Sankt-Vinger Skrevet 18. mars 2021 #81 Del Skrevet 18. mars 2021 Mange sure og misunnelige sosialister nå. Hehe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firfisla Skrevet 18. mars 2021 #82 Del Skrevet 18. mars 2021 Dette er bare for dumt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
judith52 Skrevet 18. mars 2021 #83 Del Skrevet 18. mars 2021 mammahjarte skrev (1 time siden): Eg kjenner eg blir rett og slett forbanna. Ho må gå av! Ho kan bare sei sorry mens andre får bot. Feil på alle nivå! Er ikkje loven «lik» for alle... Om du ikke har forstått dette for lenge siden .... Var litt tildfredsstillende å se ho stå å stokke ord og kjempe mot kroppens reaksjoner, men ho presterte å ytre så mye fjas.. Åpenbart ho ikke går av frivillig, men hvem trodde det.... Jo noen av dere naive mennesker.. Ingenting skjer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaimatadi Skrevet 18. mars 2021 #84 Del Skrevet 18. mars 2021 Hun sa i debatten, at sikkerhetsvaktene var i en annen leilighet, og hadde ingen oversikt over hvem som gikk inn og ut av hennes rom🙈😎 (ang om de visste at de var 14 på rommet) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
judith52 Skrevet 18. mars 2021 #85 Del Skrevet 18. mars 2021 Jaimatadi skrev (Akkurat nå): Hun sa i debatten, at sikkerhetsvaktene var i en annen leilighet, og hadde ingen oversikt over hvem som gikk inn og ut av hennes rom🙈😎 (ang om de visste at de var 14 på rommet) altså bare den uttalelsen der i seg selv var oppsiktsvekkende: det vil si politi ikke har kontroll på boligen hennes. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ukjent. Skrevet 18. mars 2021 #86 Del Skrevet 18. mars 2021 Sankt-Vinger skrev (2 minutter siden): Mange sure og misunnelige sosialister nå. Hehe. Det er vel høyresiden som bør være sure, dette var spikeren i kista for at det ikke blir gjenvalg på regjeringen😉 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mufasa90 Skrevet 18. mars 2021 #87 Del Skrevet 18. mars 2021 Sankt-Vinger skrev (1 minutt siden): Mange sure og misunnelige sosialister nå. Hehe. neida. Er selv irritert på Solberg over hva hun har gjort, men også over Mimir fra Rødt i Stavanger som ble tatt i å spille fotball for en stund siden. Politikere gir rett og slett en stor faen i reglene de setter. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 18. mars 2021 #88 Del Skrevet 18. mars 2021 Sankt-Vinger skrev (2 minutter siden): Mange sure og misunnelige sosialister nå. Hehe. Ja, hehe, SÅ morsomt. Jeg er kjempemisunnelig. Selvsagt er jeg det. Klart jeg også skulle ønske jeg kunne feire bursdag på hotell/leilighet på Geilo med familie og venner. Klart jeg skulle ønske jeg kunne dra ut på middag med en stor gjeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 18. mars 2021 #89 Del Skrevet 18. mars 2021 Så om du og jeg bryter reglene, så vanker det bøter. Politikerne, derimot, trenger bare «legge seg flat» så er saken grei. Dette til tross for at det er dem som har vært med å bestemme reglene🤦♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr.Oetker Skrevet 18. mars 2021 #90 Del Skrevet 18. mars 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PåPlass Skrevet 18. mars 2021 #91 Del Skrevet 18. mars 2021 judith52 skrev (4 minutter siden): altså bare den uttalelsen der i seg selv var oppsiktsvekkende: det vil si politi ikke har kontroll på boligen hennes. Du minnet meg på noe der. Mener jeg leste en medie sak om at Ernas livvakter satt i kjelleren og så på tv mens hun og familien og andre folk oppholdt seg i etasjen over. Da lar man det renne igjennom fingrene da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 18. mars 2021 #92 Del Skrevet 18. mars 2021 Dr.Oetker skrev (1 minutt siden): Disse må vel betale forhåpentligvis mens Erna bare kan «beklage» så er det greit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boooooo Skrevet 18. mars 2021 #93 Del Skrevet 18. mars 2021 Dr.Oetker skrev (2 minutter siden): Altså......... og Erna og familien dems får ikke bot? Dette er sinnsykt urettferdig. Det burde være likt for alle. Om man er kjendis osv. Er så skuffet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 18. mars 2021 #94 Del Skrevet 18. mars 2021 32 minutter siden, Rainstorm said: Jeg kjenner jeg blir ikke sint, men jeg ble liksom litt seig og sliten i hele kroppen og skuffet. Lei meg rett og slett. Hva er poenget? Så enig, så enig. Og så blir jeg enda mer motløs. Dette er virkelig det siste vi trenger nå, med all uro rundt vaksine og folk som er drittlei tiltak. Nå må vi attpåtil gjennom en runde med politisk uro og krangling om hvorvidt Erna bør gå av eller ikke. Jeg orker ikke... 😩 Vil bare ha noen stødige, trauste politikere som står an av til vi er gjennom dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 18. mars 2021 #95 Del Skrevet 18. mars 2021 1 minutt siden, boooooo said: Altså......... og Erna og familien dems får ikke bot? Dette er sinnsykt urettferdig. Det vet vi jo absolutt ingenting om ennå. Ikke ta sorgene på forskudd her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
judith52 Skrevet 18. mars 2021 #96 Del Skrevet 18. mars 2021 PåPlass skrev (3 minutter siden): Du minnet meg på noe der. Mener jeg leste en medie sak om at Ernas livvakter satt i kjelleren og så på tv mens hun og familien og andre folk oppholdt seg i etasjen over. Da lar man det renne igjennom fingrene da. Altså det er to alternativer slik jeg ser det: a) De visste, og så gjennom fingra, og Erna jugde. b) De er fullstendig udugelige, men beskytter alikvevel statsministeren. Tror alternativ A er mest sannsynlig.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 18. mars 2021 #97 Del Skrevet 18. mars 2021 Albbas skrev (1 minutt siden): Så enig, så enig. Og så blir jeg enda mer motløs. Dette er virkelig det siste vi trenger nå, med all uro rundt vaksine og folk som er drittlei tiltak. Nå må vi attpåtil gjennom en runde med politisk uro og krangling om hvorvidt Erna bør gå av eller ikke. Jeg orker ikke... 😩 Vil bare ha noen stødige, trauste politikere som står an av til vi er gjennom dette. Ikke sant. Jeg vil se noen "voksne" ledere som viser at vi er faktisk sammen om dette. Det er ikke som om jeg har trodd at vi er alle like for loven. Denne pandemien rammer selvsagt de svakeste hardest. Men alvorlig talt, kutt ut å gni det inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 18. mars 2021 #98 Del Skrevet 18. mars 2021 Syns det var skikkelig skuffende av henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 18. mars 2021 #99 Del Skrevet 18. mars 2021 Det store spørsmplet er egt hva faen Erna gjør på hytta i vinterferien mens hun trygler studenter om å ikke komme hjem. Hva faen gjør hun i en annen kommune enn den hun bor i mens hunt trygler folk om å holde seg der de bor.. hvorfor har hun bursdagsfeiring med 3 familier? ærlig talt. Mer patetisk blir det ikke 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 19. mars 2021 #100 Del Skrevet 19. mars 2021 Tråden er ryddet for personangrep, brukerangrep, spekulasjoner, hets, avsporinger og svar til dette. Vintermorgen, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg