Hr. Aktiv Skrevet 23. mars 2021 #21 Skrevet 23. mars 2021 Trener to økter om dagen. Både styrke og kondisjon. Styrken er prioritet mens kondisen er for å lette restitusjonen og bedre utholdenheten. 1
Trening Skrevet 23. mars 2021 Forfatter #22 Skrevet 23. mars 2021 Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden): Trener to økter om dagen. Både styrke og kondisjon. Styrken er prioritet mens kondisen er for å lette restitusjonen og bedre utholdenheten. Wow! Heftig! Bra jobba med to økter pr dag! 1
Hr. Aktiv Skrevet 23. mars 2021 #23 Skrevet 23. mars 2021 Trening skrev (2 minutter siden): Wow! Heftig! Bra jobba med to økter pr dag! I dag er det for mange det som kan holde oss over vannet slik samffunnet har blitt. Der levebrødet har blitt elegant revet bort, en verden vi stenges ute fra mens det importeres masse smitte slik at vi forblir nedstengt. Da er to økter om dagen plutselig livsviktig.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #24 Skrevet 23. mars 2021 Trening skrev (15 minutter siden): Bøyer meg i støvet! CF 5 ganger i uka, DET er RÅTT! Jeg har prøvd, men da tre ganger i uka, i ca 3 mnd før jeg datt av, grunnet alvorlig sykdom i familien i en periode og mye tid på sykehuset midlertidig. Men lenge nok til at jeg kom helt utav det. Det var hard trening det, husker jeg stoppet bilen på vei fra CF til jobb og måtte ut for jeg trodde jeg måtte spy🙊🙈 Da har man tatt seg ut! Hvor lenge har du holdt på med CF? Opplevde også et usedvanlig godt miljø der! Motivasjonen er å mestre nye ting, bli sterkere og mer utholdende ja, gøy! Jeg opplevde det var mye vanskelig teknikk men tviler ikke på at det gir gode resultater og mestring når en får det til over tid ja. Jeg skal vurdere CF på nytt👍 I can 1,5 år. Nå går jeg på ingen måte i kjelleren hver gang jeg er på trening. Det er en av grunnene til at jeg elsker CrossFit, det kan skaleres og varieres i det uendelige. Det er veldig sjelden jeg virkelig tar meg ut. Jeg tilpasser vekter, repetisjoner, øvelser og intensitet etter dagsform. Anonymkode: 154de...fcb 1
Bingeline Skrevet 23. mars 2021 #25 Skrevet 23. mars 2021 Eg spring heile året, driv litt styrke/prehab heime, går på ski, syklar landeveg og terreng og svømmer ute. Eg driv eigentleg med kampsport, det er det som er lidenskapen, men takka vere helvetes korona er jo alt stengt, men tanken er å drive med kampsport nesten kvar dag, og å sykkelpendle til jobben ved sida av. Men det kan sjå ut som om det blir heilt til neste år før eg kan sykle til jobben att, denne koronaen tek jo aldri slutt. 1
Trening Skrevet 23. mars 2021 Forfatter #26 Skrevet 23. mars 2021 Bingeline skrev (51 minutter siden): Eg spring heile året, driv litt styrke/prehab heime, går på ski, syklar landeveg og terreng og svømmer ute. Eg driv eigentleg med kampsport, det er det som er lidenskapen, men takka vere helvetes korona er jo alt stengt, men tanken er å drive med kampsport nesten kvar dag, og å sykkelpendle til jobben ved sida av. Men det kan sjå ut som om det blir heilt til neste år før eg kan sykle til jobben att, denne koronaen tek jo aldri slutt. Du er aktiv! Høres gøy ut å ha en lidenskap som kampsport! Håper koronaen gir seg snart så vi kan gå tilbake til normalen. Er det boxing? Mma?
Bingeline Skrevet 23. mars 2021 #27 Skrevet 23. mars 2021 Trening skrev (4 timer siden): Du er aktiv! Høres gøy ut å ha en lidenskap som kampsport! Håper koronaen gir seg snart så vi kan gå tilbake til normalen. Er det boxing? Mma? Eg driv med jujutsu no, og har kunne drive ein del sjølv om det har vore stengt, for eg har tilgang til dojoen og ein mann som kan kastast. Tanken er at eg skal begynne med BJJ etter korona, og så ser eg vel for meg at det kan bli litt MMA-trening også, men eg er ikkje så glad i å bli slått, så eg må sjå det litt an. 1
Trening Skrevet 24. mars 2021 Forfatter #28 Skrevet 24. mars 2021 Bingeline skrev (15 timer siden): Eg driv med jujutsu no, og har kunne drive ein del sjølv om det har vore stengt, for eg har tilgang til dojoen og ein mann som kan kastast. Tanken er at eg skal begynne med BJJ etter korona, og så ser eg vel for meg at det kan bli litt MMA-trening også, men eg er ikkje så glad i å bli slått, så eg må sjå det litt an. Gøy! Dojoen, er det matta? Og ein mann som kan kastas, oi, hehe, hørtes vondt ut! Spennende med BJJ da😊
Blyana Skrevet 24. mars 2021 #29 Skrevet 24. mars 2021 Jeg trener som regel 3 dager i uka styrketrening, nå i koronatiden i alle fall. Ellers så gjør jeg andre ting som yoga og gåturer, men ikke noe fast. Før korona så gikk jeg 5-6 dager i uka på treningssenter og kombinerte da gruppetimer med styrketrening. Hater å løpe og jogge ute i naturen men skulle ønske jeg likte det, for jeg savner i grunn en god cardioøkt. Blir ikke helt det samme med hjemmetrening. For at jeg ikke skal kjede meg ihjel med hjemmetreningen så har jeg funnet ut at de 3 styrkeøktene i uka er helt gjennomførbare, så i det minste så greier jeg å opprettholde styrken min noenlunde. Er mest kondisjonen som det går dårligere med.. 1
Trening Skrevet 24. mars 2021 Forfatter #30 Skrevet 24. mars 2021 Imponerende at du klarer å opprettholde nå i coronatiden, bra jobbet! Men hva som motiverer deg til å ta de tre øktene i uka med styrketrening hjemme? Er det å opprettholde form/styrke?
Blyana Skrevet 24. mars 2021 #31 Skrevet 24. mars 2021 Trening skrev (10 minutter siden): Imponerende at du klarer å opprettholde nå i coronatiden, bra jobbet! Men hva som motiverer deg til å ta de tre øktene i uka med styrketrening hjemme? Er det å opprettholde form/styrke? Motivasjonen er å vedlikeholde styrke, men samtidig prøve å få litt fremgang også. Når jeg trener så spiser jeg sunnere også, så det er også lettere å vedlikeholde vekten. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #32 Skrevet 24. mars 2021 Jeg løper 4 ganger i uken, 20-30 km tilsammen. Mest for helsa sin del 😅 Ser jeg burde trent litt styrke også, men kan ikke fordra det. Har noen gode tips til styrketrening hjemme for en som ikke er god på teknikk? Anonymkode: 022e2...2fb 1
Trening Skrevet 24. mars 2021 Forfatter #33 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg løper 4 ganger i uken, 20-30 km tilsammen. Mest for helsa sin del 😅 Ser jeg burde trent litt styrke også, men kan ikke fordra det. Har noen gode tips til styrketrening hjemme for en som ikke er god på teknikk? Anonymkode: 022e2...2fb Jeg gjør jo mye det samme og bør trene styrke, og ble anbefalt Funkygine program hjemme, og å skaffe manualer/strikker👍 1
Diamant20 Skrevet 24. mars 2021 #34 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg løper 4 ganger i uken, 20-30 km tilsammen. Mest for helsa sin del 😅 Ser jeg burde trent litt styrke også, men kan ikke fordra det. Har noen gode tips til styrketrening hjemme for en som ikke er god på teknikk? Anonymkode: 022e2...2fb Funkygine er RÅÅÅ! Hun har sånne 10 minuttersøkter, geniale og du får virkelig pustet😂🙈 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #35 Skrevet 24. mars 2021 Mage, og begynner å se resultater. Begynt å bli stor og fin, men er en del jobb å spise Anonymkode: 8e107...ea3 2
Trening Skrevet 25. mars 2021 Forfatter #36 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mage, og begynner å se resultater. Begynt å bli stor og fin, men er en del jobb å spise Anonymkode: 8e107...ea3 😂😂
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #37 Skrevet 25. mars 2021 Trener crossfit 2 ganger i uken, løper 2 ganger og svømmer 1 gang. Pga nedstengning er crossfit kun via zoom og svømming byttet ut med mer løping eller yoga. Trener i tillegg litt yoga morgen og kveld. Anonymkode: 4304b...71f 1
Trening Skrevet 25. mars 2021 Forfatter #38 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trener crossfit 2 ganger i uken, løper 2 ganger og svømmer 1 gang. Pga nedstengning er crossfit kun via zoom og svømming byttet ut med mer løping eller yoga. Trener i tillegg litt yoga morgen og kveld. Anonymkode: 4304b...71f Høres variert og bra ut! Hva liker du best å trene av de ulike tingene? Crossfit er hardest?
Bingeline Skrevet 26. mars 2021 #39 Skrevet 26. mars 2021 Trening skrev (På 24.3.2021 den 9.37): Gøy! Dojoen, er det matta? Og ein mann som kan kastas, oi, hehe, hørtes vondt ut! Spennende med BJJ da😊 Dojoen er treningslokalet. Det er ikkje vondt å bli kasta når ein kan det, og det er heile poenget: mannen min kan det, og dermed kan eg kaste han. Om omvendt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #40 Skrevet 26. mars 2021 Trener styrketrening tre gangen i uken og cardio en gang i uken. Nå som det går mot vår og sommer så blir det flere gåturer ute, er ikke av typen som går i alt slags vær. Anonymkode: 621b1...1d5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå