da har forstått er patentmaske). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #2 Del Skrevet 22. mars 2021 Strikker du rundt? For da må du på annenhver pinne strikke kastet og masken fra forrige pinne vrang sammen. Anonymkode: a937f...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ynga92 Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mars 2021 Jeg strikker rundt ja. Har en veldig kronglete oppskrift så derfor jeg ikke skjønner så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lubbetutt Skrevet 22. mars 2021 #4 Del Skrevet 22. mars 2021 Jeg synes denne videoen beskriver det bra, selv om den er på dansk. håper du kan bruke den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ynga92 Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 22. mars 2021 Jeg sliter veldig da mønsteret står som følger 1.omg: 1 rett, 2vr 2. omg: 1 patent-m, 2vr Betyr dette at jeg den ene omgangen skal strikke "vanlig" rett og vrang, og omgang 2 skal strikkes som videoen over? der strikker hun jo også en omgang med rett og en med vrang? jeg har jo ikke sånn i oppskriften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lubbetutt Skrevet 23. mars 2021 #6 Del Skrevet 23. mars 2021 Har du bilde av ponchoen? ut fra de to omgangene du beskriver, så greier jeg ikke å forstå hvordan maskebildet blir. Hva står det på omg. 3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå