Gå til innhold

Kvinner: hva slags menn faller dere for?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Maskuline menn, oppegående sosialt og litt handy 🤗

Anonymkode: fea5a...4ab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldre, intelligente, bereiste og omsorgsfulle menn,,,gjerne akademikere. Utseende er mindre viktig, bare ikke se ut som en slask.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har fått livserfaring nok til å "falle kontrollert". Så nå faller jeg for de gode, intellektuelt utfordrende samtalene (som jeg for min del stort sett finner med akademikere), en åpen, nysgjerrig og kunnskapssøkende tilnærming til livet og samfunnet, godhet og omsorgsfullhet og, ja, en åpen, nysgjerrig og trygg seksualitet. 

Før da jeg falt ukontrollert var det mange "sosiale vinnere" gitt. Så jeg én som tok mye plass så var jeg solgt, om det så var på fest eller jobb. Merker fortsatt dragningen til den typen, men brent barn skyr ilden.

Anonymkode: 73657...a9d

• Liker 1
Skrevet

Utseendemessig så liker jeg røsslige karer. Er svak for rødt hår og syns skjegg er sexy. Men har vært sammen med alt fra ufør handikappet mann på 160 til kriminell vektløfter på 190 og en homofil millionær og alt i mellom de ytterpunktene, så hva øynene og hjertet faller for er forskjellig. Han må få meg til å le. Og være aksepterende, liberal, hjemmekjær (men ikke lat) høflig og snill. 

Skrevet

En ansvarsfull og praktisk pessimist, med økonomisk sans og god humor som får meg til å le. Må være taktil og kunne nyte det gode i livet, for jeg er født i Tyren. Gjerne litt tradisjonell på enkelte områder. Helst ikke en rastløs sjel.

"Utskudd" i den forstand at han er på kant med loven og bare har brente broer bak seg pga egen oppførsel er turn off. Jeg vil ikke være støttekontakt, i hvert fall ikke før vi eventuelt blir riktig gamle sammen, og trenger pleie. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En alfahann

Anonymkode: 1ec9e...85d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet ut at de jeg tidligere har falt for ikke var helt bra for meg. Så denne gangen har jeg jobbet litt med meg selv og eksponert meg selv for andre typer menn. Liket masse forskjellig på tinder, vært på mange dater. Endte opp med å falle for en ikke så veldig høy, nerdete, fotballinteressert, rar, ikke handy og morsom mann. Han får meg til å le og verdsetter og tar seg tid til meg. Virker bra så langt!

Anonymkode: 43d93...3e1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stort sett drittsekker 😅

Anonymkode: 20112...9ab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vel, det er litt sammensatt. Jeg forelsker meg ikke lett og dermed kan jeg ikke snakke om "å falle for" noen. Jeg er mer rasjonell i valg av partner. Mine absolutte krav har vært at han ønsker og evner å inngå et forhold, holde seg der og la det resultere i en familie på sikt. Han må ha en jobb og være stand til å forsørge seg selv. Jeg respekterer ikke mannebarn, menn som ikke har kontroll på følelser og økonomi. Jeg holder ikke ut veldig sosiale og utadvendte menn (adhd) og foretrekker en litt mer skoleflink/belest type. Av utseende liker jeg nordiske menn og kunne aldri ha funnet meg noen fra en annen verdensdel. 

Jeg aksepterer heller ikke fuckboys eller menn som har festet mye og ligget mye rundt. 

Anonymkode: d5ee7...0b6

Det er et veldig god egenskap å ikke forelske seg lett. Jeg gjør det og  tillegg er jeg veldig dedikert til mine valg så jeg har bommet flere ganger med feil valg og holde fast på denne personen altfor lenge. Synes det er så nederlag at det går galt igjen og dessuten blir jeg jo glad i dem selv om jeg føler mer og mer at jeg må gå på akkord med meg selv. Jeg faller for selvsikre energiske og  utadvendte menn men jeg passer best med litt roligere typer. Jeg er håpløs. 

Anonymkode: 153c9...38d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Typisk «Nice guy» 😊

Anonymkode: 348e3...30b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snille menn med humor. Må gjerne ha litt sjegg og trenger ikke være noe treningsfantast men vil ikke ha en overvektig fyr. Litt mage ok. Vil helst ha greit med hår på hodet, men det skar nå seg med min siste (har hår da, Ikke skalla men det er tynnt 🤣) men jaggu er han deilig likevel 🤪😍

Må ha jobb, har vært for lenge med en som ikke jobba (ufør, ulykke) å det var bare stress. 

Anonymkode: f8c54...7b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Faller for litt introverte menn. Tynne. Hardt arbeidende. 

Anonymkode: 80728...50e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine exer + nåværende kjæreste har alle vært litt outcasts og litt stille av seg. 

Klovner hele gjengen, gjenstår å se om min nåværende kjæreste er det også:klovn:

Anonymkode: a3598...b08

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tiltrekkes av trygge, rolige om omsorgsfulle. Gjerne utstråle litt autoritet : p De som har selvtillit, men har også en melankolsk tendens. Jeg kan ikke være med noen som ikke har kjent på mørket eller opplevd noen form for motgang. Da blir jeg helt alene med angsten min.. Tiltrekkes IKKE av høylytt og oppmerksomhetsmagnet med supertrent kropp som bruker all fritid på treningsstudio. Liker litt dadbody :rolleyes: litt hår på brystet, høyere enn meg, brede skuldre er fint. Og store trygge hender som kan ta rundt meg = ) 

Endret av marsvin
  • Liker 2
Skrevet

De må ha humor/glimt i øyet. Litt utadvendte. Også må de utfordre meg litt. Altså ikke tøfler som jakter med,men de må stå for egne meninger og ha noe De tror på.

Utseendemessig er det øynene og smilet jeg først faller for 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pen, emosjonelt tilgjengelig, trygg og tydelig viser sine følelser for meg, i form av alt fra deilig sex, fysisk berøring og gode ord. Dette er så sjelden kombinasjon hos menn at jeg har gitt opp. Møter dog hele tiden kvinner som har hele pakken, menn er heldige som kan få i pose og sekk. 

Anonymkode: 4e24b...e88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker intelligente menn, behøver ikke være veldig ekstroverte da jeg er det selv, kan gjerne være litt nerd. Gjerne mørkt hår med snev av grått i. Sjarmerende smil med litt ertende blikk. Slank kroppsbygning, ikke for mye muskelmann. Må være glad i sex og gjerne litt utenfor boksen. 

Anonymkode: e1baa...3ac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høye, mørke menn med tykt hår. Velutrustet nedentil.

Anonymkode: ffc11...fb5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.3.2021 den 0.52):

Pen, emosjonelt tilgjengelig, trygg og tydelig viser sine følelser for meg, i form av alt fra deilig sex, fysisk berøring og gode ord. Dette er så sjelden kombinasjon hos menn at jeg har gitt opp. Møter dog hele tiden kvinner som har hele pakken, menn er heldige som kan få i pose og sekk. 

Anonymkode: 4e24b...e88

Hvis du hele tida møter kvinner du har deilig sex med, hvorfor fokuserer du på menn? 

Anonymkode: 4faa8...30a

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke kvinner litt som aper? Hva slags menn de faller for avhenger av hvor de er i menstruasjonssyklusen og om de allerede er gravide. De blir gjerne gravide med en med "fengsels-looken" mens de gjerne vil ha en stille tøffel med robust økonomi til å fø opp gjøkungene.

Anonymkode: c52cc...dc2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...