Gå til innhold

Swiffer Magic Eraser


lidia

Anbefalte innlegg

Har dere sett denne de reklamerer for ? Noen som har prøvd denne? Dersom denne funker er det akkurat det jeg trenger.

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke den var noe særlig. Mikrofiberklut og zalo får vekk flekkene mye bedre.

Eller litt hårspray, helt fantastisk! Det er et tips jeg plukket opp fra de to damene som vasker svinestier på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Eller litt hårspray, helt fantastisk! Det er et tips jeg plukket opp fra de to damene som vasker svinestier på tv.

:overrasket: hårspray? Elnett da eller (med tanke på de damene i vaskeserien :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller litt hårspray, helt fantastisk! Det er et tips jeg plukket opp fra de to damene som vasker svinestier på tv.

:overrasket: Virkelig? Det må jeg prøve. Er det bare å spraye på og gnu av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde den på 3 vegger som barna har tegnet på med tusj. blyant og kulepenn og som har vært der i 6 måneder og det ble faktisk helt borte og jeg har prøvd mye annet. krevde litt jobb men helt borte ble det................... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hn har ikke helt tro på den jeg. Hårspray derimot ja det tror jeg nok er effektivt, det fjerner jo selv farge som man har fått på huden etter å ha fareget håret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke særlig tiltro til Swiffer...men har ikke prøvd den!

Hårspray har jeg faktisk mer tro på! HVordan skal man gjøre det? Må jo gå fort, sånn at ikke sprayen stivner? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten

Har prøvd den på kjøkkenbenken og kjøkkenskapene. Det krevde litt krefter, men fett og inngrodde flekker ble borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd Swiffer sin, men Scotch (skrives det sånn? :klø: ) har en lignende en og den fungerer godt. De bruker den i barnehagen vi har har sønnen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...