AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Del Skrevet 19. mars 2021 Tenker på en CB. Men så er jeg redd d skal medføre mere stress å holde på med den enn om jeg bare tar livet medro å tenker at spiren sitter når den sitter. Er i slutten av tretti årene å kjenner at stress og overfokus ikke er helt bra kanskje.. men noen som har tanker? Anonymkode: 3b6a8...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. mars 2021 #2 Del Skrevet 19. mars 2021 Folk er forskjellige ang. hva som utløser stress. Noen prøvere blir stresset av EL-testing, andre blir stresset av å ikke gjøre det (uvissheten). Det må du nesten selv kjenner på... Trenger uansett ikke kjøpe en monitor. Om du ønsker å EL-teste finnes det billige strimler eller vanlige digitale tester. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #3 Del Skrevet 19. mars 2021 Hvordan vet dere om dere blir stresset av å prøve? Alle snakker om at man ikke må stresse. Men jeg merker ikke om jeg stresser eller ikke Anonymkode: 98cf2...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 19. mars 2021 #4 Del Skrevet 19. mars 2021 Jeg har monitoren og den funker veldig bra. I tillegg til å teste for EL så lagrer den også all informasjon om syklusen din, slik at du får en enkel oversikt over alle syklusene du har hatt. Du kan også registrere når du har hatt sex. Hvis du synes dette blir for "dillete" så finnes det rimelige og gode strimler også, som @Amatarielskriver. Jeg har den siste tiden brukt babyplan sine, bare for kontrollere de opp mot monitoren (virkelig ikke nødvendig, men jeg synes det er litt interessant 😜). Kan virkelig anbefale monitoren, men den er dyr i seg selv (ca 1200,-) og i tillegg kommer testene. I en pakke får du med 20 el-tester og 4 g-tester, med andre ord nok til 2 sykluser. Det koster ca 360,- for en pakke hvis du kjøper hos billige-tester.no (rimeligere enn på apotek). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #5 Del Skrevet 19. mars 2021 Hvis du har sex annen hver til hver tredje dag syklusen igjennom, utenom blødningsdager, så er det høyst unødvendig å teste etter EL. Her i hus er det snakk om sex 2-4 ganger i mnd, og da må det planlegges litt bedre... Og jeg hadde definitivt stresset mer om jeg ikke testet 😉 Anonymkode: c4c3e...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå