AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #41 Skrevet 20. mai 2021 Menn med langt hår, god humor, godt utviklet empati med både mennesker og dyr, og som er til å stole på. Anonymkode: 62a76...8e7 1
Anonymjente20årene Skrevet 20. mai 2021 #42 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 16.37): Snille, blide og rolige bamser 😊 At de er litt store er bare fint, men ikke sykelig overvektige. Anonymkode: dd61d...ac3 Enig! Jeg har alltid vært tiltrukket av gutter/menn med litt kjøtt på bena! Noen som ser ut som om de kan bestytte meg om noe skjer samt gi meg gode klemmer😍
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #43 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 16.42): peter madsen typ menn er det vi faller for mest Anonymkode: 7ca72...075 Så bra at du og alle personlighetene dine er enige AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er ikke kvinner litt som aper? Hva slags menn de faller for avhenger av hvor de er i menstruasjonssyklusen og om de allerede er gravide. De blir gjerne gravide med en med "fengsels-looken" mens de gjerne vil ha en stille tøffel med robust økonomi til å fø opp gjøkungene. Anonymkode: c52cc...dc2 Kanskje det. På samme måte som at menn også er som aper; De er mest opptatt av sex og betaler gjerne damene for å få seg litt (penger eller bananer er samme greia) De elsker å slå seg på brystet og være tøffeste fyren i flokken De liker å klø seg på rare steder på kroppen, og gjerne lukte litt på fingrene etterpå De er både stolte og fascinerte over tissen sin, og benytter en hver anledning til å fikle med den eller vise den frem til damene Anonymkode: 62a76...8e7 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #44 Skrevet 20. mai 2021 Tja? En fyr som er trygg på seg selv, uten å være høy på seg selv. Humor og glimt i øyet. Utover det kan han være stor, liten, tykk, slank. Det han absolutt ikke kan være er homofob, rasist, voldelig eller avhengig av alkohol /stoff. Anonymkode: b72aa...034 2
The Rosestarwoman Skrevet 20. mai 2021 #45 Skrevet 20. mai 2021 Jeg liker metroseksuelle og feminime menn, men også menn med mørkt hår og brune øyner, gjerne romantiske, lidenskapelige og leken/utforskende i senga. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #46 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 16.30): Jeg er selv kvinne og lurer på om det er andre som faller for samme type menn som meg. Jeg faller ofte for "utskuddene", de som har kommet på kant med loven, som har hatt det vanskelig i livet og vært ute en vinternatt før. Jeg legger mer merke til de som er stille enn de som er høylytte og jeg tiltrekkes av mystikk. Er en person som leser mennesker lett, og jeg syns de fleste menn er kjedelige og forutsigbare, og mange av mennene jeg møter mangler dybde og sjel i mine øyne. De jeg faller for er de jeg ikke klarer å lese og forstå uten å bli godt kjent med, om dere skjønner. De beste mennene i mitt liv har vært de som ikke var som alle andre, på godt og vondt. Men de har aldri vært slemme mot meg, noen har så klart behandlet meg dårlig men ingen har vært onde. Har vært i et forhold med en typisk A4 mann som har alt på stell og som ikke har opplevd noen store utfordringer i livet, og det er det minst givende forholdet jeg har vært i. Eneste positive var at vi reiste mye sammen og opplevde nye ting. Resten var fullstendig dødt, i tillegg hadde han manglende forståelse for mine problemer (jeg har vært psyk i mange år men er på bedringens vei). Jeg opplever at menn som har hatt en del utfordringer i livet har mer forståelse for psykisk sykdom, selv om de kanskje ikke er så veldig psyke selv. Hvilke menn faller du for? Anonymkode: 944e3...6b0 Jeg har det AKKURAT på samme måte! Faller for utskuddene som ikke sklir helt inn. De med litt bagasje, og som kanskje har ting å slite med. Som gir meg noe å bryne meg på, som får meg til å kjenne at jeg har følelser i hele skalaen. De som ikke umiddelbart kan leses som en åpen bok. Har tenkt på om det er noe slags beskytterinstinkt som slår inn? morsinnstinkt? Har vært gift i 15 år med en fullstendig A4 fyr, en god far med alt på stell, men forholdet var helt dødt fra starten av. Overholdet ikke noe spenning, tiltrekning eller dynamikk. Det var trygt, fint og vi hadde det hyggelig sammen. Anonymkode: 31b5a...a7e 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #47 Skrevet 21. mai 2021 Jeg tiltrekkes av samme type menn som deg. Jeg synes de fleste menn er kjedelige og A4, jeg føler ingen connection til disse og får bare ikke følelser for dem rett og slett. Anonymkode: 03d2c...f5e 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #48 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er ikke kvinner litt som aper? Hva slags menn de faller for avhenger av hvor de er i menstruasjonssyklusen og om de allerede er gravide. De blir gjerne gravide med en med "fengsels-looken" mens de gjerne vil ha en stille tøffel med robust økonomi til å fø opp gjøkungene. Anonymkode: c52cc...dc2 Det optimale er en kar som ser ut som mafia og er stille, snill og med robust økonomi. Det var det jeg gikk for nå sist. Anonymkode: 4faa8...30a 2
Gjest O.G. Skrevet 21. mai 2021 #49 Skrevet 21. mai 2021 Utseende: Lang og mager. Personlighet: Fult av humør og arbeidsjern. Har totalt gått bort ifra artsyfartsy fyrene som jeg likte tidligere.
Blått Skrevet 21. mai 2021 #50 Skrevet 21. mai 2021 On 3/18/2021 at 4:30 PM, AnonymBruker said: Jeg er selv kvinne og lurer på om det er andre som faller for samme type menn som meg. Jeg faller ofte for "utskuddene", de som har kommet på kant med loven, som har hatt det vanskelig i livet og vært ute en vinternatt før. Jeg legger mer merke til de som er stille enn de som er høylytte og jeg tiltrekkes av mystikk. Er en person som leser mennesker lett, og jeg syns de fleste menn er kjedelige og forutsigbare, og mange av mennene jeg møter mangler dybde og sjel i mine øyne. De jeg faller for er de jeg ikke klarer å lese og forstå uten å bli godt kjent med, om dere skjønner. De beste mennene i mitt liv har vært de som ikke var som alle andre, på godt og vondt. Men de har aldri vært slemme mot meg, noen har så klart behandlet meg dårlig men ingen har vært onde. Har vært i et forhold med en typisk A4 mann som har alt på stell og som ikke har opplevd noen store utfordringer i livet, og det er det minst givende forholdet jeg har vært i. Eneste positive var at vi reiste mye sammen og opplevde nye ting. Resten var fullstendig dødt, i tillegg hadde han manglende forståelse for mine problemer (jeg har vært psyk i mange år men er på bedringens vei). Jeg opplever at menn som har hatt en del utfordringer i livet har mer forståelse for psykisk sykdom, selv om de kanskje ikke er så veldig psyke selv. Hvilke menn faller du for? Anonymkode: 944e3...6b0 Jeg føler at jeg har ikke helt noen typer.. men ting som er viktig for meg er at de aksepterer meg for meg og har forståelse for mine problemer. Menn som mangler forståelse for det er det rett ut med. Av en eller annen grunn så er mange menn jeg har gått ut med ansatt i helsevesenet som sykepleier eller vernepleier. Jeg har også hatt en tendens til å trekkes mot menn som har vært ute en vinternatt før, men de holder jeg meg unna nå. Folk som ruser seg eller har vært i fengsel - det passer seg ikke med barn. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #51 Skrevet 21. mai 2021 "Utskudd" har jeg ingen interesse av. Min erfaring med slike tilsier at det er mye røyk og lite ild. De er ikke dypere enn andre, men de er selvopptatte og snakker mer om sjelelivet sitt enn vanlige menn. Jeg liker lune og mentalt sterke menn. De som er trygge på seg selv og tar godt vare på sine nærmeste. Jeg liker bedre de som handler enn de som prater for å si det sånn. Anonymkode: d69b8...c1a 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #52 Skrevet 21. mai 2021 Slik de to over ser ut og virker. Anonymkode: 02b0a...fa5 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #53 Skrevet 21. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Slik de to over ser ut og virker. Anonymkode: 02b0a...fa5 De virker på med som jålete og at de poserer. Er det det du mener? De er jo modeller, så ikke så rart kanskje. Selv liker jeg menn som er store og snille og rolige. Anonymkode: d2d25...aac 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. mai 2021 #54 Skrevet 21. mai 2021 Snille, rolige og litt beskjedne menn. Sikkert fordi jeg selv er utadvendt og snakker for mye
Gjest TheCatLady Skrevet 22. mai 2021 #55 Skrevet 22. mai 2021 De jeg har falt for tidligere er nok menn jeg ikke har lyst til å falle for igjen. Det er selvfølgelig positive ting ved dem også og ingen av dem var direkte slemme, men de var feil på mange måter. Jeg liker rolige menn som ikke er altfor utadvendte, men dessverre har de i begge mine langvarige forhold vært av typen som har vært litt lukket. Siste eks var helt ekstrem på det og det var da jeg fant ut hvor viktig det er for meg å kunne snakke om alt mulig og være åpen. Jeg har også en tendens til å velge konfliktsky menn og det er også noe jeg misliker. Tror nok mye av dette koker ned til ting ved meg selv også og at jeg derfor faller for slike menn. Ellers liker jeg trygge og snille menn. Når det gjelder utseendet liker jeg litt forskjellig. Jeg har egentlig likt alle slags kroppstyper så lenge han ikke er altfor overvektig, men kunne sikkert falt for en som var det også. Jeg har funnet ut etter at jeg har blitt eldre at jeg kan være tiltrukket av så mye forskjellig. Jeg har aldri falt for bad boys eller hva man vil kalle slike. Synes de ofte virker kjedelige og høy på seg selv.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #56 Skrevet 22. mai 2021 Liker høye og store menn. Ikke overvektige, men kraftige og kan godt ga noen få kilo for mye. Personlighet: Gjerne rolige typer, men ikke altfor stille og innadvendt. Heller ikke en type som er superpopulær og har en enorm vennekrets. Heller en med noen få venner og ikke så mange interesser, men noen få. Han må jobbe og ha en del på stell. Liker at menn har tydelig maskuline trekk i ansiktet og kroppsbygning. Tenner på det. Anonymkode: 26d43...a91
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #57 Skrevet 23. mai 2021 Jeg faller for oppegående og snille menn som evner å kommunisere. Felles for de siste er også at de har vært over gjennomsnittet trente. Har opplevd at mennene som trener har det bedre med seg selv. Jeg har litt bagasje og har noen "triggere". En sunn mann utløser ingen av disse triggerne, og jeg blir derfor også et sunt menneske. Jeg "overkommuniserer" litt. De jeg trives best med bruker dette til å skape et bedre forhold for begge. De tar tilbakemeldinger og jeg slipper å mase om ting. Det skaper også rom for at de kan gi meg tilbakemeldinger om forholdet. Anonymkode: 07d81...3a0 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #58 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 16.30): Jeg er selv kvinne og lurer på om det er andre som faller for samme type menn som meg. Jeg faller ofte for "utskuddene", de som har kommet på kant med loven, som har hatt det vanskelig i livet og vært ute en vinternatt før. Jeg legger mer merke til de som er stille enn de som er høylytte og jeg tiltrekkes av mystikk. Er en person som leser mennesker lett, og jeg syns de fleste menn er kjedelige og forutsigbare, og mange av mennene jeg møter mangler dybde og sjel i mine øyne. De jeg faller for er de jeg ikke klarer å lese og forstå uten å bli godt kjent med, om dere skjønner. De beste mennene i mitt liv har vært de som ikke var som alle andre, på godt og vondt. Men de har aldri vært slemme mot meg, noen har så klart behandlet meg dårlig men ingen har vært onde. Har vært i et forhold med en typisk A4 mann som har alt på stell og som ikke har opplevd noen store utfordringer i livet, og det er det minst givende forholdet jeg har vært i. Eneste positive var at vi reiste mye sammen og opplevde nye ting. Resten var fullstendig dødt, i tillegg hadde han manglende forståelse for mine problemer (jeg har vært psyk i mange år men er på bedringens vei). Jeg opplever at menn som har hatt en del utfordringer i livet har mer forståelse for psykisk sykdom, selv om de kanskje ikke er så veldig psyke selv. Hvilke menn faller du for? Anonymkode: 944e3...6b0 Beklager,men man får ikke dybde og sjel av å være kriminell. Heller motsatt. Anonymkode: 6b8ff...fbb
Earwen Skrevet 25. mai 2021 #59 Skrevet 25. mai 2021 Blid og snill, gjerne litt stor bamse-mann. En med empati for både mennesker og dyr. ❤️ .. Føler ikke jeg har så store krav, men jeg finner han ikke! 😂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå