Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rainstorm2.0 skrev (1 time siden):

Hm, ja det høres ut som et lite paradoks! Kunne tenke meg å prøve selv men kjenner ingen som driver med det. 

Sleng deg på en du ser langs vegen. :jepp: 

Rumle skrev (53 minutter siden):

Høstanemoner er så vakkert! Det står meget høyt på min liste å få nye av de! :jepp:

Fikk du kjøpt noen nye roser?

Hva synes du om den? Jeg har ikke hørt den enda. 

😳 det hadde jeg aldri turt, du må være forsiktig!

Jeg kjøpte en, den jeg syntes var penest, var mye stusselig. Men fant to fine prydgress og en nydelig syrinhortensia. Så ble det, og en viftelønn jeg måtte flytte, i et bed. Ble nesten ferdig, gikk tom for bedkant. 

Syntes podcasten var kjempe fin, så varm og god å høre på. Maler et godt bilde av Ari. Og ærlig, på hvor dårlig han var. Absolutt en fin podcast.

Kjørte veldig pent, og på en lite trafikkert veg. Og ikke alene da.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (27 minutter siden):

Jeg kjøpte en, den jeg syntes var penest, var mye stusselig. Men fant to fine prydgress og en nydelig syrinhortensia. Så ble det, og en viftelønn jeg måtte flytte, i et bed. Ble nesten ferdig, gikk tom for bedkant. 

Syntes podcasten var kjempe fin, så varm og god å høre på. Maler et godt bilde av Ari. Og ærlig, på hvor dårlig han var. Absolutt en fin podcast.

Kjørte veldig pent, og på en lite trafikkert veg. Og ikke alene da.

Så fint, husker du hvilken rose du valgte?

Så mye du har fått gjort! :hoppe:

Den må jeg få hørt :jepp: Det var nrk eller?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (9 minutter siden):

Så fint, husker du hvilken rose du valgte?

Så mye du har fått gjort! :hoppe:

Den må jeg få hørt :jepp: Det var nrk eller?

Den het noe med cirkus. :ler: En kraftig rosa buskrose. Skal nok ha flere roser, men må være litt tideligere ute neste år. 

Nrk, hele historien. Så mange bra dokumentarer på nrk. Hørte på den om terroren på pride i dag.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Den het noe med cirkus. :ler: En kraftig rosa buskrose. Skal nok ha flere roser, men må være litt tideligere ute neste år. 

Nrk, hele historien. Så mange bra dokumentarer på nrk. Hørte på den om terroren på pride i dag.

Åhh! Akkurat de har jeg sett på mange ganger, nå må du gi tilbakemelding om hvordan den er! :jepp: Tror de skal ha veldig fine roser, hvilken farge valgte du?

Nrk har veldig mye bra!

Errr, ser nå at du skrev jo rosa! Sorry :ler:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
1 hour ago, Rumle said:

😳 det hadde jeg aldri turt, du må være forsiktig!

Hadde ikke turt å kjøre motorsykkel jeg heller. Selv tør jeg ikke engang å sykle fort i nedoverbakker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Hadde ikke turt å kjøre motorsykkel jeg heller. Selv tør jeg ikke engang å sykle fort i nedoverbakker. 

Haha ikke jeg heller! Har ikke syklet på utrolig mange år, så det hadde ikke gått bra!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SVK
1 minutt siden, Rumle said:

Haha ikke jeg heller! Har ikke syklet på utrolig mange år, så det hadde ikke gått bra!

Har ikke syklet på mange år jeg heller. Men planen var egentlig å kjøpe sykkel og sykle i år. Jeg har ett sted jeg besøker ofte som er 10 minutter å sykle, men over en halvtime å gå eller ta bussen(den tar en krafig omvei). Så virker praktisk med sykkel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Har ikke syklet på mange år jeg heller. Men planen var egentlig å kjøpe sykkel og sykle i år. Jeg har ett sted jeg besøker ofte som er 10 minutter å sykle, men over en halvtime å gå eller ta bussen(den tar en krafig omvei). Så virker praktisk med sykkel. 

Høres ut som en fin plan :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
Just now, Rumle said:

Høres ut som en fin plan :jepp:

Jepp.  Tror også jeg har gått av å sykle i stedet for å ta bussen hele tiden. Jeg trenger nok mer fysisk aktivitet. Jeg kommer også til å spare inn pengene på sykkelen ved at jeg bruker mindre penger på buss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Jepp.  Tror også jeg har gått av å sykle i stedet for å ta bussen hele tiden. Jeg trenger nok mer fysisk aktivitet. Jeg kommer også til å spare inn pengene på sykkelen ved at jeg bruker mindre penger på buss. 

Høres fornuftig ut :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (18 minutter siden):

Åhh! Akkurat de har jeg sett på mange ganger, nå må du gi tilbakemelding om hvordan den er! :jepp: Tror de skal ha veldig fine roser, hvilken farge valgte du?

Nrk har veldig mye bra!

Errr, ser nå at du skrev jo rosa! Sorry :ler:

Veldig dyp rosa, nesten rød. :nikke: Håper de  trives, den og frk Louise. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Instagram i dag fikk jeg opp julereklame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (17 minutter siden):

Veldig dyp rosa, nesten rød. :nikke: Håper de  trives, den og frk Louise. 

De blir sikkert flotte sammen :jepp:

Det var vel tidlig? Jul i juli? Passer for Sola da, hun kjøper vel julegaver nå :nikke: :ler:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

:ler: hjelp! 

Var litt vel tidlig med julereklame i JULi. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (21 minutter siden):

Det var vel tidlig? Jul i juli? Passer for Sola da, hun kjøper vel julegaver nå :nikke: :ler:

Ja, det gjør hun jo. :jepp: Litt tidlig vil jeg si.

Rainstorm2.0 skrev (12 minutter siden):

:ler: hjelp! 

Var litt vel tidlig med julereklame i JULi. 

ja, kan godt være litt høst først. Høstpynt gleder jeg meg til! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

:jepp: Har sett mange juleting i salg. Synes det er aaaaaalt for tidig. Julepynt i juli :risterpåhodet:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (47 minutter siden):

Jeg er mer eller mindre ferdig :ler: Liker å bli fort ferdig, så begynner ofte så snart jeg har sendt julegavene for det året, på neste års julegavehandel. Er ting med utløpsdato, eller garantier, som jeg venter med til nærmere jul.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (49 minutter siden):

Tror aldri jeg har pyntet til høst annet enn gresskar og skummelt til Halloween. Hva bruker du som høstpynt egentlig? Kunne trengtes litt miljøforandring her hjemme også snart, så sier ja takk til tips! 😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (11 minutter siden):

Tror aldri jeg har pyntet til høst annet enn gresskar og skummelt til Halloween. Hva bruker du som høstpynt egentlig? Kunne trengtes litt miljøforandring her hjemme også snart, så sier ja takk til tips! 😊

Vel... here we go! 

Jo, det er jo så mange søte fine gresskar (ikke billig plastræl), som ikke er halloween preget. Og lyslenker eller lignende med høstløv, så lenge de ser bra ut er fake greit for da kan det brukes om igjen. Levende lys, eller led-lys, finnes jo også lyslykter med høstfarger. Og så klart snittblomster i høstfarger, masse fint! Høstlyng og krysantemum er kjempe fint ute, sikkert inne og. Krans på døra.

Men også ikke for mye inne, da blir det veldig voldsomt, bare for å sette litt stemning. Et lysfat kan være nok, kommer an på rom og størrelse.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (19 minutter siden):

Jeg er mer eller mindre ferdig :ler: Liker å bli fort ferdig, så begynner ofte så snart jeg har sendt julegavene for det året, på neste års julegavehandel. Er ting med utløpsdato, eller garantier, som jeg venter med til nærmere jul.

Er du ferdig med gavene til oss og?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...