Sola de Skrevet 1. juni 2021 #821 Del Skrevet 1. juni 2021 På fjellet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. juni 2021 Forfatter #822 Del Skrevet 1. juni 2021 (endret) Sola de skrev (9 minutter siden): DD!!! Ny mummikopp i august. "Norgeskopp". Har forhåndsbestilt Oi! Søt! Har ikke kjøpt sessongkoppen for vinter i år jeg.. ikke sommer eller, men en fjellkopp må jeg jo ha. Endret 1. juni 2021 av Daryl Dixon Skrivefeil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. juni 2021 #823 Del Skrevet 1. juni 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Oi! Søt! Har ikke kjøpt sessongkoppen for vinter i år jeg.. ikke sommer eller, men en fjellkopp må jeg jo ha. Skal kjøpe sommerkoppen selv neste gang jeg er på kjøpesenteret. Glemte det i går. Tenkte jeg skulle gjøre det etter jeg hadde vært på en annen butikk, men glemte det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. juni 2021 Forfatter #824 Del Skrevet 1. juni 2021 Sola de skrev (1 minutt siden): Skal kjøpe sommerkoppen selv neste gang jeg er på kjøpesenteret. Glemte det i går. Tenkte jeg skulle gjøre det etter jeg hadde vært på en annen butikk, men glemte det. Begynner det å bli fylle seg opp i dine skap og? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. juni 2021 #825 Del Skrevet 1. juni 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Begynner det å bli fylle seg opp i dine skap og? Gjett om Har rundt 30+ kopper nå. Noen har jeg flere av. Folk har oppdaget at jeg har en del, så de tenker det er en lur ting å gi meg i gave, men har jo som regel kjøpt meg den allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. juni 2021 #826 Del Skrevet 1. juni 2021 Tenkte på skapplassen deres jeg og 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. juni 2021 #827 Del Skrevet 1. juni 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Tenkte på skapplassen deres jeg og 😅 De tar opp mye plass Skulle plassere noe annet servise i skapet de er i går, men måtte bare lukke igjen døra med uforettet sak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. juni 2021 #828 Del Skrevet 1. juni 2021 Sola de skrev (4 minutter siden): De tar opp mye plass Skulle plassere noe annet servise i skapet de er i går, men måtte bare lukke igjen døra med uforettet sak På tide med nye skap da kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. juni 2021 #829 Del Skrevet 1. juni 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): På tide med nye skap da kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. juni 2021 #830 Del Skrevet 1. juni 2021 Sola de skrev (Akkurat nå): 😂👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. juni 2021 Forfatter #831 Del Skrevet 1. juni 2021 Sola de skrev (1 time siden): Gjett om Har rundt 30+ kopper nå. Noen har jeg flere av. Folk har oppdaget at jeg har en del, så de tenker det er en lur ting å gi meg i gave, men har jo som regel kjøpt meg den allerede Mummikopper er noe jeg vil kjøpe til meg selv når jeg fortjener det, hadde jeg skulle fått i gave hadde det blitt irriterende å dobbelt opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. juni 2021 #832 Del Skrevet 1. juni 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Mummikopper er noe jeg vil kjøpe til meg selv når jeg fortjener det, hadde jeg skulle fått i gave hadde det blitt irriterende å dobbelt opp. Ja. Folk blir jo litt småsure når de ser jeg allerede har den Jeg kjøper de helst til meg selv også. Noen kopper fikk jeg for å ha gitt blod, den gang jeg fikk gi, men fleste har jeg kjøpt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. juni 2021 #833 Del Skrevet 1. juni 2021 Jaja, blir vel sånn med koppemani at man vil ha gleden og styringen over kun en per stykk selv Med plantesamlermani så går det mye bedre med flere av samme 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. juni 2021 Forfatter #834 Del Skrevet 1. juni 2021 Nå har jeg humpet og gått i skog og på skogsveg i kveld. Veldig fin turløype, vil ha et mål om å klare å gå hele uten pauser, og å kunne gå den alene. Ikke sikkert jeg klarer det i år. Tør ikke overdrive, vil ikke ende opp som i fjor sommer. Men det er godt å ha mål som viser at det går fremover. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. juni 2021 #835 Del Skrevet 1. juni 2021 Bra Og jeg har (delvis) løpt til butikken i siste liten og sliter fortsatt med pollenastmaanfallet jeg fikk nesten med en gang. Lurt å ta det rolig og trinnvis. Jeg har rare smerter som går mellom magen og ryggen, revmatiske dessverre tror jeg. Vil jo ikke ha det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. juni 2021 Forfatter #836 Del Skrevet 2. juni 2021 Frøkensina skrev (9 timer siden): Bra Og jeg har (delvis) løpt til butikken i siste liten og sliter fortsatt med pollenastmaanfallet jeg fikk nesten med en gang. Lurt å ta det rolig og trinnvis. Jeg har rare smerter som går mellom magen og ryggen, revmatiske dessverre tror jeg. Vil jo ikke ha det. Når den muskelen i ryggen/hofta er vond så får jeg vondt og murringer frem i magen, litt som uvi synptomer. Så skjønner hva du mener. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. juni 2021 Forfatter #837 Del Skrevet 2. juni 2021 Bestilt overhaling av ventilasjonen. Skrudd over til kjøling, og etter å ha beskyldt hverandre om å lukte svette, sniffet vi oss frem til at det er den som lukter. For ærlig talt da, vi lukter da alltid friskt og godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. juni 2021 Forfatter #838 Del Skrevet 2. juni 2021 Dagens tur unnagjort. Gikk veldig bra i dag. På ulent terreng sjangler jeg veldig, noe som SB synes ser komisk ut og klarte ikke dy seg, måtte komme med en kommentar. "Knotten bærer frakk med stoppdekkmønster, han er aktiv fargeblind og overkjørt en rekke ganger. Utpreget sårbeint, uryddig gangsett, og spiller kontrabass ved høytidelige anledninger." Kan godt være en figur fra flåklypa jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. juni 2021 Forfatter #839 Del Skrevet 3. juni 2021 En hosta til titter opp av jorda! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. juni 2021 #840 Del Skrevet 3. juni 2021 Nå starter det et program om fremtidens hager på nrk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå