Daryl Dixon Skrevet 22. januar 2024 Forfatter #17881 Del Skrevet 22. januar 2024 Rumle skrev (2 minutter siden): Fikk sove en god del, heldigvis og det ble ikke så ille akkurat her i alle fall. Utrolig så fort snøen smeltet! Jeg slår til! Hvordan er været hos dere andre da? Så godt du fikk sove litt skikkelig da. Vinden kom i natt, herjet godt. Vært mildt, blitt sørpete, men fortsatt mye snø igjen. Blir spennende å se hvordan det blir i morgen, da blir det kaldere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 22. januar 2024 #17882 Del Skrevet 22. januar 2024 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Ja, jorden. Det glemte jeg vist å skrive. Har du 12 grader i kjøleskapet? Det er jo ikke holdbart, det et jo ikke noe ha kanskje bør bytte, men mååå, mener jeg da. Ja, 12 grader enten intensiteten står på 7 eller på 1. Vi fikk testa det nå siste uka, endelig med et termometer, før har det bare vært på gefylen "det er vel ikke KALDT dette vel? *undreseg*". Så jeg har kastet en del melk og meieriprodukt siste halvåret, og blitt en del dårlig i magen Men nå må hun få ut fingeren, ja, mååå, enig! Det er på listen til mitt foreverhome, kjøleskap som holder 4 grader og stoor fryser! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. januar 2024 #17883 Del Skrevet 22. januar 2024 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Så godt du fikk sove litt skikkelig da. Vinden kom i natt, herjet godt. Vært mildt, blitt sørpete, men fortsatt mye snø igjen. Blir spennende å se hvordan det blir i morgen, da blir det kaldere. Pyton når det skjer, holkeføre er skummelt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. januar 2024 Forfatter #17884 Del Skrevet 22. januar 2024 Rainstorm2.0 skrev (13 minutter siden): Ja, 12 grader enten intensiteten står på 7 eller på 1. Vi fikk testa det nå siste uka, endelig med et termometer, før har det bare vært på gefylen "det er vel ikke KALDT dette vel? *undreseg*". Så jeg har kastet en del melk og meieriprodukt siste halvåret, og blitt en del dårlig i magen Men nå må hun få ut fingeren, ja, mååå, enig! Det er på listen til mitt foreverhome, kjøleskap som holder 4 grader og stoor fryser! Kan aldri få stort nok kjøleskap! Rumle skrev (13 minutter siden): Pyton når det skjer, holkeføre er skummelt! Det er skikkelig skummelt, verste jeg vet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. januar 2024 #17885 Del Skrevet 22. januar 2024 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Kan aldri få stort nok kjøleskap! Det er skikkelig skummelt, verste jeg vet Bruker du brodder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. januar 2024 Forfatter #17886 Del Skrevet 22. januar 2024 Rumle skrev (8 minutter siden): Bruker du brodder? Ja, jeg har skikkelige brodder. Synes det er skumlere ute i trafikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. januar 2024 #17887 Del Skrevet 23. januar 2024 Mr Dixon, om du fremdeles ser etter pene huslyslykter, så kom jeg over disse. Bestilte dem til meg selv. Sååååå pene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. januar 2024 #17888 Del Skrevet 23. januar 2024 1 hour ago, Sola de said: Mr Dixon, om du fremdeles ser etter pene huslyslykter, så kom jeg over disse. Bestilte dem til meg selv. Sååååå pene Flotte! Er det kopier av noen kjente ekte hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. januar 2024 #17889 Del Skrevet 23. januar 2024 SVK skrev (53 minutter siden): Flotte! Er det kopier av noen kjente ekte hus? Amsterdam eller Stockholm tror jeg. De heter Stockholm lyktene, men ser Amsterdamske ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. januar 2024 #17890 Del Skrevet 23. januar 2024 4 minutter siden, Sola de said: Amsterdam eller Stockholm tror jeg. De heter Stockholm lyktene, men ser Amsterdamske ut Takk. Jeg har ikke vært i Amsterdam eller Stockholm. Men veldig fine hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. januar 2024 #17891 Del Skrevet 23. januar 2024 SVK skrev (2 timer siden): Takk. Jeg har ikke vært i Amsterdam eller Stockholm. Men veldig fine hus! Tenkte at de må jeg ha. Fikk gleden av å pakke opp 3 nydelige hus Vurderer å kjøpe flere. Vil passe fint som bakgrunn for julepynten min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. januar 2024 Forfatter #17892 Del Skrevet 23. januar 2024 Sola de skrev (7 timer siden): Mr Dixon, om du fremdeles ser etter pene huslyslykter, så kom jeg over disse. Bestilte dem til meg selv. Sååååå pene Kjempe fine. Har sett dem, eller lignende, tror Rumle linket til noen, så glemte jeg av det. Hvor kjøpte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. januar 2024 #17893 Del Skrevet 23. januar 2024 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Kjempe fine. Har sett dem, eller lignende, tror Rumle linket til noen, så glemte jeg av det. Hvor kjøpte du? Backe i grensen har dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. januar 2024 Forfatter #17894 Del Skrevet 23. januar 2024 Sola de skrev (1 time siden): Backe i grensen har dem Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. januar 2024 #17895 Del Skrevet 23. januar 2024 Daryl Dixon skrev (34 minutter siden): Takk. https://www.backeigrensen.no/produkt/lyshus-stockholm-stortorget-18/ https://www.backeigrensen.no/produkt/lyshus-stockholm-stortorget-22/ https://www.backeigrensen.no/produkt/lyshus-stockholm-stortorget-20/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. januar 2024 Forfatter #17896 Del Skrevet 23. januar 2024 Sola de skrev (28 minutter siden): https://www.backeigrensen.no/produkt/lyshus-stockholm-stortorget-18/ https://www.backeigrensen.no/produkt/lyshus-stockholm-stortorget-22/ https://www.backeigrensen.no/produkt/lyshus-stockholm-stortorget-20/ Må nok ha noen sånne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. januar 2024 #17897 Del Skrevet 23. januar 2024 Daryl Dixon skrev (36 minutter siden): Må nok ha noen sånne! Jeg liker mine veldig godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. januar 2024 Forfatter #17898 Del Skrevet 23. januar 2024 Sola de skrev (12 minutter siden): Jeg liker mine veldig godt De er kjempe fine. Elegante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. januar 2024 #17899 Del Skrevet 23. januar 2024 Daryl Dixon skrev (13 minutter siden): De er kjempe fine. Elegante. Ja. Jeg måtte google de adressene i Stockholm. Jeg har det grønne, rødoransje og gule ser jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. januar 2024 Forfatter #17900 Del Skrevet 23. januar 2024 Sola de skrev (1 minutt siden): Ja. Jeg måtte google de adressene i Stockholm. Jeg har det grønne, rødoransje og gule ser jeg Så kult! Viste ikke at det fantes i virkeligheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå