AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Del Skrevet 17. mars 2021 Jeg har noen tights fra Aim'n som jeg liker ganske godt, en fra Bara og et par fra Wearefit. Kjempe gode tights. Er på jakt etter flere tights siden jeg trener ofte, men ser at mange tights har fokus på at rumpa skal fremheves med rumpeløft og slik "scrunch". Vil ikke ha noe sånt for jeg ønsker ikke blikk og oppmerksomhet på gymmen. Noen som har tips til vanlige treningstights med litt tykt materiale som skjuler cellulitter? Har opplevd at noen tights er tynne og man på en måte ser "alt". Må så klart være squat proof og ikke gjennomsiktig (jeg vet at det avhenger av riktig størrelse også men fins mange tights som er gjennomsiktige selv om de er i riktig størrelse). Helst veldig høy i livet slik at den sitter på når jeg beveger meg. Anonymkode: 777bc...8c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #2 Del Skrevet 17. mars 2021 Vil heller ikke ha tights som går "langt opp i rumpa". De jeg har fra Wearefit er litt slik men det er bare å ikke dra den altfor langt opp. Sømløs hadde vært fint! Anonymkode: 777bc...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 17. mars 2021 #3 Del Skrevet 17. mars 2021 Jeg elsker min Johaug now tights, den er ganske tykk ifht til å være en vanlig tights. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #4 Del Skrevet 19. mars 2021 Reebok lux Anonymkode: 5d111...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #5 Del Skrevet 19. mars 2021 Reebok Lux High Rise er min favoritt. Har to av den, fordi jeg bruker den så ofte. Anonymkode: 8885e...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #6 Del Skrevet 19. mars 2021 Omtrent alle treningstights fra Nike, rebook, Adidas og alle de «vanlig» treningsmerkene. Anonymkode: 5274c...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #7 Del Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 8.01): Omtrent alle treningstights fra Nike, rebook, Adidas og alle de «vanlig» treningsmerkene. Anonymkode: 5274c...041 Jeg opplever at tights fra Nike og Adidas ofte er gjennomsiktige. AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 7.54): Reebok lux Anonymkode: 5d111...8ff AnonymBruker skrev (På 19.3.2021 den 8.01): Reebok Lux High Rise er min favoritt. Har to av den, fordi jeg bruker den så ofte. Anonymkode: 8885e...c70 Har bestilt Reebok Lux tights nå, håper jeg blir fornøyd. 😄 Anonymkode: 777bc...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #8 Del Skrevet 23. mars 2021 Xrsz som lanseres i Norge snart. En jeg kjenner som har vært med å utvikle. De har flere modeller men vet ikke hva som kommer for salg her enda da. Sømløse og sitter veldig bra uten at det blir for mye Anonymkode: 7238a...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #9 Del Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Xrsz som lanseres i Norge snart. En jeg kjenner som har vært med å utvikle. De har flere modeller men vet ikke hva som kommer for salg her enda da. Sømløse og sitter veldig bra uten at det blir for mye Anonymkode: 7238a...82e Så kult! Sømløse tights er helt fantastiske. Anonymkode: 777bc...8c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå