AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Del Skrevet 18. mars 2021 Hei Sluttet på p piller i feb og hadde eggløsning en gang i begynnelsen av sist uke. Så da på el slim. Ikke samleie rundt eggløsning da. nå kjenner jeg at mensen er på vei. Er ting i kroppen og litt vondt i magen. Ikke like vondt som når jeg har mensen. Planlegger å prøve å bli gravid rundt neste eggløsning. det som bekymrer meg litt er at mensen ikke bør komme før tidligst søndag sånn at fasen fra eggløsning og mensen ikke blir for kort. kan jeg kjenne mensen så mange dager før? har tidligere hatt sykluser på ca 30 dager. Anonymkode: 3c55c...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Del Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei Sluttet på p piller i feb og hadde eggløsning en gang i begynnelsen av sist uke. Så da på el slim. Ikke samleie rundt eggløsning da. nå kjenner jeg at mensen er på vei. Er ting i kroppen og litt vondt i magen. Ikke like vondt som når jeg har mensen. Planlegger å prøve å bli gravid rundt neste eggløsning. det som bekymrer meg litt er at mensen ikke bør komme før tidligst søndag sånn at fasen fra eggløsning og mensen ikke blir for kort. kan jeg kjenne mensen så mange dager før? har tidligere hatt sykluser på ca 30 dager. Anonymkode: 3c55c...267 Hvilken dag hadde du EL? En lutealfase på over 10 dager er innafor og bør ikke by på store problemer, mens under 10 dager regnes for defekt lutealfase og kan være et problem. En lutealfase på 12 dager og over regnes som normalt og helt topp, som jeg har forstått det Men igjen, har du under dette trenger ikke dette heller å være problem. Anonymkode: 3348b...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #3 Del Skrevet 18. mars 2021 Det heter menstruasjonssmerter eller menssmerter, ikke mensensmerter. Anonymkode: 4b95c...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #4 Del Skrevet 18. mars 2021 Det kan ta litt tid før kroppen er i gjenge igjen etter p-pillebruk. Så at ting er litt ustabilt nå i starten er ikke så uvanlig. Det går seg til hos de fleste i løpet av få måneder. Anonymkode: a93c6...686 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #5 Del Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvilken dag hadde du EL? En lutealfase på over 10 dager er innafor og bør ikke by på store problemer, mens under 10 dager regnes for defekt lutealfase og kan være et problem. En lutealfase på 12 dager og over regnes som normalt og helt topp, som jeg har forstått det Men igjen, har du under dette trenger ikke dette heller å være problem. Anonymkode: 3348b...e16 Hadde el slim i trusa den 9 mars. Men vet ikke når eggløsningen var. For fikk bare negative tester når jeg tok senere den dagen og 2 dager etter. Så mulig den allerede hadde vært enten mandag eller tirsdag før jeg fikk testet. Anonymkode: 3c55c...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #6 Del Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kan ta litt tid før kroppen er i gjenge igjen etter p-pillebruk. Så at ting er litt ustabilt nå i starten er ikke så uvanlig. Det går seg til hos de fleste i løpet av få måneder. Anonymkode: a93c6...686 Det kan være det 😀 Anonymkode: 3c55c...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #7 Del Skrevet 21. mars 2021 Enda ikke fått mensen. Hatt mensensmerter både igår og idag. Hvir lenge er det egentlig vanlig å ha det før mensen slipper? Er ikke gravid. Ts Anonymkode: 3c55c...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #8 Del Skrevet 21. mars 2021 Jeg har mensmurringer fra et par dager etter eggløsning til jeg får mensen ca 12-13 dager etter eggløsning. Det har jeg hver eneste måned, og det er ingenting galt. Jeg har to barn og ble raskt gravid med begge to. Anonymkode: 8801e...497 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå