Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (37 minutter siden):

Fint vær der i dag? :)

Delvis! Er litt jald nå, men det er så fint med sol innimellom. Hvordan er det his deg? 

Daryl Dixon skrev (37 minutter siden):

Da stoler vi på Roar. 😎

:Nikke:

Robib høres så fin ut, skogskatt og main coon 😍Bra han har blitt mer kosete!

Arg må gå inn nå er naboen tilbake og herjer der han ser rett på terassen :( 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkensina skrev (4 minutter siden):

Delvis! Er litt jald nå, men det er så fint med sol innimellom. Hvordan er det his deg? 

:Nikke:

Robib høres så fin ut, skogskatt og main coon 😍Bra han har blitt mer kosete!

Arg må gå inn nå er naboen tilbake og herjer der han ser rett på terassen :( 

Den naboen der høres slitsom ut

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Den naboen der høres slitsom ut

Hater han. For en uflaks at han kjøpte nabohytta. 🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Hater han. For en uflaks at han kjøpte nabohytta. 🤬

Han er der mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (18 minutter siden):

Han er der mye?

Hele tiden!!  De la inn kloakk og han holdt på å bygge mye i starten. Verst er det når han er der alene, nå er det to biler der så kona er vel der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er ubehagelig å stå ute og ordne noe i vannkranen på terassen f.eks. (vi har bare utevann) og så se at han går og stirrer på meg 😢 Eller å sitte der midt i blinken. Jeg vil så vanvittig gjerne plante mye  mot innsyn, men er avhengig av noe å ha jorden i fordi det er berg mot han. Og ikke minst avhengig av at søsteren min godtar det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (3 minutter siden):

Synes det er ubehagelig å stå ute og ordne noe i vannkranen på terassen f.eks. (vi har bare utevann) og så se at han går og stirrer på meg 😢 Eller å sitte der midt i blinken. Jeg vil så vanvittig gjerne plante mye  mot innsyn, men er avhengig av noe å ha jorden i fordi det er berg mot han. Og ikke minst avhengig av at søsteren min godtar det 😅

Grusomt... Hva med levegg?? Har og sett sånn man kan dra frem og tilbake, de er litt jalla-camping aktig, men skjermer da litt. Aldri forstått folk som glaner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Grusomt... Hva med levegg?? Har og sett sånn man kan dra frem og tilbake, de er litt jalla-camping aktig, men skjermer da litt. Aldri forstått folk som glaner. 

Da måtte den ha vært helt tett inntil terassen og det er vekdig upraktisk i terrenget. Tror ikke det går og det ville vært stygt. Det hadde sperret for der vi går rundt hytta, og der jeg vanner ofte m.m. Har sett de der man drar fram ja :jepp: Hvis den hadde blitt festet i huset så hadde man sperret for treet med vannkranen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke jeg heller! Det er så ufin oppførsel. Han kunne jo vært litt på den andre siden av deres hytte eller foran den, men neida. Alltid der hvor man har full oversikt over terassen vår. Glemmer ikke at han la til en du koser deg på terassen ja i fjor når jeg prøvde å snakke med han mens han hogget trær hos en nabo lenger ned. 🙄

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (4 minutter siden):

Nei ikke jeg heller! Det er så ufin oppførsel. Han kunne jo vært litt på den andre siden av deres hytte eller foran den, men neida. Alltid der hvor man har full oversikt over terassen vår. Glemmer ikke at han la til en du koser deg på terassen ja i fjor når jeg prøvde å snakke med han mens han hogget trær hos en nabo lenger ned. 🙄

For en ekkel type 😳

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

For en ekkel type 😳

Ja! skikkelig altså. Når jeg rok opp at luset deres plagde meg og flombelyste halve tomta mi sa han liksom neida, den gjorde ikke det?!!?! Samme med kona for noen år soden når  jeg sa at jeg hengte hengekøya der (skulke ta den ned funketbikke hekt) for å skjerme mot det andre lyset deres, at det kunne ikke være et problem borte hos oss!!!

Jeg har begynt å prøve meg på litt bedre kartlegging av ulike steder det ville passet å plante noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cosmos_velouette_seeds.jpg

Disse har jeg sådd direkte i år, håper det ikke ble for tidlig og at de dukker opp 😊 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Hekle! :fnise:

Åh jeg må sjekke 😂👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Ja! skikkelig altså. Når jeg rok opp at luset deres plagde meg og flombelyste halve tomta mi sa han liksom neida, den gjorde ikke det?!!?! Samme med kona for noen år soden når  jeg sa at jeg hengte hengekøya der (skulke ta den ned funketbikke hekt) for å skjerme mot det andre lyset deres, at det kunne ikke være et problem borte hos oss!!!

Jeg har begynt å prøve meg på litt bedre kartlegging av ulike steder det ville passet å plante noe.

Merkelige svar :klo: 

Håper du finner en løsning på innsynsproblemene

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Åh jeg må sjekke 😂👍

Det er du som sier jeg hekler når jeg retter! 

Nå føler jeg vi er akkurat som de to gamle søstrene på tv 🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Hekle! :fnise:

Fant ikke noen hekling jeg? 😅

Rumle skrev (2 minutter siden):

cosmos_velouette_seeds.jpg

Disse har jeg sådd direkte i år, håper det ikke ble for tidlig og at de dukker opp 😊 

😍 :hoppe: Så dine cosmos! Håper det går fint! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Det er du som sier jeg hekler når jeg retter! 

Nå føler jeg vi er akkurat som de to gamle søstrene på tv 🤣

Det kan jeg ikke huske at jeg har sagt 🤣 Mhm! 😂😂😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...