Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Jeg gikk igjennom det jeg har i skapet mitt( jeg har et medisinskap faktisk...☹). Har mye D-vitamin, magnesium, b-vitaminer, multivitaminer, folat, b12 til injeksjon som er utgått på dato. Ingen omega-3. Men mye andre skumle greier. Her må det ryddes. :opplyser:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (16 minutter siden):

Jeg gikk igjennom det jeg har i skapet mitt( jeg har et medisinskap faktisk...☹). Har mye D-vitamin, magnesium, b-vitaminer, multivitaminer, folat, b12 til injeksjon som er utgått på dato. Ingen omega-3. Men mye andre skumle greier. Her må det ryddes. :opplyser:

Se der ja! Jeg burde absolutt hatt et skap, hos meg flyter det over rundt omkring :ninja: Rydd opp og begynn å bruke det du kan :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Se der ja! Jeg burde absolutt hatt et skap, hos meg flyter det over rundt omkring :ninja: Rydd opp og begynn å bruke det du kan :opplyser:

Og sende til forbrenning alt jeg ikke lenger bruker.. Her var det mye gammelt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Og sende til forbrenning alt jeg ikke lenger bruker.. Her var det mye gammelt. 

Kjenner meg veldig igjen 😂 Kanskje en grunn til at det flyter over :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (7 minutter siden):

Kjenner meg veldig igjen 😂 Kanskje en grunn til at det flyter over :ler:

Yes. Nå har jeg sagt ja til nye medisiner så får rydde plass. Levere gammelt når jeg henter nytt. Får se på det som en ny start. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (14 minutter siden):

Yes. Nå har jeg sagt ja til nye medisiner så får rydde plass. Levere gammelt når jeg henter nytt. Får se på det som en ny start. 

Hvordan leverer man inn sånt som skal forbrennes, bare i en pose eller? Har aldri gjort det jeg :vetikke:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (13 minutter siden):

Ja og så erstatter du de tilskuddene som har gått ut på dato :opplyser: 

I dag får jeg så dårlig samvittighet for mamma. Først skulle jeg ha besøkt henne i går, men var ikke helt i form så tenkte det ble bedre i dag. I dag er jeg mye verre med søvnmangel på toppen, ikke trygt å kjøre og ikke «trygt» for mamma at jeg hadde klart å ha positivt humør på det triste helsehuset :( I dag hadde jeg heller ikke klart å snakke med personalet der om tilskuddene jeg har kjøpt. Og pappa må få igjen bilen sin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Hvordan leverer man inn sånt som skal forbrennes, bare i en pose eller? Har aldri gjort det jeg :vetikke:

Ikke jeg heller, lirer på om man bare gir de til personalet på apoteket? Har urgamle ubrukte antibiotikakurer og diverse liggende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Jeg leverer inn i en boks eller pose. De vil helst ha bare tablettene og ikke pakningen har jeg fått beskjed om. Hadde flere slike gule bokser som man kaster kanyler og glassampuller i, de kunne vist og fylles med tabletter. De forbrennes på samme plass om jeg forstod riktig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Jeg leverer inn i en boks eller pose. De vil helst ha bare tablettene og ikke pakningen har jeg fått beskjed om. Hadde flere slike gule bokser som man kaster kanyler og glassampuller i, de kunne vist og fylles med tabletter. De forbrennes på samme plass om jeg forstod riktig. 

Kan man be om å få en sånn gul boks på apoteket? Eller kjøpe? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vanskelig å ta ordentlig vare på mamma når jeg ikke klarer å ta vare på meg selv. Konstant stress/angst og dårlig samvittighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 time siden):

Det er så vanskelig å ta ordentlig vare på mamma når jeg ikke klarer å ta vare på meg selv. Konstant stress/angst og dårlig samvittighet.

Det skjønner jeg, håper dere får et sykehjem hvor du føler hun er ivaretatt så du kan ivareta deg selv og! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (20 minutter siden):

Det skjønner jeg, håper dere får et sykehjem hvor du føler hun er ivaretatt så du kan ivareta deg selv og! 

:hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk at man må ha printer for å få tak i de skjemaene. Jeg innbilte meg liksom at man kom til å få mer hjelp når en pårørende er innunder eldreomsorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke les pakningsvedlegget og spesielt ikke om bivirkninger! 😱😱 Det burde ikke være lov med slik skremselspropaganda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte og spurte om noen kunne lage mamma en kopp te, håper de gjør det. Nå begynner Drømmeslottet i reprise og jeg har fått henne til å sette på riktig kanal. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må til dyrlegen med katten igjen. Synes det ene øyet er blass i fargen og litt smalere enn det andre. Da blir jeg bekymret med en gang. Katter kan også få stær. Infeksjoner på øyet har han hatt før. Nei, må få tatt en sjekk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Jeg tror jeg må til dyrlegen med katten igjen. Synes det ene øyet er blass i fargen og litt smalere enn det andre. Da blir jeg bekymret med en gang. Katter kan også få stær. Infeksjoner på øyet har han hatt før. Nei, må få tatt en sjekk. 

Alltid bra å være tidlig ute. Hvor gammel er han igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...