AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Del Skrevet 19. mars 2021 Hei! De to siste dagene har jeg vært mer trøtt enn vanlig og har kjent murringer/kramper i nedre del av magen. Jeg skulle vært 15 DPO i dag, men fikk mensen denne uka med heftige blødninger i to dager for så å blø en halv dag, altså hadde jeg 2 1/2 dag med mensen. Jeg kjente på trøtthet i går og i dag, samt kramper. Altså, er det sånn at man kan få "mensen" selv om man er gravid?? Jeg har selvfølgelig ingen tester tilgjengelig så jeg må vente til i morgen. Noen tanker? Anonymkode: f2b07...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #2 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! De to siste dagene har jeg vært mer trøtt enn vanlig og har kjent murringer/kramper i nedre del av magen. Jeg skulle vært 15 DPO i dag, men fikk mensen denne uka med heftige blødninger i to dager for så å blø en halv dag, altså hadde jeg 2 1/2 dag med mensen. Jeg kjente på trøtthet i går og i dag, samt kramper. Altså, er det sånn at man kan få "mensen" selv om man er gravid?? Jeg har selvfølgelig ingen tester tilgjengelig så jeg må vente til i morgen. Noen tanker? Anonymkode: f2b07...101 Tviler sterkt på det men hvis du lurer så kan du jo ta en graviditetstest ? Anonymkode: cb946...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #3 Del Skrevet 20. mars 2021 Har det helt likt! Fikk mensen onsdag, litt bare, torsdag masse blod bare rant ut av meg helt ren blødning ikke sånn vanlig mensen. I går bare stoppet det helt opp. Fikk ømme pupper igår morges, har murring i ryggen og er sinnsykt trøtt. Vært d en uke. Så jeg er litt usikker på hvorfor d er sånn. Jeg bare belager meg på at d ikke er noe spire. Orker ikke skuffelsen .. Anonymkode: 0ae6d...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå