Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4141 Del Skrevet 1. januar 2022 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Jeg ser på Hvordan knyte sine egne skolisser, på Netflix. Er det en film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #4142 Del Skrevet 1. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Er det en film? Ja, svensk. Om en som ikke har hatt en skikkelig jobb, og begynner å jobbe med mennesker med utviklingshemming. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4143 Del Skrevet 1. januar 2022 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Ja, svensk. Om en som ikke har hatt en skikkelig jobb, og begynner å jobbe med mennesker med utviklingshemming. Er den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #4144 Del Skrevet 1. januar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): Er den bra? Litt søt, men håper den tar seg opp litt nå. Herlige folk hverfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #4145 Del Skrevet 1. januar 2022 For noen slække folk. SB ligger og ser død ut på en sofa, jeg på den andre, og katten på en stol. Ser ikke ut til å bli noe mat i dag heller, vi har ikke giddet å slå på lyset etter det er blitt mørkt en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4146 Del Skrevet 1. januar 2022 Jeg har sett på 2 siste episodene av kjendis VM, hadde ikke så store forhåpninger, men må innrømme at jeg lo godt flere ganger 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4147 Del Skrevet 1. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): For noen slække folk. SB ligger og ser død ut på en sofa, jeg på den andre, og katten på en stol. Ser ikke ut til å bli noe mat i dag heller, vi har ikke giddet å slå på lyset etter det er blitt mørkt en gang. lag noe digg til middag, så livner de nok til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #4148 Del Skrevet 1. januar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): lag noe digg til middag, så livner de nok til I dag vet jeg ikke hva som er digg. 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4149 Del Skrevet 1. januar 2022 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): I dag vet jeg ikke hva som er digg. 😆 Da blir det litt verre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4150 Del Skrevet 1. januar 2022 (endret) Du som ser mye true crime, husker du hva den serien heter, hvor hun som etterforsket noen seriedrap (skrev om det) døde, og så ble det laget en serie på det etterpå? Hun var konen til en eller annen kjent amerikansk skuespiller el komiker mener jeg? Endret 1. januar 2022 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #4151 Del Skrevet 1. januar 2022 Rumle skrev (3 minutter siden): Du som ser mye true crime, husker du hva den serien heter, hvor hun som etterforsket noen seriedrap (skrev om det) døde, og så ble det laget en serie på det etterpå? Hun var konen til en eller annen kjent amerikansk skuespiller el komiker mener jeg? I'll be gone in the dark. på hbo. Den så jeg aldri ferdig... Skal du se den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4152 Del Skrevet 1. januar 2022 (endret) Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): I'll be gone in the dark. på hbo. Den så jeg aldri ferdig... Skal du se den? Ja! Vet ikke, har tenkt så ofte på den i det siste, så tror jeg vil se den ja. Var den ikke god? Takk forresten Endret 1. januar 2022 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #4153 Del Skrevet 1. januar 2022 Rumle skrev (15 minutter siden): Ja! Vet ikke, har tenkt så ofte på den i det siste, så tror jeg vil se den ja. Var den ikke god? Takk forresten Jeg var nok bare ikke tolmodig nok til å følge med når jeg prøvde. Kan jo prøve på nytt, er en spennende sak! Skal du se nå? Bare hyggelig. Bare glad for å kunne hjelpe med noe jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4154 Del Skrevet 1. januar 2022 (endret) Daryl Dixon skrev (28 minutter siden): Jeg var nok bare ikke tolmodig nok til å følge med når jeg prøvde. Kan jo prøve på nytt, er en spennende sak! Skal du se nå? Bare hyggelig. Bare glad for å kunne hjelpe med noe jeg. Nei? Ja, tenkte å begynne nå Må bare skrelle noen klementiner og hente noe å drikke Fikk ett plutselig angrep av ryddeiver, så jeg ryddet en hel halvtime! Må bare hoppe opp de få gangene det skjer Endret 1. januar 2022 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #4155 Del Skrevet 1. januar 2022 Rumle skrev (5 minutter siden): Nei? Ja, tenkte å begynne nå Må bare skrelle noen klementiner og hente noe å drikke Fikk ett plutselig angrep av ryddeiver, så jeg ryddet en hel halvtime! Må bare hoppe opp de få gangene det skjer Jeg prøver nå jeg og. Trykket nettopp på play. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4156 Del Skrevet 1. januar 2022 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Jeg prøver nå jeg og. Trykket nettopp på play. Jeg blir litt forsinket! Setter på om ca 15 min, sorry! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #4157 Del Skrevet 1. januar 2022 Fant meg kromkaker og portvin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4158 Del Skrevet 1. januar 2022 Daryl Dixon skrev (21 minutter siden): Fant meg kromkaker og portvin. Nam! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4159 Del Skrevet 1. januar 2022 Creepy første episode 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2022 #4160 Del Skrevet 1. januar 2022 Og den svart-hvitt filmen de bruker klipp fra skal jeg jaffal ikke se! 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå