Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, proghodet said:

For å forholde oss til noe annet enn det, så er det bare å bevise at "noe annet" finnes. Go go go!

Du må bli nysgjerrig og åpen på den åndelige verden og se innover i deg selv først. Det nytter lite å bevise noe for noen som allerede har bestemt seg for hva å mene og som ikke er villig til å se nytt. 

Anonymkode: 0bb43...253

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må bli nysgjerrig og åpen på den åndelige verden og se innover i deg selv først. Det nytter lite å bevise noe for noen som allerede har bestemt seg for hva å mene og som ikke er villig til å se nytt. 

Fortell meg hva som overbeviser deg, så kanskje jeg også blir overbevist?

Endret av proghodet
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, proghodet said:

Fortell meg hva som overbeviser deg, så kanskje jeg også blir overbevist?

Jeg vet ikke, men muligens at vi ikke enda vet mye om den åndelige verden og hvordan det er der ute i det store rom? :)

Skrevet (endret)
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke, men muligens at vi ikke enda vet mye om den åndelige verden og hvordan det er der ute i det store rom? :)

Blir ikke da den rasjonelle konklusjonen "vi vet ikke enda", og ikke "telepati finnes"?

Finnes det en påstand du ikke kan akseptere, hvis den eneste grunnen du bruker er "det er mye vi ikke vet enda"?

Endret av proghodet
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.3.2021 den 22.06):

Nei. Å kjenne at en er lei seg uten å lese kroppsspråk. Å feks kjenne smerten som stråler fra et annet menneske. At man kan kjenne smerten slik som man kjenner egen smerte. Hva er det da?

Anonymkode: 0358e...a12

Aura. Utstråling. En kommunikasjonsform som går inn under kroppsspråk? 

Anonymkode: de9dd...c1a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.3.2021 den 20.40):

Nei, jorda har aldri vært flat. Er dette det nye nå? Flat Earth'ere som sier at jorda var flat før...?

Anonymkode: 5e341...fb3

😂😂😂

Jeg trodde det var ganske tydelig at JEG ikke trodde at jorda var flat. Poenget er at det før i tiden var det som var "sannhet", noe alle visste. Og de tok feil. 

Skrevet (endret)
1 hour ago, Pia Sofia said:

😂😂😂

Jeg trodde det var ganske tydelig at JEG ikke trodde at jorda var flat. Poenget er at det før i tiden var det som var "sannhet", noe alle visste. Og de tok feil. 

Det du sier der er en fin demonstrasjon av argument ad populum; antall folk som tror noe har null betydning for om det stemmer eller ikke :)

Endret av proghodet
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.3.2021 den 21.42):

Telepati er veldig interessant. Og det har ikke blitt bevist vitenskapelig enda. Det å kunne kjenne hvordan andre har det på avstand, sende beskjeder over lange avstander, plukke opp stemninger og mye mer. Dette er interessant. Noen som vil dele erfaringer rundt dette? En ting jeg har tenkt på er om telepati kan brukes negativt? Kan man påvirke andre negativt? 

Anonymkode: 1926d...bc2

Hei, jeg opplever at jeg er tidvis telepatisk. Samtaler andre har om meg kan dukke opp i hodet mitt, og jeg blir som flue på veggen der de er. Det er både ubehagelig samtidig som at det forbereder meg på en måte.

Jeg mistet jobben i fjor og i forkant av dette hørte jeg sjefen si ordrett "Du fortjener ikke dette" Det var hennes stemme, hørte henne veldig klart, men i hodet. ikke i rommet.

Jeg forsto ikke helt sammenhengen om hvorfor jeg hørte stemmen hennes sånn ut av det blå. Men det var som om hun snakket i hodet mitt. Opplevde også at en annen sjef var "med" i samtalen og gråt, altså at hun lagde en stor scene.

Jeg tok møtet med sjefen og så sa hun at "du forventer ikke dette" og pekte på at den andre sjefen hadde en veldig destruktiv måte å være på rundt meg. De valgte å si meg opp midt i korona og jeg fikk 5 mnd lønn som kompensasjon. 

Du kan si jeg er koko men akkurat dette var som et bevis for meg da jeg hørte henne si setningen ordrett, og så gjentar hun den i møtet med meg. Det var veldig rart. 

Har også opplevd lignende med kjærester om mye følelser er involvert. Da snakker de i hodet mitt ala "jeg elsker deg" ol.

Anonymkode: 54e3d...e0e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Rogadame skrev (På 16.3.2021 den 22.37):

Telepati er ikke mulig.

I teorien er det mulig. Hjernen bestar av koblinger hvor elektriske signaler blir sendt fram og  tilbake. Når elektroner aksellereres oppstår det elektromagnetisk stråling. Lys er elektromagnetisk stråling, så vi har utviklet redskaper(øyne) for å registrere det. Det er ikke utenkelig at mennesker kan utvikle seg til å tolke de elektromagnetiske signalene som kommer fra tankene i hjernen. Det er nok ikke så sannsynlig, men ikke umulig.

Anonymkode: 08e4f...f5c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringte til en kompis i Sverige. Dette var i mai i 2020. I starten av samtalen spurte jeg om han var ute å gikk tur i solen, det stemte. Jeg følte/så det. Litt inne i samtalen så jeg at han var utfor på vei/inni et hvit kjøpesenter. Spurte om dette og om han var inne i et kjøpesenter utenfor en matbutikk. Jeg så det hvite rundt matbutikken han sto utfor. Alt stemte. Noen av de første gangene vi møttes holdt jeg rundt håndleddet hans, da spurte jeg om noen hadde klemt skikkelig og det hadde gjort ondt rundt håndleddet. Da sa han at det stemte, han hadde fått et håndjern veldig hardt rundt håndleddet. (Trenger ikke bety at dette er noe form for synskhet. Når vi bodde nærmere hverandre drømte jeg ofte at vi hadde sex. Jeg sa det til han, og som oftest drømte han det eller hadde fantasert om meg.  nå begynner jeg å tro at vi mennesker kan gjøre mye som er utenfor vår bevisthet. Feks sende tanker over avstand. Har blant annet sett en person snakke med en annen over telefon som hadde ringt for han var bekymret for meg. Personen som fikk telefonen satt i en stol og ble veldig bekymret og fikk ondt i magen. Dette var så tydelig at jeg ringte til denne personen som hadde ringt for å spørre om han hadde ringt til en person jeg kjenner. Ja det hadde han gjort. Da sa jeg at det så/følte jeg. Har også hørt en historie om en psykolog som var hos en pasient som ville dø(dette var ikke i Norge). Når psykologen dro så hen fra gata at pasienten var i ferd med å hoppe fra vinduet. Psykologen tenkte så kraftig hen klarte på at hun skulle bli trekt inn i leiligheten. Når hen kom opp lå jenta på gulvet på ryggen. Hun sa at noe hadde trekt hun inn slik at hun falt bakover. Det er utrolig hvis det er slik at vi kan bruke sinnet våres på denne måten. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei, jeg opplever at jeg er tidvis telepatisk. Samtaler andre har om meg kan dukke opp i hodet mitt, og jeg blir som flue på veggen der de er. Det er både ubehagelig samtidig som at det forbereder meg på en måte.

Jeg mistet jobben i fjor og i forkant av dette hørte jeg sjefen si ordrett "Du fortjener ikke dette" Det var hennes stemme, hørte henne veldig klart, men i hodet. ikke i rommet.

Jeg forsto ikke helt sammenhengen om hvorfor jeg hørte stemmen hennes sånn ut av det blå. Men det var som om hun snakket i hodet mitt. Opplevde også at en annen sjef var "med" i samtalen og gråt, altså at hun lagde en stor scene.

Jeg tok møtet med sjefen og så sa hun at "du forventer ikke dette" og pekte på at den andre sjefen hadde en veldig destruktiv måte å være på rundt meg. De valgte å si meg opp midt i korona og jeg fikk 5 mnd lønn som kompensasjon. 

Du kan si jeg er koko men akkurat dette var som et bevis for meg da jeg hørte henne si setningen ordrett, og så gjentar hun den i møtet med meg. Det var veldig rart. 

Har også opplevd lignende med kjærester om mye følelser er involvert. Da snakker de i hodet mitt ala "jeg elsker deg" ol.

Dette tror jeg på. Det er så mye rart, en tanke kan faktisk treffe deg slik inne i hodet også. Da har du noen evner og må stole på det. Ikke tro du er gal

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dette tror jeg på. Det er så mye rart, en tanke kan faktisk treffe deg slik inne i hodet også. Da har du noen evner og må stole på det. Ikke tro du er gal

Skrev visst feil i den andre setningen. Men hun da det samme to ganger, en gang i hodet mitt og den andre gangen i møtet. Noe som forberedte meg veldig på at dette var rett og skulle skje, jeg måtte bare seile gjennom og være rolig. Nå har jeg en mye mye bedre jobb. Takk. Jeg driver med tarot så det har vel bare blitt slik. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...