Gå til innhold

Tusen takk til alle innvandrere i Groruddalen!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

CorvusCorax skrev (1 time siden):

Eneste jeg har lagt merke til på butikken som ikke følger reglene er etniske nordmenn. 

Hehe. jeg ser venstresiden er raskt fremme og skal forsvare hvis innvandrere får kritikk :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sankt-Vinger skrev (14 minutter siden):

Hehe. jeg ser venstresiden er raskt fremme og skal forsvare hvis innvandrere får kritikk :)

Javel? 

Det har vel ikke noe med saken å gjøre. Spesielt at du baserer "sider" på en kommentar. Jeg påpeker bare at de eneste jeg har sett uten munnbind på butikken (ikke Groruddalen) er etniske nordmenn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dette var ett seriøst innlegg. 

Jeg synes innvandrere får ufortjent kritikk for å ikke vært flinke nok. For meg framstår det at det er andre forhold som er årsaken til at det er mye smitte i Groruddalen.

Årsaken er at de jobber i yrker der man ikke kan ha hjemmekontor, og i tillegg bor de tett. 

Anonymkode: 0ff9f...dd3

Det stemmer vel med undersøkelsen at etniske norske er verst🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thoringen
2 hours ago, Spicymami said:

Er en grunn til at det er mest smitte i bydelene med mest innvandrere.. er nettopp fordi de ikke følger smittevernsregler

Når Abdi tar ikke korona på alvor og følger anbefalinger så er det en ting. Men når "Ola og Kari" velger ikke å gjøre det så er det utrykk for personlig frihet?

Endret av Thoringen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PzMan skrev (27 minutter siden):

Når Abdi tar ikke korona på alvor og følger anbefalinger så er det en ting. Men når "Ola og Kari" velger ikke å gjøre det så er det utrykk for personlig frihet?

Jeg driter i om folk følger smittvernstiltak eller ikke fordi jeg følger selv ikke mesteparten. Er forresten utlending selv, men har norsk statsborgerskap. Men grunnen til at det er så mye smitte på østkanten er pga hvordan de bor og miljøene. Og de miljøene der er for det meste utlendinger

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spicymami skrev (11 minutter siden):

Jeg driter i om folk følger smittvernstiltak eller ikke fordi jeg følger selv ikke mesteparten. Er forresten utlending selv, men har norsk statsborgerskap. Men grunnen til at det er så mye smitte på østkanten er pga hvordan de bor og miljøene. Og de miljøene der er for det meste utlendinger

Du kan ikke være utlending hvis du har norsk pass. Da er du norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visum skrev (Akkurat nå):

Du kan ikke være utlending hvis du har norsk pass. Da er du norsk.

Jo det kan jeg faktisk. Hørt om dobbelt statsborgerskap? Jeg er spansk og har to statsborgerskap og to pass. Født i Spania og dermed ingen nordmann

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange peker på trangboddhet og yrkene til de som bor i bydelen for at det er mye smitte der. Men bildet er ikke så enkelt. I Oslo i sin helhet er det 13,5 prosent som bor trangt. På Stovner feks er tallet 15,3 prosent.

Endret av NorthernLight
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...