Rumle Skrevet 8. januar 2024 #17741 Del Skrevet 8. januar 2024 Sola de skrev (4 timer siden): Går det an å mate fuglene flere steder Rumle? F.eks på hver sin side av huset. Kanskje småfuglene får være i fred ene stedet? Ja, har prøvd det, men det er så knotete, men mulig jeg bare må prøve igjen. Tviler på at trostene holder seg borte derfra da, de får med seg det meste tror jeg. Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Ja, det er sånn filter og! Ikke så fort bilsyk, liker å sitte i bil. Sjøsyk derimot, kjenner det lenge etter å ha vært på båt! Ok Ja? Det kan jeg bli og. Null søvn på meg i natt, så jeg har blitt sittende å kikke på frø(!!!) som jeg absolutt ikke skal ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. januar 2024 Forfatter #17742 Del Skrevet 8. januar 2024 Rumle skrev (7 timer siden): Ok Ja? Det kan jeg bli og. Null søvn på meg i natt, så jeg har blitt sittende å kikke på frø(!!!) som jeg absolutt ikke skal ha! Og heis, kan bli så svimmel av å kjøre heis. jasså, hva slags frø? Jeg har jo ikke godt av å se på sånn selv. Har for store ambisjoner hvert år, så må senke dem. Har du noen planer for hagen i år? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. januar 2024 Forfatter #17743 Del Skrevet 8. januar 2024 Smakte på vegisterkake, har smakt med poteter og saus før, som tydeligvis kamuflerte smaken. Nå smakte jeg kun den, og det blir et nei fra meg. Det blir rett og slett et barnslig "æsj" og rynking på nesa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. januar 2024 #17744 Del Skrevet 8. januar 2024 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Smakte på vegisterkake, har smakt med poteter og saus før, som tydeligvis kamuflerte smaken. Nå smakte jeg kun den, og det blir et nei fra meg. Det blir rett og slett et barnslig "æsj" og rynking på nesa. Er min reaksjon på alt jeg ikke liker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. januar 2024 Forfatter #17745 Del Skrevet 8. januar 2024 Sola de skrev (3 timer siden): Er min reaksjon på alt jeg ikke liker Prøver å la være det jeg, men dette var grusom mat. Klarte ikke la være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. januar 2024 Forfatter #17746 Del Skrevet 8. januar 2024 @Rumle Jeg har hørt 3 episoder om Adam! 3 neste episodene kommer onsdag, gleder meg! Selv om jeg tror de er triste da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. januar 2024 Forfatter #17747 Del Skrevet 9. januar 2024 Vi har vært på spa igjen. Ja, vi er blitt sånne. Mens vi var der så har pappa vært innom, det vet jeg fordi jeg fikk en sms av han, du er ikke hjemme, stod det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. januar 2024 #17748 Del Skrevet 9. januar 2024 (endret) Daryl Dixon skrev (På 8.1.2024 den 10.32): Og heis, kan bli så svimmel av å kjøre heis. jasså, hva slags frø? Jeg har jo ikke godt av å se på sånn selv. Har for store ambisjoner hvert år, så må senke dem. Har du noen planer for hagen i år? Nei, ingen spesielle, vil ha alt, med en gang! Derfor jeg prøver å unngå å kikke så tidlig Daryl Dixon skrev (På 8.1.2024 den 21.23): @Rumle Jeg har hørt 3 episoder om Adam! 3 neste episodene kommer onsdag, gleder meg! Selv om jeg tror de er triste da. Så bra, uhyggelig historie, ikke sant? Synes det er rart jeg aldri har hørt om dette før. Har du? Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Vi har vært på spa igjen. Ja, vi er blitt sånne. Mens vi var der så har pappa vært innom, det vet jeg fordi jeg fikk en sms av han, du er ikke hjemme, stod det. Endret 9. januar 2024 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. januar 2024 #17749 Del Skrevet 9. januar 2024 Jeg er akkurat ferdig med den nye Oppsynsmann serien til Bård Tufte Johansen. Anbefales 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. januar 2024 Forfatter #17750 Del Skrevet 9. januar 2024 Rumle skrev (21 minutter siden): Nei, ingen spesielle, vil ha alt, med en gang! Derfor jeg prøver å unngå å kikke så tidlig Så bra, uhyggelig historie, ikke sant? Synes det er rart jeg aldri har hørt om dette før. Har du? Det er skummelt å se på løk, frø, blomster... Alt! Kjempe uhyggelig, og så mange ganger historien hittil har snudd. Jeg har heller aldri hørt om dette! Skulle tro der var fiksjon. Har ikke googlet saken, for vil ikke ødelegge. Får veldig vondt av hovedpersonen da. Er så spent på fortsettelsen. Rumle skrev (19 minutter siden): Jeg er akkurat ferdig med den nye Oppsynsmann serien til Bård Tufte Johansen. Anbefales På nrk tv? Så det var en podcast og. Er veldig glad i Bård, liker han så godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. januar 2024 #17751 Del Skrevet 9. januar 2024 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Det er skummelt å se på løk, frø, blomster... Alt! Kjempe uhyggelig, og så mange ganger historien hittil har snudd. Jeg har heller aldri hørt om dette! Skulle tro der var fiksjon. Har ikke googlet saken, for vil ikke ødelegge. Får veldig vondt av hovedpersonen da. Er så spent på fortsettelsen. På nrk tv? Så det var en podcast og. Er veldig glad i Bård, liker han så godt. Ja, helt merkelig, og så er det 5 episoder til!? Føler hva som helst kan skje nesten? Ja, samme her, han virker alltid så lun og god Du må definitivt se den! Den er ganske så tankevekkende og, alle burde se den. Jeg visste ikke at det var en podcast og? Det må jeg sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. januar 2024 Forfatter #17752 Del Skrevet 9. januar 2024 Rumle skrev (3 minutter siden): Ja, helt merkelig, og så er det 5 episoder til!? Føler hva som helst kan skje nesten? Ja, samme her, han virker alltid så lun og god Du må definitivt se den! Den er ganske så tankevekkende og, alle burde se den. Jeg visste ikke at det var en podcast og? Det må jeg sjekke Trodde det var 3 episoder til, må være omfattende! Jeg og tenker alt kan skje her, det blir nesten for spennende! Da skal jeg se den. Sant, lun og god, kvikk i replikken og. Og en morsom komikker uten den altfor grove og drøye humoren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. januar 2024 #17753 Del Skrevet 9. januar 2024 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Trodde det var 3 episoder til, må være omfattende! Jeg og tenker alt kan skje her, det blir nesten for spennende! Da skal jeg se den. Sant, lun og god, kvikk i replikken og. Og en morsom komikker uten den altfor grove og drøye humoren. Tror det er 8 til sammen? Enig, og alltid en bra replikk til det meste, ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. januar 2024 Forfatter #17754 Del Skrevet 10. januar 2024 Rumle skrev (8 timer siden): Tror det er 8 til sammen? Enig, og alltid en bra replikk til det meste, ja Ja, du har jo helt rett! Det står jo at det er 8. Da må jeg vente lenger på slutten da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. januar 2024 Forfatter #17755 Del Skrevet 10. januar 2024 Ikke så kaldt ute i dag, men sånn som jeg fryser! Har ull og flere lag. Sitter ved ovnen, med teppe. Burde hatt dyne på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. januar 2024 #17756 Del Skrevet 10. januar 2024 1 hour ago, Daryl Dixon said: Ikke så kaldt ute i dag, men sånn som jeg fryser! Har ull og flere lag. Sitter ved ovnen, med teppe. Burde hatt dyne på. Har vinterdyne og pledd. Men må kjøpe inn nytt ullundertøy. Har dessverre gått litt opp i vekt så ullundertøyet jeg har brukt tidligere har blitt vel trangt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. januar 2024 Forfatter #17757 Del Skrevet 10. januar 2024 SVK skrev (30 minutter siden): Har vinterdyne og pledd. Men må kjøpe inn nytt ullundertøy. Har dessverre gått litt opp i vekt så ullundertøyet jeg har brukt tidligere har blitt vel trangt. Satse på å få kjøpt litt nå når det er salg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. januar 2024 #17758 Del Skrevet 10. januar 2024 Just now, Daryl Dixon said: Satse på å få kjøpt litt nå når det er salg da? Jepp, det er planen! Jeg kjøper flere sett så det blir en del å spare på å kjøpe på salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. januar 2024 #17759 Del Skrevet 10. januar 2024 1 minutt siden, Daryl Dixon said: Satse på å få kjøpt litt nå når det er salg da? Just now, SVK said: Jepp, det er planen! Jeg kjøper flere sett så det blir en del å spare på å kjøpe på salg. Edit: I tillegg koster ullundertøy en del når man kjøper til fullpris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 10. januar 2024 #17760 Del Skrevet 10. januar 2024 👻 Bø! Hei og hopp, her er jeg på nyåret. Og det første jeg ville var å skrive til dere igjen! Kan jeg få komme inn igjen i varmen her i dagboka? Håper dere alle har det godt ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå