Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (9 timer siden):

God 17.mai i morgen til alle. 🇳🇴🇳🇴 

Hvilke planer har folk? Vi skal bare ha det rolig hjemme fra morgenen, muligens pusle litt i hagen. Så russetid, og så middag. Stille og rolig, som de fleste 17.mai er her, husker ikke hva jeg gjorde i fjor på 17.mai en gang. 

God 17 mai og gratulerer med dagen! 

Jeg skulle egentlig se barnetoget til ungene, men kan ikke det likevel. Uansett har jeg tatt på meg sommerkjole og sløyfe så kommer det korps til sykehusparken kl 13. Det blir is og pavlova her og god morgen Norge. :) Jeg gjør det beste ut av en dag som ikke blir som jeg planla. :)

Og det er veldig fint vær så i ettermiddag går jeg meg nok en tur eller setter meg ut i parken. :)

Endret av Purple_Pixiedust
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (11 timer siden):

Ja, jeg liker å se litt på alle reportasjene rundt omkring i landet og utlandet, synes det er gøy :nikke:

Enig, mange med morsomme påfunn.

SVK skrev (2 timer siden):

Gratulere med dagen. :norsk:

Gratulerer med dagen!🇳🇴

Purple_Pixiedust skrev (2 timer siden):

God 17 mai og gratulerer med dagen! 

Jeg skulle egentlig se barnetoget til ungene, men kan ikke det likevel. Uansett har jeg tatt på meg sommerkjole og sløyfe så kommer det korps til sykehusparken kl 13. Det blir is og pavlova her og god morgen Norge. :) Jeg gjør det beste ut av en dag som ikke blir som jeg planla. :)

Og det er veldig fint vær så i ettermiddag går jeg meg nok en tur eller setter meg ut i parken. :)

Litt kjett å ikke få sett toget da, men som du sier, må gjøre det beste ut av det. God 17.mai og gratulerer med dagen.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så en i Gudbrandsdalsbunad på tv, ble enige om å komme oss i gang og få oss bunader begge to.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (16 timer siden):

God 17.mai i morgen til alle. 🇳🇴🇳🇴 

Hvilke planer har folk? Vi skal bare ha det rolig hjemme fra morgenen, muligens pusle litt i hagen. Så russetid, og så middag. Stille og rolig, som de fleste 17.mai er her, husker ikke hva jeg gjorde i fjor på 17.mai en gang. 

Gratulerer med dagen! :flagg: Her har vi tatt det rolig, sett på 17. mai-sending på TV og sett på barnetoget som gikk forbi her. Og så har vi spist god 17. mai-frokost/lunsj. Etterpå blir det kake og vafler pluss is. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anki-2.0 skrev (1 time siden):

Gratulerer med dagen! :flagg: Her har vi tatt det rolig, sett på 17. mai-sending på TV og sett på barnetoget som gikk forbi her. Og så har vi spist god 17. mai-frokost/lunsj. Etterpå blir det kake og vafler pluss is. 

Høres perfekt ut. Kos deg videre, og gratulerer med dagen. 🇳🇴🇧🇻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme! Russetoget begynner ikke før kl 17. Så var det hjem til mamma og pappa etter det. Sovnet i bilen på veg hjem. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det pinse, god pinse!!

I dag kom russen hjem, slutt på russetiden. Det blir nok godt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten solpause inne i sengen og mørket. Blitt veldig lyssky. 

Plommetreet står i full blomst, aldri vært finere! Masse bier som summer og koser seg der. Har bare sådd 3 ting i år, blomkarse spirer, sukkererter spirer og kornblomst spirer. Suksess. 🌱

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

Liten solpause inne i sengen og mørket. Blitt veldig lyssky. 

Plommetreet står i full blomst, aldri vært finere! Masse bier som summer og koser seg der. Har bare sådd 3 ting i år, blomkarse spirer, sukkererter spirer og kornblomst spirer. Suksess. 🌱

Så flott! Krysser fingrene for at det blir mye gode plommer! :jepp:

God pinse til alle herfra og :blomst2:

Jeg er også veldig lyssky, men det er permanent, så jeg holder meg stort sett helt borte fra solen når den er skarp. Trives best med litt varmere ettermiddag/kveldssol :jepp: Er det pga behandlingen du har blitt det nå? Og er det forbigående?

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK

Er ikke så glad i skarp sol jeg heller. Inne har det også blitt veldig varmt. Har kjølt meg ned med hjemmelaget  iskrem milkshake laget av krokanis 

Endret av SVK
Rettet skrivefeil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (7 minutter siden):

Er ikke så glad i skarp sol jeg heller. Inne har det også blitt veldig varmt. Har kjølt meg ned med hjemmelaget iskrem laget av krokanis 

Det høres godt ut, hvordan lager du det? :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SVK
1 minutt siden, Rumle said:

Det høres godt ut, hvordan lager du det? :)

Beklager ser jeg hadde en skrivfeil. Jeg har ikke laget hjemmelaget iskrem. Jeg har laget hjemmelaget milkshake av krokanis. Så oppskriften er kun iskrem og melk. 

Har tidligere prøvd å lage iskrem, men aldri klart det til å bli godt. Min hjemmelagde iskrem endte med å ikke ha noe luft og var hard som isbiter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

Beklager ser jeg hadde en skrivfeil. Jeg har ikke laget hjemmelaget iskrem. Jeg har laget hjemmelaget milkshake av krokanis. Så oppskriften er kun iskrem og melk. 

Har tidligere prøvd å lage iskrem, men aldri klart det til å bli godt. Min hjemmelagde iskrem endte med å ikke ha noe luft og var hard som isbiter. 

Aha, forstår :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (2 timer siden):

Så flott! Krysser fingrene for at det blir mye gode plommer! :jepp:

God pinse til alle herfra og :blomst2:

Jeg er også veldig lyssky, men det er permanent, så jeg holder meg stort sett helt borte fra solen når den er skarp. Trives best med litt varmere ettermiddag/kveldssol :jepp: Er det pga behandlingen du har blitt det nå? Og er det forbigående?

Ja, vært mye dårlige plommer før, så håper i år er året. 🤞

Så lyssky som nå er nok pga behandlingen, håper det går over. Litt plagsomt. 

Kveldssol er mest behandling ja, kan bli for stekende på dagen. Prøver å lage litt flere skyggeplasser her, fælt å klage på at man har sol hele dagen, men...

SVK skrev (1 time siden):

Er ikke så glad i skarp sol jeg heller. Inne har det også blitt veldig varmt. Har kjølt meg ned med hjemmelaget  iskrem milkshake laget av krokanis 

Digg da!

Blir det sånn innestengt-varmt?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
14 minutter siden, Daryl Dixon said:

Blir det sånn innestengt-varmt?

Jeg har heldigvis god luft selv om det er varmt.  Er ikke like ille som da jeg bodde i toppetasjen. Da var det nærmest ulevelig når det ble varmt og mye sol. Nå bor jeg på bakkenivå så ting blir litt bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Jeg har heldigvis god luft selv om det er varmt.  Er ikke like ille som da jeg bodde i toppetasjen. Da var det nærmest ulevelig når det ble varmt og mye sol. Nå bor jeg på bakkenivå så ting blir litt bedre. 

Så bra, blir ikke noe godt om det blir varmt og stille stående luft. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært borte i kveld igjen. SB er veldig forståelsesfull og hensynsfull med at jeg blir fort sliten, så vi dro litt tidlig. Men han sier det jo rett ut og da, høyt og tydelig. Vi må dra fordi DD blir så fort sliten. :himle: Litt diskresjon hadde vært fint. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...