Daryl Dixon Skrevet 12. mai Forfatter #19241 Del Skrevet 12. mai Rumle skrev (3 minutter siden): Tja, ser egentlig slik ut, litt utover dagen hverfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mai #19242 Del Skrevet 12. mai Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Tja, ser egentlig slik ut, litt utover dagen hverfall. Ja, vil tro det går litt i bølger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mai #19243 Del Skrevet 12. mai Har du sett finalen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. mai Forfatter #19244 Del Skrevet 12. mai Rumle skrev (7 minutter siden): Har du sett finalen? Ja, har du?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mai #19245 Del Skrevet 12. mai Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Ja, har du?? Ja. Spoiler Ganske tamme greier, men var forventet nesten at det ville bli det, så greit nok. Helt ok at det er ferdig nå for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. mai Forfatter #19246 Del Skrevet 12. mai Rumle skrev (14 minutter siden): Ja. Skjul innhold Ganske tamme greier, men var forventet nesten at det ville bli det, så greit nok. Helt ok at det er ferdig nå for min del Spoiler Helt enig. Var ikke spennende i der hele tatt. Bare litt morsomt t når Danby kompliserte puslespillet. Ellers veldig tamt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mai #19247 Del Skrevet 12. mai Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Helt enig. Var ikke spennende i der hele tatt. Bare litt morsomt t når Danby kompliserte puslespillet. Ellers veldig tamt! Spoiler Enig, håper de forandrer det litt til neste sesong. Leste nettopp inne på Spillet tråden at det var avtalt at Line skulle vinne pga pengene, kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. mai Forfatter #19248 Del Skrevet 12. mai Rumle skrev (10 minutter siden): Skjul innhold Enig, håper de forandrer det litt til neste sesong. Leste nettopp inne på Spillet tråden at det var avtalt at Line skulle vinne pga pengene, kjedelig. Spoiler Tenkte meg faktisk det. Hadde vært gøy om premien ble 15000 egentlig. Men kjentes litt rigga ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mai #19249 Del Skrevet 12. mai Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Vis skjult innhold Tenkte meg faktisk det. Hadde vært gøy om premien ble 15000 egentlig. Men kjentes litt rigga ut. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 13. mai #19250 Del Skrevet 13. mai (endret) Daryl Dixon skrev (10 timer siden): Vi har jo alltid verdens dagen for psykisk helse. Mente mest hvitveisen, ikke at skogen var så fin da, den ser litt stusselig ut akkurat der. Hehe ja vi får være fornøyd med den dagen da. 😅 Ja sant, hvitveisene var vel det sentrale. 😅 Jeg glemte å se spillet i går, så må prøve å få sett det i dag før jeg ved et uhell ser vinneren en eller annen plass. Slik som god morgen Norge som jeg ser på nå. 😛 Endret 13. mai av Purple_Pixiedust 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. mai #19251 Del Skrevet 13. mai (endret) For et fantastisk vær det er meldt fremover! Blir jo litt glad av det, selv om jeg vet at jeg ganske snart kommer til å klage over varmen og Supert for alle som skal gå i tog osv på 17.mai i alle fall Når jeg tenker meg om har jeg allerede okket meg litt i dag allerede Og om det er dialektord, så betyr det klage, ja Endret 13. mai av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. mai Forfatter #19252 Del Skrevet 13. mai Rumle skrev (2 timer siden): For et fantastisk vær det er meldt fremover! Blir jo litt glad av det, selv om jeg vet at jeg ganske snart kommer til å klage over varmen og Supert for alle som skal gå i tog osv på 17.mai i alle fall Når jeg tenker meg om har jeg allerede okket meg litt i dag allerede Og om det er dialektord, så betyr det klage, ja Skikkelig sommer her og. Klaget litt på varmen da jeg satte meg inn i varmen bil på veg hjem i dag og, var noe ubehagelig. Har du gått til innkjøp av mye is da? Det skjer mye i hagen da, spirer og gror. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. mai #19253 Del Skrevet 13. mai Daryl Dixon skrev (18 minutter siden): Skikkelig sommer her og. Klaget litt på varmen da jeg satte meg inn i varmen bil på veg hjem i dag og, var noe ubehagelig. Har du gått til innkjøp av mye is da? Det skjer mye i hagen da, spirer og gror. Altfor varm bil er pyton! Har litt is, trenger mer! Hva med deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. mai Forfatter #19254 Del Skrevet 13. mai Rumle skrev (20 minutter siden): Altfor varm bil er pyton! Har litt is, trenger mer! Hva med deg? Tror ikke jeg har noe nå, må gå til innkjøp av litt diverse. Fylle fryseren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. mai #19255 Del Skrevet 13. mai Daryl Dixon skrev (1 time siden): Tror ikke jeg har noe nå, må gå til innkjøp av litt diverse. Fylle fryseren. Det må til Noe nytt på gang i hagen om dagen? Her er det full blomstring av rhododendron og frukttrær, det er veldig tidlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. mai Forfatter #19256 Del Skrevet 13. mai Rumle skrev (14 minutter siden): Det må til Noe nytt på gang i hagen om dagen? Her er det full blomstring av rhododendron og frukttrær, det er veldig tidlig! Høres fint ut! Det kommer en del løkplanter som tydeligvis var flerårig. Og ser ut som om min rhododendron kommer til å blomstre i år og, den kom ikke i fjor. Den skal også flyttes senere. Ellers spirer mye, ikke blomstring enda. Men... jeg tror mitt Discovery eple tre er dødt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. mai #19257 Del Skrevet 13. mai Så bra at det er mye som kommer igjen! Hvilken rhododendron har du? Veldig kjedelig med treet, håper det bare er sent ute? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. mai Forfatter #19258 Del Skrevet 13. mai Rumle skrev (21 minutter siden): Så bra at det er mye som kommer igjen! Hvilken rhododendron har du? Veldig kjedelig med treet, håper det bare er sent ute? Hmmmm.... ja si det. Tror jeg har lappen et sted, husker ikke hva den het. Ja, den får stå og så får jeg se. Får plante nytt til høsten om det ikke kommer. Har du plommetre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. mai #19259 Del Skrevet 13. mai Daryl Dixon skrev (9 minutter siden): Hmmmm.... ja si det. Tror jeg har lappen et sted, husker ikke hva den het. Ja, den får stå og så får jeg se. Får plante nytt til høsten om det ikke kommer. Har du plommetre? Tenkte mest på farge/type, jeg har ikke navnene på mine heller! Sikkert ingen overraskelse akkurat det forsåvidt Ja, jeg har et som er ganske gammelt, et som er et par år, og et som egentlig ble tatt av en storm, men som overlevde likevel og har blomstret flere år sånn litt på halv åtte Du har et plommetre og, ikke sant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. mai Forfatter #19260 Del Skrevet 13. mai Rumle skrev (34 minutter siden): Tenkte mest på farge/type, jeg har ikke navnene på mine heller! Sikkert ingen overraskelse akkurat det forsåvidt Ja, jeg har et som er ganske gammelt, et som er et par år, og et som egentlig ble tatt av en storm, men som overlevde likevel og har blomstret flere år sånn litt på halv åtte Du har et plommetre og, ikke sant? Å! Den er litt fersken farget. Kjempe fin. Stakkars stormskadet tre! Ja, har et gammelt tre, som det vokser plommer på noen av grenene. Merkelig tre. Lurer på om jeg skulle hatt et nytt eller et til da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå