Daryl Dixon Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #18261 Del Skrevet 2. mars 2024 Rumle skrev (8 minutter siden): Skummelt! Det er jeg litt usikker på, men jeg hørte eller leste en historie for en stund siden, det er mulig det har med det å gjøre. Fant den igjen nå når jeg googlet (Takk Google, igjen) Historien om Stemorblomstene; Blomsten har fem kronblad: en mor med to døtre og to stedøtre. Den gule flekken i midten likner et stort grøtfat med en stor smørklatt. Moren selv sitter på det brede bladet nederst og koser seg med grøten nærmest døtrene. De får også en skvett grøt hver. Men de stakkars stedøtrene øverst på blomsten får ikke noe av grøten. Der er det ingen gule flekker fra smøret. litt lettere å se poenget her kanskje; Jeg og! Nå må vi få han hjem så snart som mulig tror jeg ❤️ Artig, men og en litt trist historie. Ja, hjem med kongen nå, koste hva det koste vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2024 #18262 Del Skrevet 2. mars 2024 (endret) Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Artig, men og en litt trist historie. Ja, hjem med kongen nå, koste hva det koste vil. Enig og enig Blir provosert av enkeltes innlegg i trådene om det her inne, men nå gidder jeg ikke lese mer i de. Endret 2. mars 2024 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2024 #18263 Del Skrevet 2. mars 2024 Det er lagt ut 2 Kompani episoder i dag! Jeg trodde det var den tredje de skulle starte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #18264 Del Skrevet 2. mars 2024 Rumle skrev (2 minutter siden): Enig og enig Blir provosert av enkeltes innlegg i trådene om det her inne, men nå gidder jeg ikke lese mer i de. Orker heller ikke lese i de trådene, folk skriver så mye for å provosere. Rumle skrev (Akkurat nå): Det er lagt ut 2 Kompani episoder i dag! Jeg trodde det var den tredje de skulle starte? Så det, bare glad det kommer noe å se litt på jeg. håper det blir bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 2. mars 2024 #18265 Del Skrevet 2. mars 2024 Rumle skrev (19 minutter siden): Skummelt! Det er jeg litt usikker på, men jeg hørte eller leste en historie for en stund siden, det er mulig det har med det å gjøre. Fant den igjen nå når jeg googlet (Takk Google, igjen) Historien om Stemorblomstene; Blomsten har fem kronblad: en mor med to døtre og to stedøtre. Den gule flekken i midten likner et stort grøtfat med en stor smørklatt. Moren selv sitter på det brede bladet nederst og koser seg med grøten nærmest døtrene. De får også en skvett grøt hver. Men de stakkars stedøtrene øverst på blomsten får ikke noe av grøten. Der er det ingen gule flekker fra smøret. litt lettere å se poenget her kanskje; Jeg og! Nå må vi få han hjem så snart som mulig tror jeg ❤️ Spennende historie! Hadde aldri kunne tenkt meg frem til noe sånt, gøy påkommet av de som kom på det først. Og veldig flotte blomster! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2024 #18266 Del Skrevet 2. mars 2024 Rainstorm2.0 skrev (Akkurat nå): Spennende historie! Hadde aldri kunne tenkt meg frem til noe sånt, gøy påkommet av de som kom på det først. Og veldig flotte blomster! Enig! De siste årene har det kommet så mange fine, nye fargekombinasjoner og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #18267 Del Skrevet 2. mars 2024 Det har regnet ut hele dag, grå himmel, mørk skog, snø som begynner å bli litt gråaktig og møkkete, liksom ikke helt oppløftende. Men så når jeg skulle slippe ut katten så kvitrer det vårfugler og det lukter vårlig ute, mildt var det og. Ser at det skal fortsette slik i morgen, men på mandag lysner det. Krysser fingrene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2024 #18268 Del Skrevet 2. mars 2024 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Det har regnet ut hele dag, grå himmel, mørk skog, snø som begynner å bli litt gråaktig og møkkete, liksom ikke helt oppløftende. Men så når jeg skulle slippe ut katten så kvitrer det vårfugler og det lukter vårlig ute, mildt var det og. Ser at det skal fortsette slik i morgen, men på mandag lysner det. Krysser fingrene! Har snøen begynt å smelte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #18269 Del Skrevet 2. mars 2024 Rumle skrev (Akkurat nå): Har snøen begynt å smelte? Ja, men det er lenge til det blir helt bart. Hagen er fortsatt full, men helt inne ved husveggen kryper isen lenger og lenger unna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2024 #18270 Del Skrevet 2. mars 2024 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, men det er lenge til det blir helt bart. Hagen er fortsatt full, men helt inne ved husveggen kryper isen lenger og lenger unna. Godt det har startet i alle fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #18271 Del Skrevet 2. mars 2024 Rumle skrev (Akkurat nå): Godt det har startet i alle fall Ja, så får vi bare håpe det fortsetter og. Katten prøvde å angripe meg i dag og, han trenger å få ut litt værfrustrasjon! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 2. mars 2024 #18272 Del Skrevet 2. mars 2024 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, så får vi bare håpe det fortsetter og. Katten prøvde å angripe meg i dag og, han trenger å få ut litt værfrustrasjon! Haha! Hæ? Får bare mer og mer lyst til å bli katt! 😅 Kan gjøre så mye ugagn man vil og folk er like glad i deg, de er så egenrådige atte. Hva skal dere lage/spise i dag? Jeg tror jeg må ta meg en tur ut, for nå sitter jeg og gomler på krumkaker jeg fant bakerst i skapet som la der fra jul, og det er ikke akkurat middag, selv om de var go'🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #18273 Del Skrevet 2. mars 2024 Rainstorm2.0 skrev (48 minutter siden): Haha! Hæ? Får bare mer og mer lyst til å bli katt! 😅 Kan gjøre så mye ugagn man vil og folk er like glad i deg, de er så egenrådige atte. Hva skal dere lage/spise i dag? Jeg tror jeg må ta meg en tur ut, for nå sitter jeg og gomler på krumkaker jeg fant bakerst i skapet som la der fra jul, og det er ikke akkurat middag, selv om de var go'🙈 Like glad ja, men ikke med det samme man gjør utgang. Kommer litt an på ugangen og da. Tok litt tid før jeg var glad I han igjen etter de gangene han har klort og bitt meg til blods. Var kyllingburger her i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 2. mars 2024 #18274 Del Skrevet 2. mars 2024 Daryl Dixon skrev (15 minutter siden): Like glad ja, men ikke med det samme man gjør utgang. Kommer litt an på ugangen og da. Tok litt tid før jeg var glad I han igjen etter de gangene han har klort og bitt meg til blods. Var kyllingburger her i dag. Aiaiai, ja, det skjønner jeg! Jeg skulle vært en snill katt 🙈 Ikke alltid lett å huske at de egentlig er rovdyr. Hmm, det har jeg aldri prøvd faktisk, ble inspirert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2024 #18275 Del Skrevet 2. mars 2024 (endret) Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Ja, så får vi bare håpe det fortsetter og. Katten prøvde å angripe meg i dag og, han trenger å få ut litt værfrustrasjon! Drev du å flyttet på vannkannen kanskje? Rainstorm2.0 skrev (2 timer siden): Haha! Hæ? Får bare mer og mer lyst til å bli katt! 😅 Kan gjøre så mye ugagn man vil og folk er like glad i deg, de er så egenrådige atte. Hva skal dere lage/spise i dag? Jeg tror jeg må ta meg en tur ut, for nå sitter jeg og gomler på krumkaker jeg fant bakerst i skapet som la der fra jul, og det er ikke akkurat middag, selv om de var go'🙈 Her blir det snart ostesmørbrød av pitabrød, spekeskinke og jarlsberg. Ikke så veldig spennende akkurat, men helt greit. Kjempegode blå druer til dessert blir det og Hva blir det hos deg? Endret 2. mars 2024 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. mars 2024 Forfatter #18276 Del Skrevet 2. mars 2024 Rumle skrev (12 minutter siden): Drev du å flyttet på vannkannen kanskje? Her blir det snart ostesmørbrød av pitabrød, spekeskinke og jarlsberg. Ikke så veldig spennende akkurat, men helt greit. Kjempegode blå druer til dessert blir det og Hva blir det hos deg? Skulle skru igjen en skrue på klatrestativet hans, så skulle han kvesse klør samtidig, og da hogger han etter meg, og puffer seg opp som en sånn pufferfish og hopper etter meg. Var så løst det ene platået på stativet så han stod å vibrerte på det for å holde balansen. Det ostesmørbrødet hørtes bedre ut enn min burger. Ikke kjedelig i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. mars 2024 #18277 Del Skrevet 2. mars 2024 4 hours ago, Daryl Dixon said: Tenker på kongen vår. 🤴❤️ Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2024 #18278 Del Skrevet 2. mars 2024 Daryl Dixon skrev (7 minutter siden): Skulle skru igjen en skrue på klatrestativet hans, så skulle han kvesse klør samtidig, og da hogger han etter meg, og puffer seg opp som en sånn pufferfish og hopper etter meg. Var så løst det ene platået på stativet så han stod å vibrerte på det for å holde balansen. Det ostesmørbrødet hørtes bedre ut enn min burger. Ikke kjedelig i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2024 #18279 Del Skrevet 2. mars 2024 Robin på krigsstien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 2. mars 2024 #18280 Del Skrevet 2. mars 2024 Rumle skrev (25 minutter siden): Drev du å flyttet på vannkannen kanskje? Her blir det snart ostesmørbrød av pitabrød, spekeskinke og jarlsberg. Ikke så veldig spennende akkurat, men helt greit. Kjempegode blå druer til dessert blir det og Hva blir det hos deg? Jeg fikk svar fra en venninne da jeg svarte ostesmørbrød her en dag om at "noen nailer livet", helt uironisk, så ostesmørbrød er visst både godt og stas! Skulle hatt noen pita i frysen så skulle jeg gjort som deg. Altså jeg endte på noe enkelt, kokte egg ... men så kom jeg aldri så langt, og poppet popkorn i stedet Tidenes rareste matdag 🙈 Føler meg voksen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå