Gå til innhold

Få mensen, men allikevel være gravid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 

De to siste dagene har jeg vært mer trøtt enn vanlig og har kjent murringer/kramper i nedre del av magen. Jeg skulle vært 15 DPO i dag, men fikk mensen denne uka med heftige blødninger i to dager for så å blø en halv dag, altså hadde jeg 2 1/2 dag med mensen. Jeg kjente på trøtthet i går og i dag, samt kramper. Altså, er det sånn at man kan få "mensen" selv om man er gravid?? Jeg har selvfølgelig ingen tester tilgjengelig så jeg må vente til i morgen.

Noen tanker?

Anonymkode: f2b07...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei! 

De to siste dagene har jeg vært mer trøtt enn vanlig og har kjent murringer/kramper i nedre del av magen. Jeg skulle vært 15 DPO i dag, men fikk mensen denne uka med heftige blødninger i to dager for så å blø en halv dag, altså hadde jeg 2 1/2 dag med mensen. Jeg kjente på trøtthet i går og i dag, samt kramper. Altså, er det sånn at man kan få "mensen" selv om man er gravid?? Jeg har selvfølgelig ingen tester tilgjengelig så jeg må vente til i morgen.

Noen tanker?

Anonymkode: f2b07...101

Tviler sterkt på det men hvis du lurer så kan du jo ta en graviditetstest :) ?

Anonymkode: cb946...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har det helt likt! Fikk mensen onsdag, litt bare, torsdag masse blod bare rant ut av meg helt ren blødning ikke sånn vanlig mensen. I går bare stoppet det helt opp. Fikk ømme pupper igår morges, har murring i ryggen og er sinnsykt trøtt. Vært d en uke. Så jeg er litt usikker på hvorfor d er sånn. Jeg bare belager meg på at d ikke er noe spire. Orker ikke skuffelsen ..

Anonymkode: 0ae6d...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...