AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Del Skrevet 17. mars 2021 Jeg skal ta med kjæresten, som aldri har hatt ski på beina før, på langrenn. Er det sånn at vi må satse på å bare øve på parkeringsplassen første gang? Er det veldig vanskelig å holde balansen? Jeg har gått på ski før, men er langt fra noen ekspert og går på ski i snitt 1 gang i året. For meg er det å stå på ski relativt enkelt, men hvordan er det for en voksen person som aldri har prøvd det før? Hva må jeg tenke på? Dette er i Trondheim, som om noen har noen tips om hvor vi kan gå, så blir jeg glad Anonymkode: 100bb...331 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 17. mars 2021 #2 Del Skrevet 17. mars 2021 Granåsen skistadion vil jeg tro er et fint sted å starte, ser veldig fint ut på TV i hverfall😅 Ellers tenker jeg at man som regel vil kunne gå lengre enn parkeringsplassen altså. Man kan jo også se noen videoer i forkant av god teknikk, Johannes Høsflot Klæbo har laget noen jeg liker, de er spilt inn i Trondheim også, muligens Granåsen. Heldig som bor i Trondheim da, fint skiføre i området der nå, vi hadde hele 6 dager i år😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thie Skrevet 20. mars 2021 #3 Del Skrevet 20. mars 2021 Dra til en ordentlig løype, ikke på en parkeringsplass. Bare prøv å finne et mest mulig flatt sted. Det er lettere å stå i spor, da trenger man ikke tenke på å holde skiene samlet. Og ikke minst er det hyggeligere. Det man som nybegynner kan tenke på er å bruke beina mer til å skyve fra istedenfor å bruke all kraft på armene. Lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå