Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg har ikke testet meg, for jeg får denne hosten innimellom jevnt og trutt, ved flere symptomer skal jeg teste meg da :jepp: Jeg er ikke ute i samfunnet heller, sitter bare her hjemme og grubler over livet og treffer minimalt med folk :ler:

Ok skjønner, da er det nok den gamle hosten :jepp: Jeg er nesten bare hjemme jeg også, men må på butikk/sentere ibLnt 😅

Håper du har den derre brystbalsamen om den hjalp :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Ok skjønner, da er det nok den gamle hosten :jepp: Jeg er nesten bare hjemme jeg også, men må på butikk/sentere ibLnt 😅

Håper du har den derre brystbalsamen om den hjalp :blomst:

Det har jeg, men effekten har avtatt en del da, men hjelper litt mot kløe/kribling i halsen i alle fall 

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt sånne PP2 masker/KN95. De beskytter brukeren mye mer enn de vanlige kirurgiske. Var et bergensk firma jeg bestilte fra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Jeg har kjøpt sånne PP2 masker/KN95. De beskytter brukeren mye mer enn de vanlige kirurgiske. Var et bergensk firma jeg bestilte fra.

Åja? Er det ikke mulig å kjøpe på apotek? De skulle jeg gjerne hatt også

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Åja? Er det ikke mulig å kjøpe på apotek? De skulle jeg gjerne hatt også

Nei de er ikke på apotek, det er jo ganske tåpelig. Ser at et apotek har hatt de for lenge siden , men er utsolgte. Dessuten var apotekprisen på de ekstremt høy :overrasket: Mye mer enn i Italia feks. 

Her er de jeg kjøpte til meg selv og faren min https://pvubergen.no/munnbind-menu/fpp2ogfpp3.html

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappa så på nyheter at de beskytter 75 ganger bedre mot smitte enn de kirurgiske :jepp: Noen land i Europa påbyr jo nettopp disse maskene nå, mulig det var Tyskland hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Nei de er ikke på apotek, det er jo ganske tåpelig. Ser at et apotek har hatt de for lenge siden , men er utsolgte. Dessuten var apotekprisen på de ekstremt høy :overrasket: Mye mer enn i Italia feks. 

Her er de jeg kjøpte til meg selv og faren min https://pvubergen.no/munnbind-menu/fpp2ogfpp3.html

Ok takk. Vet du at det er et trygt sted å kjøpe? 🤔 Jeg er alltid skeptisk, som du vet :ler: Liker best å kjøpe sånt på apoteket jeg, men ja, veldig dyrt der 😳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Ok takk. Vet du at det er et trygt sted å kjøpe? 🤔 Jeg er alltid skeptisk, som du vet :ler: Liker best å kjøpe sånt på apoteket jeg, men ja, veldig dyrt der 😳

Det virker helt ok, jeg fikk de i posten og alle har europeisk CE merke og riktig nr på :jepp: Var litt skeptisk jeg også, men er fornøyd! Fargene jeg bestilte ble litt blandet om på, men det gjør meg ikke noe da. Det var kaotisk for de før jul med bestillinger når jeg ringte og lurte på hvor de ble av.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (2 minutter siden):

Det virker helt ok, jeg fikk de i posten og alle har europeisk CE merke og riktig nr på :jepp: Var litt skeptisk jeg også, men er fornøyd! Fargene jeg bestilte ble litt blandet om på, men det gjør meg ikke noe da. Det var kaotisk for de før jul med bestillinger når jeg ringte og lurte på hvor de ble av.

Er de pakket inn en og en?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Rumle! 

Ble het mat, men veldig godt! Ribberester som har stått lenge i ovnen i leiregryte og blitt mørt, så revet til pulled pork, stekt tacolefser i panne med mye ost og hjemmelaget og sterk saus. Og til drakk jeg vin, og hel melk til å ta det sterke. :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres godt ut! Selv med vin og melk :ler: Jeg er sulten  :spise: Skal lage meg pasta tror jeg. 

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (27 minutter siden):

6a90bfc661735211fb3ef9ae452425d2.jpg

Jeg har rotet meg inn på Pinterest igjen :vetikke:

Pintrest er et fint sted å være!

Frøkensina skrev (33 minutter siden):

Høres godt ut! Selv med vin og melk :ler: Jeg er sulten  :spise: Skal lage meg pasta tror jeg. 

Pasta er jeg så glad i. Kunne spist det flere dager i uka.

Rumle skrev (44 minutter siden):

Vin og melk er en noe uvanlig kombinasjon :ler: Maten høres god ut! :jepp:

Ble mere melk enn vin altså. :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (1 time siden):

6a90bfc661735211fb3ef9ae452425d2.jpg

Jeg har rotet meg inn på Pinterest igjen :vetikke:

:fnise: Da vet vi hvor vi skal sende redningsmannskapet :opplyser: Denne kunne jeg ha samlet i en mappe selv der når jeg tenker meg om 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (47 minutter siden):

Pintrest er et fint sted å være!

Pasta er jeg så glad i. Kunne spist det flere dager i uka.

Ble mere melk enn vin altså. :ler:

Ja, jeg og 😅 Hender jeg gjør det også da :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... Jeg tror dette er lungebetennelse, feberen kom snikende og nå stikker det i brystet. Det orker jeg ikke nå..

Men portvin kan jeg ta! :jepp: ser på 911, må se en episode til hvetfall før det er natta, så rekker et glass. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...