AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Del Skrevet 19. mars 2021 Hufsa var egentlig ikke skummel. Hun mente ihvertfall ikke å være det. Hun ville bare ha kontakt, men var misforstått og jeg husker at jeg alltid syntes så synd på henne. Den eneste som forsto henne var mummi selv. Anonymkode: e9174...3fb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #2 Del Skrevet 19. mars 2021 Som barn? Jeg er 24 og synes fortsatt hun er skummel!! Forstår jo nå at hun ikke mente å være skummel, men det hjelper egentlig ikke. Anonymkode: c18b3...7b6 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #3 Del Skrevet 19. mars 2021 Sikkert det at hun var litt mørk, formløs og skummel i designet, samt at hun bare laget gryntelyder og knurret. De fleste i mummidalen var jo redde for henne og sånt smitter jo over på barn. Selv var jeg livredd for henne som barn Anonymkode: 78645...c27 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 19. mars 2021 #4 Del Skrevet 19. mars 2021 Hun er dritskummel! Jeg er redd henne fremdeles og jeg er 38... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #5 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sikkert det at hun var litt mørk, formløs og skummel i designet, samt at hun bare laget gryntelyder og knurret. De fleste i mummidalen var jo redde for henne og sånt smitter jo over på barn. Selv var jeg livredd for henne som barn Anonymkode: 78645...c27 Hun var jo et spøkelse. Men poenget med Hufsa var at selv om noen er litt anderledes, så behøver man ikke å bli redd dem. Men å heller prøve å forstå dem. Anonymkode: e9174...3fb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #6 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hufsa var egentlig ikke skummel. Hun mente ihvertfall ikke å være det. Hun ville bare ha kontakt, men var misforstått og jeg husker at jeg alltid syntes så synd på henne. Den eneste som forsto henne var mummi selv. Anonymkode: e9174...3fb Men dette fant man ikke ut før lenge etter hun var introdusert. Jeg kan garantere at du var så redd at du dreit på deg, da du først så Hufsa. Anonymkode: d2194...c06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #7 Del Skrevet 19. mars 2021 Hufsa var ikke skummel. Han her derimot 😬😲 !!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: 6e639...477 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #8 Del Skrevet 19. mars 2021 Hufsa bare stod der, jo. Stakkers Hufsa. Ingen brydde seg om henne, fordi de brukte mer energi på å pleie sin egen trygghet og sine egne behov. Og så står a der og trenger det mer enn dem selv. Not very nice. Anonymkode: 433f0...e1c 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GudSelv Skrevet 19. mars 2021 #9 Del Skrevet 19. mars 2021 Hva snakker du om? Hun er dritkald og får ting til å fryse. Jeg synes det er bemykringsverdig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 19. mars 2021 #10 Del Skrevet 19. mars 2021 Jeg syns ikke hufsa var skumlest, men hattifnattene! Gud jeg grøsser. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #11 Del Skrevet 19. mars 2021 GudSelv skrev (1 minutt siden): Hva snakker du om? Hun er dritkald og får ting til å fryse. Jeg synes det er bemykringsverdig. Men det var jo ikke hennes egen feil. Hun gjorde jo aldri de andre i mummidalen noe. Anonymkode: e9174...3fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 19. mars 2021 #12 Del Skrevet 19. mars 2021 (endret) Syns ikke hufsa var skummel som barn, og ihvertfall ikke nå. Hun er bare trist. Dragen fra brødrene Løvehjerte derimot, hadde mye mareritt om henne da jeg var liten 😄 Endret 19. mars 2021 av Saph Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knottogtott Skrevet 19. mars 2021 #13 Del Skrevet 19. mars 2021 Synes heller ikke Hufsa var skummel, men de figurene fra Askeladden, Flåklypa Grand Prix og skraphaugen fra fragglene, taklet jeg ikke! De var skikkelig creepy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #14 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hufsa bare stod der, jo. Stakkers Hufsa. Ingen brydde seg om henne, fordi de brukte mer energi på å pleie sin egen trygghet og sine egne behov. Og så står a der og trenger det mer enn dem selv. Not very nice. Anonymkode: 433f0...e1c Ja, det er poenget. Anonymkode: e9174...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GudSelv Skrevet 19. mars 2021 #15 Del Skrevet 19. mars 2021 1 minutt siden, Saph said: Syns ikke hufsa var skummel som barn, og ihvertfall ikke nå. Hun er bare trist. Dragen fra brødrene Løvehjerte derimot, hadde mye mareritt om henne da jeg var liten 😄 Katla må du i det minste oppsøke for å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GudSelv Skrevet 19. mars 2021 #16 Del Skrevet 19. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men det var jo ikke hennes egen feil. Hun gjorde jo aldri de andre i mummidalen noe. Anonymkode: e9174...3fb Sant. Allikevel kan du ikke utelukke at det hviler en forbannelse over henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #17 Del Skrevet 19. mars 2021 Just now, GudSelv said: Sant. Allikevel kan du ikke utelukke at det hviler en forbannelse over henne. Men da kan jo Guden selv oppheve den. Anonymkode: 433f0...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 19. mars 2021 #18 Del Skrevet 19. mars 2021 3 minutter siden, Knottogtott said: skraphaugen fra fragglene, Gud ja! Syns hele fraggleuniverset var dritskummelt som barn. Hufsa og, samtidig som jeg syntes synd på henne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #19 Del Skrevet 19. mars 2021 Saph skrev (2 minutter siden): Syns ikke hufsa var skummel som barn, og ihvertfall ikke nå. Hun er bare trist. Dragen fra brødrene Løvehjerte derimot, hadde mye mareritt om henne da jeg var liten 😄 Syntes heller ikke at Katla var skummel. Litt morsomt er det at Astrid Lindgren ble inspirert til å bruke navnet etter en vulkan på Island. Anonymkode: e9174...3fb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #20 Del Skrevet 19. mars 2021 GudSelv skrev (2 minutter siden): Sant. Allikevel kan du ikke utelukke at det hviler en forbannelse over henne. Joda, men hun ønsket bare kontakt. Mange kan kjenne seg igjen i Hufsa. Anonymkode: e9174...3fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå