Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Just now, Rainstorm2.0 said:

👻 Bø!

Hei og hopp, her er jeg på nyåret. Og det første jeg ville var å skrive til dere igjen! :blomst:

Kan jeg få komme inn igjen i varmen her i dagboka? Håper dere alle har det godt ❤️ 

Godt nyttår og flott å se deg igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (9 minutter siden):

Godt nyttår og flott å se deg igjen! 

Godt nyttår kjære deg! Har savnet denne store vennlige kjempen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (53 minutter siden):

👻 Bø!

Hei og hopp, her er jeg på nyåret. Og det første jeg ville var å skrive til dere igjen! :blomst:

Kan jeg få komme inn igjen i varmen her i dagboka? Håper dere alle har det godt ❤️ 

Godt nytt år! Så klart du er velkommen, vi låste ikke døra etter deg. Så velkommen når som helst :jepp:

Hvordan går det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Godt nytt år! Så klart du er velkommen, vi låste ikke døra etter deg. Så velkommen når som helst :jepp:

Hvordan går det? 

Godt nyttår til deg også! Aww, så koselig ❤️ 

For å svare med ett ord: Ambivalent. Er vel mitt favorittord for tiden. Ambivalent, kaos, både-og. Men i dag er jeg fornøyd da, koser meg med litt reseptbelagt rus :P Mye har skjedd på snart et år! Lærer meg å like alt det jeg har trodd jeg ikke likte. #mindfuckery

Hva med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (6 timer siden):

Godt nyttår til deg også! Aww, så koselig ❤️ 

For å svare med ett ord: Ambivalent. Er vel mitt favorittord for tiden. Ambivalent, kaos, både-og. Men i dag er jeg fornøyd da, koser meg med litt reseptbelagt rus :P Mye har skjedd på snart et år! Lærer meg å like alt det jeg har trodd jeg ikke likte. #mindfuckery

Hva med deg? 

Aha ja, det er godt gjort, å lære å like noe man i utgangspunktet ikke liker.

Jeg har det bra nå. Om jeg skulle hatt et favorittord nå, måtte det bli løsningsorientert. Prøver å se mer løsninger enn problemer.  

Kos deg med reseptbelagt rus. Er det lov å si?? :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (38 minutter siden):

Aha ja, det er godt gjort, å lære å like noe man i utgangspunktet ikke liker.

Jeg har det bra nå. Om jeg skulle hatt et favorittord nå, måtte det bli løsningsorientert. Prøver å se mer løsninger enn problemer.  

Kos deg med reseptbelagt rus. Er det lov å si?? :ninja:

Haha, ja det kan du si, I try! :P Spekulerer i at jeg kanskje ikke har "ikke likt" det men mer at jeg har vært redd for det 🤷‍♀️

Så godt å høre! Og det er jo et supert ord. Det ordet liker jeg, vil adoptere det. 

Og hey, klart det er lov å si. 😅 Disclaimer, jeg har ikke et rusproblem, så må kunne nyte det uten å frykte glattisen syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (12 minutter siden):

Haha, ja det kan du si, I try! :P Spekulerer i at jeg kanskje ikke har "ikke likt" det men mer at jeg har vært redd for det 🤷‍♀️

Så godt å høre! Og det er jo et supert ord. Det ordet liker jeg, vil adoptere det. 

Og hey, klart det er lov å si. 😅 Disclaimer, jeg har ikke et rusproblem, så må kunne nyte det uten å frykte glattisen syns jeg. 

Bare adopter! :ler:

Skjønner det, hatt noen reseptbelagte buzz makers selv altså, så tenkte ikke på rusproblem. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (10 timer siden):

👻 Bø!

Hei :vinke: så fint å se deg her igjen :jepp:

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

FB_IMG_1704921995660.thumb.jpg.32de963f38b941b6ca8a8ff4dfe557e5.jpg

:ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (26 minutter siden):

Hei! :laugh: Takk i lige så! :jepp: Så må jeg bare ikke bli like hekta som sist. 🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (6 timer siden):

Har du hørt mer på Adam?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til dere her inne! 💕 Høsten ble tung, så jeg ble bare hengende i kulissene.

Har hørt de tre første av Adam, og jeg ble så sjokkert av vendingen historien tok! Nå er jeg spent på resten.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (6 timer siden):

Har du hørt mer på Adam?

Jeg har bare hørt en til, og den var jo helt vanvittig? :hæ: Har du hørt alt?

smurfebuss skrev (4 timer siden):

Godt nytt år til dere her inne! 💕 Høsten ble tung, så jeg ble bare hengende i kulissene.

Har hørt de tre første av Adam, og jeg ble så sjokkert av vendingen historien tok! Nå er jeg spent på resten.

Godt nytt år til deg og :blomst2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smurfebuss skrev (9 timer siden):

Godt nytt år! Håper du har det bedre nå da! :blomst:

Jeg venter spent på de to siste nå!

Rumle skrev (4 timer siden):

Jeg har bare hørt en til, og den var jo helt vanvittig? :hæ: Har du hørt alt?

Godt nytt år til deg og :blomst2:

Hørte alle 3 i går. :ninja: Og det tok en vending må jeg si! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (39 minutter siden):

Godt nytt år! Håper du har det bedre nå da! :blomst:

Jeg venter spent på de to siste nå!

Hørte alle 3 i går. :ninja: Og det tok en vending må jeg si! 

Ja? Forstår virkelig ikke hvordan ingen av oss har fått med oss dette via nyhetene da det skjedde, det er jo en ganske spesiell sak? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 hours ago, Daryl Dixon said:

FB_IMG_1704921995660.thumb.jpg.32de963f38b941b6ca8a8ff4dfe557e5.jpg

Da jeg var i førstegangstjenesten var det et problem at folk ikke ville gå på do  når vi var ute i felt og det var kaldt ute. Husker vi fikk beskjed om at vi kun gjorde det verre for oss selv om vi ikke gikk på do.  Så kjenner meg faktisk litt igjen i hunden. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nok av hufseligheter IRL, så true crime er ikke for meg. Så da jeg hørte om podkasten om Adam fra alle rundt meg googla jeg saken og tok kortversjonen 😅 Glad for det. Gått av banen for en sprø historie! 🫣

Ellers er jeg litt sur i dag fordi mitt lengste innlegg på KG noensinne, som jeg ofret mine "fritidsproblemer" på, som jeg gjorde meg flid meg, og var dønn seriøs med, ble slettet som tulleinnlegg? 😅 (eventuelt brukerdebatt, jeg som trodde jeg holdt meg til sakens kjerne 🤷🏻‍♀️), kan virke som diskusjonsferdighetene har falt seg i pausen 🫣 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

Ja? Forstår virkelig ikke hvordan ingen av oss har fått med oss dette via nyhetene da det skjedde, det er jo en ganske spesiell sak? :vetikke:

Jeg spurte noen andre i dag ang dette, en de husket det heller ikke. 

Du må høre videre, blir jo bare verre og verre.

Rainstorm2.0 skrev (1 time siden):

Jeg får nok av hufseligheter IRL, så true crime er ikke for meg. Så da jeg hørte om podkasten om Adam fra alle rundt meg googla jeg saken og tok kortversjonen 😅 Glad for det. Gått av banen for en sprø historie! 🫣

Ellers er jeg litt sur i dag fordi mitt lengste innlegg på KG noensinne, som jeg ofret mine "fritidsproblemer" på, som jeg gjorde meg flid meg, og var dønn seriøs med, ble slettet som tulleinnlegg? 😅 (eventuelt brukerdebatt, jeg som trodde jeg holdt meg til sakens kjerne 🤷🏻‍♀️), kan virke som diskusjonsferdighetene har falt seg i pausen 🫣 

Så surt! Nesten som å få dårlig karakter! :ler: Lov å være sur da.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Jeg spurte noen andre i dag ang dette, en de husket det heller ikke. 

Du må høre videre, blir jo bare verre og verre.

Så surt! Nesten som å få dårlig karakter! :ler: Lov å være sur da.

Haha, nettopp sånn! Så skrev jeg et nytt innlegg da, kort, mildt, varsomt, og så ble det ryddet også? Føler meg "stemplet" 😬😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...