Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Gjest SVK
21 minutter siden, Daryl Dixon said:

Vi har vært borte i kveld igjen. SB er veldig forståelsesfull og hensynsfull med at jeg blir fort sliten, så vi dro litt tidlig. Men han sier det jo rett ut og da, høyt og tydelig. Vi må dra fordi DD blir så fort sliten. :himle: Litt diskresjon hadde vært fint. 

Skjønner. Du kan jo si til samboeren din at du ønsker med diskresjon. At du hadde foretrukket om dere kun sa at dere må gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Ja, vært mye dårlige plommer før, så håper i år er året. 🤞

Så lyssky som nå er nok pga behandlingen, håper det går over. Litt plagsomt. 

Kveldssol er mest behandling ja, kan bli for stekende på dagen. Prøver å lage litt flere skyggeplasser her, fælt å klage på at man har sol hele dagen, men...

Digg da!

Blir det sånn innestengt-varmt?

Sier det igjen, plante flere trær! :jepp: Men, det tar jo litt tid å få skygge fra de da, ser det :ler:

Her er det store trær på alle kanter, elsker det lyset som kommer gjennom trær, noe av det fineste jeg vet 🥰

Daryl Dixon skrev (31 minutter siden):

Vi har vært borte i kveld igjen. SB er veldig forståelsesfull og hensynsfull med at jeg blir fort sliten, så vi dro litt tidlig. Men han sier det jo rett ut og da, høyt og tydelig. Vi må dra fordi DD blir så fort sliten. :himle: Litt diskresjon hadde vært fint. 

Ser det for meg :ler:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
10 minutter siden, SVK said:

Skjønner. Du kan jo si til samboeren din at du ønsker med diskresjon. At du hadde foretrukket om dere kun sa at dere må gå.

Så kan dere heller si ifra med innestemme til den det gjelder om noen spør hvorfor dere drar tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (59 minutter siden):

Ja, han vet, men han er så direkte og snakker fra levra. :himle:

Rumle skrev (53 minutter siden):

Sier det igjen, plante flere trær! :jepp: Men, det tar jo litt tid å få skygge fra de da, ser det :ler:

Her er det store trær på alle kanter, elsker det lyset som kommer gjennom trær, noe av det fineste jeg vet 🥰

Ser det for meg :ler:

Ja, det er sant. Nydelig å se lyset gjennom løv når det blåser. Hadde vært fint å plante et piletre som vokser fort, men de kan bli så kollosale og da. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
5 minutter siden, Daryl Dixon said:

Skjønner.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (28 minutter siden):

Ja, det er sant. Nydelig å se lyset gjennom løv når det blåser. Hadde vært fint å plante et piletre som vokser fort, men de kan bli så kollosale og da. 

Ja, det er veldig fint :jepp:

Jeg kjenner ikke til de selv, men de ser flotte ut :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så koselig med plommetre. Det hadde vi da jeg vokste opp. Selv om det er i nord så fikk vi mer plommer enn vi kunne spise. :)

Har du effekt av behandlingen nå? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (29 minutter siden):

Å så koselig med plommetre. Det hadde vi da jeg vokste opp. Selv om det er i nord så fikk vi mer plommer enn vi kunne spise. :)

Har du effekt av behandlingen nå? 

Plommer er veldig godt. Lagde dere noe av plommene?

Vet ikke om jeg kjenner så mye effekt, vet ikke helt hva jeg skal forventete. Bedring av depresjon, men vil det si å bli glas eller bare flat. Føler meg litt mer våken i kropp og sinn bare. 

Husker du da du hadde lite effekt, hadde du noe i det hele tatt?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Plommer er veldig godt. Lagde dere noe av plommene?

Vet ikke om jeg kjenner så mye effekt, vet ikke helt hva jeg skal forventete. Bedring av depresjon, men vil det si å bli glas eller bare flat. Føler meg litt mer våken i kropp og sinn bare. 

Husker du da du hadde lite effekt, hadde du noe i det hele tatt?

Nei kan ikke huske at vi lagde noe av det. Men det er jo mulig vi gjorde. 

Okei. Å føle seg litt mer våken er jo framgang i hvert fall. 

Nei jeg hadde såvidt jeg kan huske null effekt. Men hukommelsen er jo naturligvis litt blurry fra den tiden. Fikk veldig hukommelsestap.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (22 minutter siden):

Nei kan ikke huske at vi lagde noe av det. Men det er jo mulig vi gjorde. 

Okei. Å føle seg litt mer våken er jo framgang i hvert fall. 

Nei jeg hadde såvidt jeg kan huske null effekt. Men hukommelsen er jo naturligvis litt blurry fra den tiden. Fikk veldig hukommelsestap.

Jeg hadde håper på litt mer energi og tiltakslyst. 

Skjønner, litt ekkelt med hukommelsestap, jeg er nok litt mer glemsk, men ikke så mye at det er plagsomt. Litt redd jeg ødela for effekten ved at jeg ble så sliten av å dra til og fra de siste gangen. Det var skikkelig slitsomt.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (8 minutter siden):

Jeg hadde håper på litt mer energi og tiltakslyst. 

Skjønner, litt ekkelt med hukommelsestap, jeg er nok litt mer glemsk, men ikke så mye at det er plagsomt. Litt redd jeg ødela for effekten ved at jeg ble så sliten av å dra til og fra de siste gangen. Det var skikkelig slitsomt.

Ja skjønner du hadde håpet på mer effekt. Hm ja. Jeg var innlagt hele perioden jeg fikk ECT, så det slapp jeg da. Å bli så sliten. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 17.5.2024 den 10.14):

Vi så en i Gudbrandsdalsbunad på tv, ble enige om å komme oss i gang og få oss bunader begge to.

Fine de herrebunadene :nikke: Har en tippoldemor fra Gudbrandsdalen. For noen år siden vurderte jeg å skaffe meg en bunad til, og tok en titt på slektstreet, for hva som ville være innafor av bunader :ler:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (1 time siden):

Ja skjønner du hadde håpet på mer effekt. Hm ja. Jeg var innlagt hele perioden jeg fikk ECT, så det slapp jeg da. Å bli så sliten. 

Det er nok lurt, syntes det ble så lenge om jeg skulle bli hele perioden, men angret i ettertid. 

Er det stille og kjedelig der nå i helgen? Siden det er langhelg og...

Sola de skrev (54 minutter siden):

Fine de herrebunadene :nikke: Har en tippoldemor fra Gudbrandsdalen. For noen år siden vurderte jeg å skaffe meg en bunad til, og tok en titt på slektstreet, for hva som ville være innafor av bunader :ler:

Mange valgmuligheter på de. Er jo litt å velge av av damebunader og.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SVK
23 hours ago, SVK said:

Er ikke så glad i skarp sol jeg heller. Inne har det også blitt veldig varmt. Har kjølt meg ned med hjemmelaget  iskrem milkshake laget av krokanis 

Noen som forresten har smakt krokan laget av andre nøtter enn mandler?  Har aldri smakt det, men ser at i USA så er det peanøtter som er vanlig å bruke i krokan. "Brittle" kalles visst krokan på engelsk. 

Er selv glad i peanøtter, pistasj, pistasjnøtter, osv. Så tror jeg hadde likt krokan laget av det. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (8 minutter siden):

Noen som forresten har smakt krokan laget av andre nøtter enn mandler?  Har aldri smakt det, men ser at i USA så er det peanøtter som er vanlig å bruke i krokan. "Brittle" kalles visst krokan på engelsk. 

Er selv glad i peanøtter, pistasj, pistasjnøtter, osv. Så tror jeg hadde likt krokan laget av det. 

Jeg avskyr peanøtter, men krokan av hasselnøtter kunne vært godt. :)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
2 minutter siden, Purple_Pixiedust said:

Jeg avskyr peanøtter, men krokan av hasselnøtter kunne vært godt. :)

Angående hasselnøtter. 1/4 av alle hasselnøtter i verden brukes til å lage nutella. 

Nutella_for_breakfast_-_Flickr_-_love.js

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (33 minutter siden):

Jeg vet ikke om jeg hadde merket så stor forskjell. For meg er som oftest en nøtt en nøtt. Jeg er ikke så nøttete av meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (34 minutter siden):

Jeg vet ikke om jeg hadde merket så stor forskjell. For meg er som oftest en nøtt en nøtt. Jeg er ikke så nøttete av meg da.

Det er man jo ikke nøtt til å være heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (1 minutt siden):

:ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
1 minutt siden, Purple_Pixiedust said:

Godt ordspill! :hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...