NordicViking Skrevet 21. mars 2021 #1 Del Skrevet 21. mars 2021 Da Joe Biden ble innsatt som USAs 46. president, var målet 100 millioner vaksinedoser innen Bidens første 100 dager ved makten. 58 dager senere ligger USA an til å nå målet med glans. Biden vil kunngjøre et nytt vaksine-mål neste uke. Med den nåværende vaksinasjonsraten ligger USA an til å ha nok doser for hele den voksne befolkningen i løpet av de ti neste ukene. Smittetrenden på nasjonalt nivå i USA har vært fallende siden tidlig i januar, selv om enkelte delstater har et lite oppsving i nye smittede. (New York Times) I EU krangler man om vaksiner, og truer med å holde igjen eksport av vaksiner til andre land. (BBC) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nalini Skrevet 21. mars 2021 #2 Del Skrevet 21. mars 2021 Men det trump som satte fart i utviklingen av vaksiner i USA, og ikke Biden. Jeg liker ikke trump, men det er ikke Biden sin fortjeneste. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NorthernLight Skrevet 21. mars 2021 #3 Del Skrevet 21. mars 2021 frysja skrev (11 minutter siden): Men det trump som satte fart i utviklingen av vaksiner i USA Det er faktisk sant. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 21. mars 2021 #4 Del Skrevet 21. mars 2021 frysja skrev (15 minutter siden): Men det trump som satte fart i utviklingen av vaksiner i USA, og ikke Biden. Jeg liker ikke trump, men det er ikke Biden sin fortjeneste. Rett meg gjerne, men var ikke Donald Duck (Trump) som hevdet at det var en løgn fra demokratene sin side? Konspirasjon? Når det gjelder covid-19? Så vet nå ikke helt jeg om hvem som skal ha skryt for å satt i gang vaksinen. Det tok svært lang tid før Donald Trump gjorde noe i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betasuppe Skrevet 21. mars 2021 #5 Del Skrevet 21. mars 2021 6 hours ago, Lasox said: Rett meg gjerne, men var ikke Donald Duck (Trump) som hevdet at det var en løgn fra demokratene sin side? Konspirasjon? Når det gjelder covid-19? Så vet nå ikke helt jeg om hvem som skal ha skryt for å satt i gang vaksinen. Det tok svært lang tid før Donald Trump gjorde noe i det hele tatt. Nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 21. mars 2021 #6 Del Skrevet 21. mars 2021 (endret) 8 hours ago, frysja said: Men det trump som satte fart i utviklingen av vaksiner i USA, og ikke Biden. Jeg liker ikke trump, men det er ikke Biden sin fortjeneste. Grunnlaget for deres fremgangsrike vaksinasjonsprosess er nok Operation Warpspeed. Tro ikke Biden kan ta æren for det. https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Warp_Speed Operation Warp Speed (OWS) was a public–private partnership initiated by U.S. President Donald Trump and his administration to facilitate and accelerate the development, manufacturing, and distribution of COVID-19 vaccines, therapeutics, and diagnostics.[1][2] The first news report of Operation Warp Speed was on April 29, 2020,[3][4][5] and the program was officially announced on May 15, 2020.[1] It was headed by Moncef Slaoui from May 2020 to January 2021 and by David A. Kessler from January to February 2021.[6] At the end of February 2021, Operation Warp Speed was transferred into the responsibilities of the White House COVID-19 Response Team.[7] Endret 21. mars 2021 av Tiuren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg