Gå til innhold

Ble så skuffa da mensen kom 4 dager for tidlig men våknet med såå ømme bryster idag..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Blir helt overveldet. Føler ikke jeg klarer å lese signalene lengre eller kjenne noe på kroppen😅 

Fikk mensen dag 24, pleier få den 28 ca. Dette er den tredje dagen og idag våknet jeg med sååå ømme pupper. 
Er dette hormoner på bærtur?? 
har ikke hatt mens smerter med mens denne gangen og puppene pleier å bli ømme ved EL og frem til mensen så gir ømheten seg første døgnet.. 

Noen som har trøst eller god forklaring? Hilsen snart 37 og tiden tenner ut🥺

Anonymkode: d6714...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo vanlig med mensen 

Anonymkode: 86c9f...e59

at de først blir ømme tre dager inn i mens perioden ? Okei. Har bare aldri opplevd eller hørt om det. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

at de først blir ømme tre dager inn i mens perioden ? Okei. Har bare aldri opplevd eller hørt om det. 🤔

Jeg pleier aldri å få ømme bryster når jeg har mensen.. men plutselig nå når jeg hadde mensen sist for noen dager siden, ble de skikkelig ømme og holdt på hele mensen ut.. 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan har denne menstruasjonen ellers vært så langt? Da jeg ble gravid med førstemann fikk jeg mensen som vanlig, men den var så rar. Kom og gikk, på en måte, med veldig variert mengde blødning. Så tok jeg en test, og den var positiv. Jeg hadde slike blødninger hver mnd til ca 6 mnd. Alt var i orden altså, og det er visst ikke helt uvanlig heller.

Anonymkode: e8311...f36

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ta en g-test bare for å få (av)bekreftet. Det anbefaler jeg alltid dersom man opplever en mensen som oppfører seg unormalt. Om det er at den kom tidlig, senere, annerledes mengde e.l. 
Jeg fikk mensen èn dag for tidlig en gang, og den varte en dag kortere enn vanlig. Tenkte ikke noe over det, før det viste seg noen uker senere at jeg var gravid. Totalt sjokk. Svangerskapsblødninger kan være heftige. Ikke for å gi deg falskt håp eller noe, men hvis man syns noe er rart - ta en g-test. Er den negativ så vet du at det bare er mensen, og den kan da innvirke på ømme bryst og alt mulig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tanken om å være gravid har ikke slått meg er bare så sinnsykt redd at løpet er kjørt pga hormonkluss.. 

Jeg har vært kvalm noen dager å går å kaldsvetter hele tiden. Jeg syns blødningen har avtatt veldig siden i går. Men men kan vel sikkert bare ta en test om noen dager hvis puppene holder seg ømme etter mensen er ferdig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...