Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (1 minutt siden):

Ugh (til bringebærene)

Dukkemannen har jeg ikke hørt, bra?

Forstår at det må være veldig fortvilende :(

Vet ikke om du har hørt om den, det er om en psykiater som drev overgrep både fysisk og psykisk. Sjuk fyr. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Vet ikke om du har hørt om den, det er om en psykiater som drev overgrep både fysisk og psykisk. Sjuk fyr. 

Leste nettopp en lengre reportasje om en sånn psykiater, kanskje samme sak? Var ikke noe relatert til dukker der da. Men forferdelige historier :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (8 minutter siden):

Rumle skrev (11 minutter siden):

Leste nettopp en lengre reportasje om en sånn psykiater, kanskje samme sak? Var ikke noe relatert til dukker der da. Men forferdelige historier :(

Det ut til at det er en annen, men i samme gate. De kalte han Dukkemannen forde han så utvsom en dukkemann og klarte å få folk til å gjøre som han ville. Motbydelig.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Det ut til at det er en annen, men i samme gate. De kalte han Dukkemannen forde han så utvsom en dukkemann og klarte å få folk til å gjøre som han ville. Motbydelig.. 

:( helt horribelt at slikt faktisk skjer, godt de setter søkelyset på det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( helt horribelt at slikt faktisk skjer, godt de setter søkelyset på det. 

Helt enig. De syke blir utnyttet og blir skadet for livet..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mister de lisensen heller 😕 Husker ikke tallene men det var ganske mange de siste 15 årene som har hatt et forhold/gått over streken med en pasient....Trodde det var ekstremt strengt, jeg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emet skrev (4 minutter siden):

Ikke mister de lisensen heller 😕 Husker ikke tallene men det var ganske mange de siste 15 årene som har hatt et forhold/gått over streken med en pasient....Trodde det var ekstremt strengt, jeg.  

Ja, og det er helt vanvittig provoserende! Det burde jo faktisk heller være lav terskel for det, det er utrolig viktig at folk skal kunne stole på fagmennesker man utleverer seg selv til.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det er helt vanvittig provoserende! Det burde jo faktisk heller være lav terskel for det, det er utrolig viktig at folk skal kunne stole på fagmennesker man utleverer seg selv til.

Ja absolutt 😕 Håper loven blir endret nå, for dette er for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emet skrev (Akkurat nå):

Ja absolutt 😕 Håper loven blir endret nå, for dette er for dumt.

Enig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emet skrev (28 minutter siden):

Ja, og om de skulle miste den så får de den tilbake etter kort tid. Blir helt paff mens jeg hører dette jeg..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (12 timer siden):

Ja, og om de skulle miste den så får de den tilbake etter kort tid. Blir helt paff mens jeg hører dette jeg..

Samme med han fyren som driver og feilopererer folk i hytt og pine, har vært oppe i media gang på gang, mange er helt ødelagte etter operasjonene, mister han legeløyve? niks .. Hvordan er det i det hele tatt mulig? Det er så sjokkerende at man har nesten ikke ord. Tenk å møte på en slik lege når man er skikkelig sårbar og trenger hjelp, og så finner man ut etterpå hvor mye feil han har gjort uten å bli stoppet :( 

https://www.nrk.no/sorlandet/skadde-pasienter-reagerer-pa-at-lege-fortsetter-a-operere-1.14873001

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (18 minutter siden):

Samme med han fyren som driver og feilopererer folk i hytt og pine, har vært oppe i media gang på gang, mange er helt ødelagte etter operasjonene, mister han legeløyve? niks .. Hvordan er det i det hele tatt mulig? Det er så sjokkerende at man har nesten ikke ord. Tenk å møte på en slik lege når man er skikkelig sårbar og trenger hjelp, og så finner man ut etterpå hvor mye feil han har gjort uten å bli stoppet :( 

https://www.nrk.no/sorlandet/skadde-pasienter-reagerer-pa-at-lege-fortsetter-a-operere-1.14873001

Det der er bare så utrolig, at liv er så lite verdt, men lisensen til legen kan ikke røres! For meg blir det helt bakvendt. Er det noe rart folk er redde sier jeg.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reagerte på noe på den podcasten i går, han ene fortalte at han opplevde mareritt hvor han rotnet og mistet lemmer, og det gjør jeg og innimellom! :ninja: Men han drømte og at han ble spist levende av ville dyr, og det gjør jeg heldigvis ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Reagerte på noe på den podcasten i går, han ene fortalte at han opplevde mareritt hvor han rotnet og mistet lemmer, og det gjør jeg og innimellom! :ninja: Men han drømte og at han ble spist levende av ville dyr, og det gjør jeg heldigvis ikke. 

:( Håper ikke du har opplevd det samme. 

Er så trøtt fikk ikke sove noe særlig, men ikke pga mareritt heldigvis :kaffekopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (12 minutter siden):

Det der er bare så utrolig, at liv er så lite verdt, men lisensen til legen kan ikke røres! For meg blir det helt bakvendt. Er det noe rart folk er redde sier jeg.. 

Enig, det er virkelig skremmende

Daryl Dixon skrev (10 minutter siden):

Høres ekstremt ubehagelig ut å drømme om 😳

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkensina skrev (8 minutter siden):

Er så trøtt fikk ikke sove noe særlig, men ikke pga mareritt heldigvis :kaffekopp:

:kaffekopp::klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (7 minutter siden):

Å nei nei nei, absolutt ikke det samme! Heldigvis. Velger å tro at jeg hadde klart å skjønne at å gå fram på den måten er fullstendig feil. Tror de pasientene han hadde var så syke at de ikke helt så hva han gjorde.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

:kaffekopp::klem:

:blomst: :klem:

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Å nei nei nei, absolutt ikke det samme! Heldigvis. Velger å tro at jeg hadde klart å skjønne at å gå fram på den måten er fullstendig feil. Tror de pasientene han hadde var så syke at de ikke helt så hva han gjorde.  

Bra det da hvertfall! Jeg blir også provosert, egentlig helt matt over at disse udyrene ikke mister lisensen sin permanent! Hvorfor skal leger/kirurger/ psykologer få lov til å fortsette å gjøre skade på folk?! Det er jo helt vanvittig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...