AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Del Skrevet 16. mars 2021 Jeg er en tynn og spinkel dame som sårt trenger å begynne med styrketrening, særlig overkropp. Jeg driver kun med kardio så har sterke bein, men armene er en vits. Det er ingen overdrivelse at jeg har problemer med å bære en handlepose på mer enn 1 kg. Jeg kan også oppleve gangsperre i armene dersom jeg har bært noe "tungt," f.eks et brett med brus el. Jeg er ikke medlem på treningssenter, men har litt vekter hjemme. Hvor begynner jeg når jeg har null grunnlag? Vil jo ikke risikere skader. Anonymkode: 855b9...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Del Skrevet 16. mars 2021 Du melder deg inn på et treningssenter og kjøper den en pakke med noen timer hos personlig trener. Anonymkode: 871d1...cf5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 16. mars 2021 #3 Del Skrevet 16. mars 2021 Begynn å tren med din egen kroppsvekt. Anbefaler deg å kjøpe funkygine sin bok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #4 Del Skrevet 16. mars 2021 Tuttifrutt skrev (13 minutter siden): Begynn å tren med din egen kroppsvekt. Anbefaler deg å kjøpe funkygine sin bok. Skrive runder på dette. Det hsr jeg gjort og merker stor bedring! Gjøre dette siden jul Anonymkode: 26004...4a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 16. mars 2021 #5 Del Skrevet 16. mars 2021 Funkygine sin råsterk hjemme bok anbefales fra meg også! Kjempe god, og mer enn nok tunge økter, hvis noen skulle lure på det🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå