Gå til innhold

Enga ute av CL

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dere får se litt positivt på det..

i og med at dere ikke gikk vidre så slipper dere å "sponse" fienden deres.'

(er det ikke sånn at fotballforbundet eller noen gir 500 000 kr per lag som kvalifiserere seg på deling til de andre laga?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dixie i.i

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, det var uanett en fortjent seier til de andre...

Nå satser jeg på at LSK slår de ut av cupen, at vi passerer de på tabellen, at Rekdal og Iversen bytter klubb og at kirken brenner en gang til!!!!!

HEIA LYN!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempebra for vål'enga at dem ikke kom med!!!

Får satse på at Lillestrøm slår dem ut av cupen også...

21.september på Åråsen, I'll be there

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis LSK skal bli slått ut av cup'en er det faktisk bedre at det blir mot Enga enn mot Molde eller Hønefoss. Bedre å tape for et bra lag enn no dårlig no.. Men det skjer uansett ikke, for fugla skal fly igjen! :ler:

21. september er notert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faan for en dag..depresjonen har seget inn, og ute regner det vannrett..

Hadde håpa så inderlig at vi greide det denne gangen, endelig skulle det være Enga sin tur, men det ble det ikke. Vet det er patetisk, men det føles nesten som om noen jeg kjenner har daua.. :tristbla:

Vel - man får se fremover, i morgen kl. 13 er det trekning i uefa`n, og 21.september skal vi til Åråsen og skyte noen kanarifugler. Hvis det er noen igjen etter at vi har slått de sønder og sammen i seriekampen på Ullevål søndagen i forveien da! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis LSK skal bli slått ut av cup'en er det faktisk bedre at det blir mot Enga enn mot Molde eller Hønefoss. Bedre å tape for et bra lag enn no dårlig no.. Men det skjer uansett ikke, for fugla skal fly igjen! :ler:

21. september er notert!

Hvis Lillestrøm (mot alle fornuft) blir slått ut er det mot vål'enga. ikke snakk om at hønefoss eller molde tar de, bare rosenborg som klarer å tape mot hønefoss da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur du har mistforstått litt Dilla.. det er tramp tramp på en smurf.. og siden en smurf er blå og hvit, og enga også er det...er det dere vi tramper på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hæ-- Stabæk.. er det et fotballlag... et proft et?

trudde de bare drev med sånn bedriftsfotball jeg....

åja.. det var de vi spilte mot forrige uke ja....

(var så små at jeg ikke la merke til dem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uka før cup'en kan bli en veldig god uke. Først denge enga på ullevåll, deretter knuse dem sønder og sammen på Åråsen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

gleder meg :-D :-D Blir så deilig å gå hjem fra åråsen i LSK-drakta, med masse sure enga-fans der.. oioi så moro :) sist vi slo Lyn på Åråsen slang de bare "bønder!!" etter oss når vi mobba de.. uff så fornærma jeg ble ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyn er et ekkelt lag med ekle supportere, sånn er det med den saken.

Forøvrig vil du nok ikke se noen sure Enga-fjes i Lillestrøm den kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enga trakk Steua Bucuresti i Uefa-cupens 1.runde...Kunne vært værre, og kunne ha vært bedre. Men kan rÆVbk slå dem ut, kan vi også! ;)

Hjemmekamp først - 15.september

Borte i Bucuresti 29.september.

Søker som en gal på nettet for å finne reisemåter til Bucuresti, det er neimen ikke bare enkelt. Var der også når vi slo ut Rapid Bucuresti i cupvinnercupen i 98. Det var gøy! Så nå tar vi en tur til Bucuresti en gang til for å gjenta bedriften - om enn mot et annet lag!

Men det er ikke mulig å få direktefly fra Oslo :frustrert: - så det blir nok mye mellomlandinger og tullball.

Men der det er vilje finnes det også evne..

Enga i Europa nok en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg :-D :-D Blir så deilig å gå hjem fra åråsen i LSK-drakta, med masse sure enga-fans der.. oioi så moro :) sist vi slo Lyn på Åråsen slang de bare "bønder!!" etter oss når vi mobba de.. uff så fornærma jeg ble ;)

blir kamp om plassene på åråsen..så løp og kjøp gitte..

desverre må jeg jobbe den dagen..så jeg får ikke reist dit.. så du får heie litt for meg og du :ironi: (bare mal det flagget gult inni..så blir det bra.. skal jo ikke heie med rbk flagg akkuratt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...