Rumle Skrevet 3. juni 2021 #841 Del Skrevet 3. juni 2021 Frøkensina skrev (29 minutter siden): Nå starter det et program om fremtidens hager på nrk. Er det bra? 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. juni 2021 #842 Del Skrevet 3. juni 2021 23 hours ago, Daryl Dixon said: Dagens tur unnagjort. Gikk veldig bra i dag. På ulent terreng sjangler jeg veldig, noe som SB synes ser komisk ut og klarte ikke dy seg, måtte komme med en kommentar. "Knotten bærer frakk med stoppdekkmønster, han er aktiv fargeblind og overkjørt en rekke ganger. Utpreget sårbeint, uryddig gangsett, og spiller kontrabass ved høytidelige anledninger." Kan godt være en figur fra flåklypa jeg. Har fått høre at jeg ligner på Ludvig i Flåklypa. Selv sjangler jeg i alt som er mer ulendt enn fortauskanten. Er en litt bratt skråning her jeg bor og har fått høre at jeg går den som om jeg tror jeg kan falle ned i et bunnløst hull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. juni 2021 Forfatter #843 Del Skrevet 3. juni 2021 SVK skrev (10 minutter siden): Har fått høre at jeg ligner på Ludvig i Flåklypa. Selv sjangler jeg i alt som er mer ulendt enn fortauskanten. Er en litt bratt skråning her jeg bor og har fått høre at jeg går den som om jeg tror jeg kan falle ned i et bunnløst hull. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. juni 2021 Forfatter #844 Del Skrevet 3. juni 2021 I dag tok jeg heller en treningsøkt inne, med styrke. Ble en bra økt, og nå er jeg sulten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. juni 2021 #845 Del Skrevet 3. juni 2021 Rumle skrev (36 minutter siden): Er det bra? 🙂 Var litt interessant i allefall Likte den etelleranna-manor i England som dyrket masse mat til restauranten sin og takhagen på et supermarked i Canada som dyrket fersk mat og blomster til salgs i butikken rett under. Dansk program. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juni 2021 #846 Del Skrevet 3. juni 2021 Frøkensina skrev (3 minutter siden): Var litt interessant i allefall Likte den etelleranna-manor i England som dyrket masse mat til restauranten sin og takhagen på et supermarked i Canada som dyrket fersk mat og blomster til salgs i butikken rett under. Dansk program. Høres interessant ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. juni 2021 #847 Del Skrevet 3. juni 2021 Rumle skrev (6 minutter siden): Høres interessant ut Hadde gjerne handlet i sånne supermarkeder, med litt ulike grønnsaker og frukt i sesong/tilgjengelig rett fra toppen av butikken Tenker de smaker godt og i tillegg var de ikke sprøytet eller skippet verden over. Bare samlet sammen vasket og pakket på taket 😄 Det var ideen til en som bodde i manor’en (tror jeg, eller drev hagen) i 1880 at Londonfolk burde dyrke grønnsaker på takene sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juni 2021 #848 Del Skrevet 3. juni 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Hadde gjerne handlet i sånne supermarkeder, med litt ulike grønnsaker og frukt i sesong/tilgjengelig rett fra toppen av butikken Tenker de smaker godt og i tillegg var de ikke sprøytet eller skippet verden over. Bare samlet sammen vasket og pakket på taket 😄 Det var ideen til en som bodde i manor’en (tror jeg, eller drev hagen) i 1880 at Londonfolk burde dyrke grønnsaker på takene sine. Samme her, liker ideen, men hvor mye kan de dyrke på et tak, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. juni 2021 #849 Del Skrevet 3. juni 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Samme her, liker ideen, men hvor mye kan de dyrke på et tak, mon tro? Taket i canada var på 2500 m2 så det ble jo litt da. Nå er jo store deler av storbritannia bare murstein så enten om det er mat eller andre planter så ville grønne tak vært et stort pluss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juni 2021 #850 Del Skrevet 3. juni 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Taket i canada var på 2500 m2 så det ble jo litt da. Nå er jo store deler av storbritannia bare murstein så enten om det er mat eller andre planter så ville grønne tak vært et stort pluss. Sant det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juni 2021 #851 Del Skrevet 3. juni 2021 Jeg plantet krokus og scilla i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. juni 2021 #852 Del Skrevet 3. juni 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Sant det 🌳🌳🌳🐝 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. juni 2021 #853 Del Skrevet 3. juni 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Jeg plantet krokus og scilla i dag Men, da kan jo jeg det også kanskje 😂👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. juni 2021 Forfatter #854 Del Skrevet 3. juni 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Jeg plantet krokus og scilla i dag Er det løk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juni 2021 #855 Del Skrevet 3. juni 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Er det løk? Skulle vært plantet i fjor høst! Så har ikke mye håp om å se noe til de, men vi får nå se 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. juni 2021 #856 Del Skrevet 3. juni 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Er det løk? Ja blomsterløk! Som skal plantes om høsten, jeg har en diger haug av de uplantet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. juni 2021 #857 Del Skrevet 3. juni 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Skulle vært plantet i fjor høst! Så har ikke mye håp om å se noe til de, men vi får nå se Kanskje det går med noen så det er jo verdt et forsøk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juni 2021 #858 Del Skrevet 3. juni 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Kanskje det går med noen så det er jo verdt et forsøk! Ja, gøy å få testet det, om ikke annet 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. juni 2021 Forfatter #859 Del Skrevet 3. juni 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Skulle vært plantet i fjor høst! Så har ikke mye håp om å se noe til de, men vi får nå se Finnes det noen løkblomster som blomstrer på høsten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. juni 2021 #860 Del Skrevet 3. juni 2021 Sådde blomkarse på toppen, for ikke å bli så skuffet av tomme potter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå