Gå til innhold

Når kom den ekstreme trøttheten i svangerskapet ditt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor tidlig merket du en ekstrem trøtthet? Er selvfølgelig til dere som har merket noe til det.. 

Anonymkode: 320ee...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Første gang var det før jeg visst jeg var gravid så var veldig tidlig, inhelgen kunne jeg sove 18-20 timer ..skjønte at noe var på ferde

Anonymkode: a0ac9...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Den kom ikke i begge svangerskapene 😄

Edit: leste litt for fort og leste nå at du ville bare ha svar fra de som opplevde den trøttheten.

Endret av Mopsi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Første gang var det før jeg visst jeg var gravid så var veldig tidlig, inhelgen kunne jeg sove 18-20 timer ..skjønte at noe var på ferde

Oi, så spennende. 😃 Stemmer ikke alltid det gnålet om at man ikke kan merke noe så tidlig da. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Første svangerskap kom det veldig tidlig hos meg også, før jeg visste jeg var gravid. Det var sånn jeg fant ut av det!

Mitt andre svangerskap så kom ikke trøttheten før slutten av tredje trimester :) 

Anonymkode: 647eb...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den startet i uke 5, har ikke gitt seg ennå, jeg er i uke 12 nå. 

Anonymkode: 1f0ef...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Uke 6-7 og varte til ca. uke 15. Måtte på jobb, men ellers sov jeg. Fra uke 18 og ut har jeg hatt kjempefine og lette svangerskap uten noen plager.

Anonymkode: 54a00...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oi, så spennende. 😃 Stemmer ikke alltid det gnålet om at man ikke kan merke noe så tidlig da. 😄

Nei altså npr jeg først tok g test også sp var det 1-2 uker på testen også så var ikke «seint» ute.

har ikke hatt tretthet de andre to gangene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nja, i uke 5 og 6 var jeg veldig kvalm og redusert. Fra uke 7 var jeg uggen og sliten. Nå er jeg i uke 10 og er VELDIG trøtt og null energi. Begynte vel i uke 9 en gang. Håper det går over etter uke 12 😅

Anonymkode: 1bfd8...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 5 nå, og er skikkelig trøtt. Kan ikke huske jeg var så trøtt med første. Men kanskje jeg er trøtt fordi jeg har ei på snart 2 år også da, hehe.

Gjesper hele dagen.. har fått spørsmål og kommentarer om jeg er syk eller at jeg ser syk ut 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca uke 3-4 og gav seg litt i uke 5 eller 6 tror jeg 😅 Spent på om det kommer tilbake eller om det var det. Er mye sliten nå, men uke 3 og 4 sov jeg middag lenge hver dag, sovnet på jobb ved kontorpulten og sovnet på sofaen tidlig i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...