Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #4161 Del Skrevet 1. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Creepy første episode Ikke rart at så mange har engasjert seg i saken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4162 Del Skrevet 1. januar 2022 Og han ektemannen var fra King of Queens, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4163 Del Skrevet 1. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ikke rart at så mange har engasjert seg i saken. Nei, fy flate så skummelt! Fikk så vondt av hun som bare var 15 og alene hjemme, stakkars jente! Fikk jo vondt av alle selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #4164 Del Skrevet 1. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Nei, fy flate så skummelt! Fikk så vondt av hun som bare var 15 og alene hjemme, stakkars jente! Fikk jo vondt av alle selvfølgelig. Det er helt grusomt. At det finnes sånne folk, og at man ikke kan være trygg i sitt eget hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4165 Del Skrevet 1. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Det er helt grusomt. At det finnes sånne folk, og at man ikke kan være trygg i sitt eget hjem. Ja, helt horribelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #4166 Del Skrevet 1. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, helt horribelt Heldigvis ble han tatt, selv om det var kjempe sent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4167 Del Skrevet 1. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Heldigvis ble han tatt, selv om det var kjempe sent. Ja, bra hun/de de fikk så stort fokus på saken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4168 Del Skrevet 1. januar 2022 Skal du se flere episoder nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #4169 Del Skrevet 1. januar 2022 Rumle skrev (6 minutter siden): Skal du se flere episoder nå? Jeg kan se episode 2 jeg. Vil du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4170 Del Skrevet 1. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Jeg kan se episode 2 jeg. Vil du? Ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4171 Del Skrevet 1. januar 2022 Så uhyggelig med de opptakene fra de overgriperne i den gruppen! 😳 Og for en elendig måte de som var overgrepet ble behandlet på den tiden, helt utrolig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #4172 Del Skrevet 1. januar 2022 Rumle skrev (13 minutter siden): Så uhyggelig med de opptakene fra de overgriperne i den gruppen! 😳 Og for en elendig måte de som var overgrepet ble behandlet på den tiden, helt utrolig Lite respekt for ofrene. Blir uhell av å høre folk fortelle om øyeblikket før noe skjer, men at de innser hva som skal skje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4173 Del Skrevet 1. januar 2022 Daryl Dixon skrev (43 minutter siden): Lite respekt for ofrene. Blir uhell av å høre folk fortelle om øyeblikket før noe skjer, men at de innser hva som skal skje. Samme her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #4174 Del Skrevet 1. januar 2022 Ble burger her. SB for opp og ut, og ropte at ha måtte ha burger. Var godt med det nå. Det lukter faktisk krutt ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4175 Del Skrevet 1. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ble burger her. SB for opp og ut, og ropte at ha måtte ha burger. Var godt med det nå. Det lukter faktisk krutt ute. Haha var jo akkurat det jeg da tidligere, noe digg mat får fart i folk! Etter rakettene mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #4176 Del Skrevet 1. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Haha var jo akkurat det jeg da tidligere, noe digg mat får fart i folk! Etter rakettene mener du? Ja, du hadde rett! Var bare for lat til å gjøre noe med det selv. 🙈 Må nesten være pga rakettene, men rart det henger i så lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4177 Del Skrevet 1. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, du hadde rett! Var bare for lat til å gjøre noe med det selv. 🙈 Må nesten være pga rakettene, men rart det henger i så lenge. Ja, er nok, har hørt en del enkle raketter i kveld her, kanskje noen har fyrt av noen i nærheten av dere i dag også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #4178 Del Skrevet 1. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, er nok, har hørt en del enkle raketter i kveld her, kanskje noen har fyrt av noen i nærheten av dere i dag også? Det kan hende. Alltid noen som må sende opp dagen etter og. Skjønner ikke at det er lov jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4179 Del Skrevet 1. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Det kan hende. Alltid noen som må sende opp dagen etter og. Skjønner ikke at det er lov jeg. Er det lov? Jeg vet ikke, men irriterende er det i alle fall .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #4180 Del Skrevet 1. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Er det lov? Jeg vet ikke, men irriterende er det i alle fall .. Tenkte på fyrverkeri, ikke at det er lov å sende opp uten om nyttårsaften, det er det ikke. Ordla meg litt dumt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå