Gå til innhold

Kvinner: hva slags menn faller dere for?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv kvinne og lurer på om det er andre som faller for samme type menn som meg. Jeg faller ofte for "utskuddene", de som har kommet på kant med loven, som har hatt det vanskelig i livet og vært ute en vinternatt før. Jeg legger mer merke til de som er stille enn de som er høylytte og jeg tiltrekkes av mystikk. Er en person som leser mennesker lett, og jeg syns de fleste menn er kjedelige og forutsigbare, og mange av mennene jeg møter mangler dybde og sjel i mine øyne. De jeg faller for er de jeg ikke klarer å lese og forstå uten å bli godt kjent med, om dere skjønner. De beste mennene i mitt liv har vært de som ikke var som alle andre, på godt og vondt. Men de har aldri vært slemme mot meg, noen har så klart behandlet meg dårlig men ingen har vært onde. Har vært i et forhold med en typisk A4 mann som har alt på stell og som ikke har opplevd noen store utfordringer i livet, og det er det minst givende forholdet jeg har vært i. Eneste positive var at vi reiste mye sammen og opplevde nye ting. Resten var fullstendig dødt, i tillegg hadde han manglende forståelse for mine problemer (jeg har vært psyk i mange år men er på bedringens vei). Jeg opplever at menn som har hatt en del utfordringer i livet har mer forståelse for psykisk sykdom, selv om de kanskje ikke er så veldig psyke selv. 

Hvilke menn faller du for? 

Anonymkode: 944e3...6b0

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trygge, selvsikre, modne og omsorgsfulle menn. Men gjerne lidenskapelige i tillegg. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Snille, blide og rolige bamser 😊 At de er litt store er bare fint, men ikke sykelig overvektige. 

Anonymkode: dd61d...ac3

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Små, morsomme menn som har noe å bevise :fnise:

Anonymkode: 29771...d3c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Utseendemessig kan jeg like det meste, men personlighetsmessig er de utadvendte og selvsikre. Kan også like de stille og mystiske, men sjelden det har blitt noe mer enn blikkutveksling, fordi de er like stille og forsiktige som meg ;) 

Anonymkode: f30b1...2b1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Utseendemessig kan jeg like det meste, men personlighetsmessig er de utadvendte og selvsikre. Kan også like de stille og mystiske, men sjelden det har blitt noe mer enn blikkutveksling, fordi de er like stille og forsiktige som meg ;) 

Anonymkode: f30b1...2b1

Samme problemet har jeg! :P Er flere menn jeg kunne tenkt meg å si hei til og bli kjent med, men tør ikke. Jeg er ganske tilbakeholden og stille selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

peter madsen typ menn er det vi faller for mest

Anonymkode: 7ca72...075

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er selv kvinne og lurer på om det er andre som faller for samme type menn som meg. Jeg faller ofte for "utskuddene", de som har kommet på kant med loven, som har hatt det vanskelig i livet og vært ute en vinternatt før. Jeg legger mer merke til de som er stille enn de som er høylytte og jeg tiltrekkes av mystikk. Er en person som leser mennesker lett, og jeg syns de fleste menn er kjedelige og forutsigbare, og mange av mennene jeg møter mangler dybde og sjel i mine øyne. De jeg faller for er de jeg ikke klarer å lese og forstå uten å bli godt kjent med, om dere skjønner. De beste mennene i mitt liv har vært de som ikke var som alle andre, på godt og vondt. Men de har aldri vært slemme mot meg, noen har så klart behandlet meg dårlig men ingen har vært onde. Har vært i et forhold med en typisk A4 mann som har alt på stell og som ikke har opplevd noen store utfordringer i livet, og det er det minst givende forholdet jeg har vært i. Eneste positive var at vi reiste mye sammen og opplevde nye ting. Resten var fullstendig dødt, i tillegg hadde han manglende forståelse for mine problemer (jeg har vært psyk i mange år men er på bedringens vei). Jeg opplever at menn som har hatt en del utfordringer i livet har mer forståelse for psykisk sykdom, selv om de kanskje ikke er så veldig psyke selv. 

Hvilke menn faller du for? 

Bare vær en vulgær, aggresiv kar. Så kan jeg garantere deg at du får pult

K36

Anonymkode: 1ec9e...85d

Skrevet

Kan si jeg ikke tiltrekkes til samme menn som deg nei TS.

Jeg tiltrekkes av trygge/selvsikre, modne og omsorgsfulle (familie)menn som er engasjerte og gjerne har noe de brenner for. De må ha en god del energi i peronligheten sin, og i tillegg være sporty og aktive. Må klare å holde følge med meg på alle plan. 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er litt sammensatt. Jeg forelsker meg ikke lett og dermed kan jeg ikke snakke om "å falle for" noen. Jeg er mer rasjonell i valg av partner. Mine absolutte krav har vært at han ønsker og evner å inngå et forhold, holde seg der og la det resultere i en familie på sikt. Han må ha en jobb og være stand til å forsørge seg selv. Jeg respekterer ikke mannebarn, menn som ikke har kontroll på følelser og økonomi. Jeg holder ikke ut veldig sosiale og utadvendte menn (adhd) og foretrekker en litt mer skoleflink/belest type. Av utseende liker jeg nordiske menn og kunne aldri ha funnet meg noen fra en annen verdensdel. 

Jeg aksepterer heller ikke fuckboys eller menn som har festet mye og ligget mye rundt. 

Anonymkode: d5ee7...0b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Små, morsomme menn som har noe å bevise :fnise:

Anonymkode: 29771...d3c

LoL :Knegg:

Huff, jeg har vel prøvd alle som er, men har aldri prøvd han digge, høye, raske, kjekke, snasne, digge, velformede, logikkpregede mannen som bare er cool av seg selv. Noe sier meg at det er litt for mange damer etter ham.

:tre:

Anonymkode: 5c713...e43

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

1 hour ago, AnonymBruker said:

LoL :Knegg:

Huff, jeg har vel prøvd alle som er, men har aldri prøvd han digge, høye, raske, kjekke, snasne, digge, velformede, logikkpregede mannen som bare er cool av seg selv. Noe sier meg at det er litt for mange damer etter ham.

:tre:

Anonymkode: 5c713...e43

Her er jeg, vil du prøve meg ? 

Anonymkode: c3f28...7f1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fuckboys desverre.. 

Anonymkode: a824c...f33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tiltrekkes av litt sånn rocka gutter som ser ut som om de spiller i band, og mange av de gjør det også når jeg blir kjent med de.

Ikke nødvendigvis det beste valget, fordi mange av disse guttene lever ikke et helt A4 liv.

Sist jeg fikk meg kjæreste så trodde jeg at han var en helt vanlig streit fyr som jobbet som feks elektriker. Hadde egen leilighet, bil og hadde alt på stell.

Han var faktisk elektriker men han var en skikkelig rock'n'roll gutt, så jeg tror det må være noe med kjemiske lukter som jeg sender ut og vise versa, siden jeg alltid ender opp med sånne gutter.

Anonymkode: a3e3f...d07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Morsomme menn. Tror det er det eneste mannen og exene har til felles.
I høyde varierer de fra 1.64 til 1.90 og i kg fra 56 - 160. 
Snille... slemme.... alt mulig... Rocka, kjedelig, ekstremt pen, prippen, soss osv.
Men morsomme går igjen på alle.

Anonymkode: 19290...5a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en tendens til å falle for menn med problemer og turbulent bakgrunn, desverre. Gjerne folk som har vært ute en vinternatt før. Men etterhvert som logikken slo inn, har jeg tatt noen steg tilbake før jeg har gått inn noe. 

Samboer har riktignok en turbulent fortid (ikke rus). Men nå er han en rolig, selvsikker, snill og morsom kar. Veldig omtenksom. I tillegg har han flere av de tingene jeg gjerne falt for utseendemessig, skjegg, han er høy, mørkt hår og blå øyne, og andre slike (egentlig) overfladiske ting. 

Falt først og fremst for sjarmen hans, og at han var så rolig og trygg på seg selv. ❤

Anonymkode: 31f52...e3e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kunnskapsrike og morsomme menn liker jeg. Også nerder. Rolige menn. Smilet er det første jeg ser. Blond eller mørk ikke relevant, lite hår ser jeg ikke. Høyde betyr lite (er veldig lav selv, så omtrent alle er høyere uansett). 

De mennene som lever på kanten finner jeg frastøtende og holder meg langt unna. 

Anonymkode: 8d741...777

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger en dominant og fremoverlent mann - ikke en tøffel. 

Utover dette faller jeg for genuint snille menn, viktig at de også har humor. Trenger en jeg kan le og kødde med - lever lenge på det. Ellers har jeg oppdaget at jeg trenger en som er positiv og som det generelt er litt tak i. Jeg er en karrierekvinne - viktig at han også brenner for noe. Og ikke minst - han må ha livet på stell. Orker ikke involvere meg med en som går arbeidsledig/ikke har en plan for livet. 

Utseende messig kan jeg tiltrekkes av mye om personligheten er på plass, men høy og mørk er en bra start - gjerne skjegg. 

Aldri hatt en sjanse hos meg om de hadde drevet med kriminalitet eller dopmisbruk. Søker stabilitet over alt annet. 

Anonymkode: 7f695...400

• Liker 3
Skrevet

Det kommer selvsagt an på hva jeg skal med mannen. Er det bare for å ha det gøy og kose seg så er jeg villig til å overse røde flagg. Hvis jeg leter etter noen å være i forhold med har jeg andre kriterier. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ofte sensitive, sosiale, konfliktsky menn. Det pleier å ikke ende så bra. Mye lidenskap og moro i starten. Men de pleier med tida å bli sjalu over ting de bare sjøl vet og så tenker de på masse greier som de aldri sier og så eksploderende det i et uventa brudd. Noe som overrasker meg, da jeg er veldig åpen om hvem jeg er og hva jeg vil. Men det hjelper jo lite, når man ikke er to om det. 

Nå dater jeg en helt anna type mann. Han er ekstremt sjølstendig og samtidig mer åpen om når han faktisk trenger meg. Han er ikke særlig sosial og var et drøyt halvår sjalu fordi han ikke skjønte mitt sosiale behov. Så roa han seg, og han åpna seg mye. Han sier alt han tenker på, såpass at jeg iblant må bremse ham litt - men jeg har opplevd det motsatte og skal ALDRI tilbake dit.

Ellers er et stabilt liv og et moderat forbruk av rus viktig for meg. Å date noen som er på kant med lova er utelukka. 

Av utseende liker jeg best mørkt hår, egentlig menn med samme "farger" som pappa. Og ja, faren min er også en over snittet sensitiv og konfliktsky mann, så jeg skjønner jo hvor jeg har det fra (jeg ligner mer på mamma)😄 Kjæresten min ligner mer på min onkel (mammas bror), som jeg som barn syntes var voldsom, pinlig ærlig og med teit humor. 

Og ja, nye kjæresten er høy og mørk og muskuløs og nesten pinlig kjekk. Sånn jeg ville sagt nei takk til om vi møttes ute fordi jeg ville tenkt at han nok var sur og overflatisk. Men vi møttes i en sammenheng der vi delte mye før vi fysisk traff hverandre. Så da var det io mer,oi, den nerden jeg er blitt betatt av er visst skamfin òg 😄

Anonymkode: 4faa8...30a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...