Frøkensina Skrevet 28. desember 2021 #3841 Del Skrevet 28. desember 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Den er helt grei, midt på treet Har sett ca halve Kanskje vi kan se en annen sammen etterpå? Noe du vil se på netflix feks. @Daryl Dixon? Eller hbo om du også har den, jeg tror den finnes der et sted på tvn enda 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. desember 2021 #3842 Del Skrevet 28. desember 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Kanskje vi kan se en annen sammen etterpå? Noe du vil se på netflix feks. @Daryl Dixon? Eller hbo om du også har den, jeg tror den finnes der et sted på tvn enda 😅 Jeg er med senere, om vi finner noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. desember 2021 #3843 Del Skrevet 28. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Jeg er med senere, om vi finner noe Oki, kos deg med resten av filmen! Om og hvis er jo et godt spørsmål, men jeg blir glad bare av kanskje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. desember 2021 #3844 Del Skrevet 28. desember 2021 Hva med Knives Out? Hvis dere ikke har sett den da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. desember 2021 #3845 Del Skrevet 28. desember 2021 Jeg føler meg nesten som foreldregenerasjonen med alt det tekniske Forstår ingenting av om jeg har viaplay eller ikke Jeg kan jo åpne appen på tvn og scrolle, men har ikke noen konto å signe inn med. Ifølge telia må man ha en konto for å åpne appen og se innholdet, men jeg ser det jo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. desember 2021 #3846 Del Skrevet 28. desember 2021 (endret) Jeg har også lyst til å se Fantastic Mr. Fox, men den er ikke så lett tilgjengelig. Ser at den er til leie på viaplay og SF, og til å strømme på HBO Max og på Tv2 Sumo. Endret 28. desember 2021 av Frøkensina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. desember 2021 #3847 Del Skrevet 28. desember 2021 Frøkensina skrev (1 time siden): Hva med Knives Out? Hvis dere ikke har sett den da. Samme for meg egentlig, men vil helst se noe uten å stresse med å leie osv. Er den på Netflix? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. desember 2021 #3848 Del Skrevet 28. desember 2021 Rumle skrev (5 minutter siden): Samme for meg egentlig, men vil helst se noe uten å stresse med å leie osv. Er den på Netflix? Ja tenkte ikke på å stresse m leie nå! Var bare småprat. Knives out er på Netflix 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. desember 2021 #3849 Del Skrevet 28. desember 2021 Frøkensina skrev (9 minutter siden): Ja tenkte ikke på å stresse m leie nå! Var bare småprat. Knives out er på Netflix Ok 👍😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. desember 2021 #3850 Del Skrevet 28. desember 2021 Rumle skrev (5 minutter siden): Ok 👍😊 😊 Jeg vet jo ikke om den er bra, men masse kjente skuespillere og komedie/krim. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. desember 2021 #3851 Del Skrevet 28. desember 2021 Frøkensina skrev (2 minutter siden): 😊 Jeg vet jo ikke om den er bra, men masse kjente skuespillere og komedie/krim. Sikkert greit den Har du sjekket anmeldelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. desember 2021 #3852 Del Skrevet 28. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Sikkert greit den Har du sjekket anmeldelser? Ja den kan jo være det. Nei 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. desember 2021 #3853 Del Skrevet 28. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Ja den kan jo være det. Nei 😅 Høres jo artig ut da 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. desember 2021 #3854 Del Skrevet 28. desember 2021 Må ta meg noe mat før jeg kan se film. Har liksom bare frosset fast i en posisjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. desember 2021 #3855 Del Skrevet 28. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Høres jo artig ut da 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. desember 2021 #3856 Del Skrevet 28. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Må ta meg noe mat før jeg kan se film. Har liksom bare frosset fast i en posisjon Ja, samme her, pluss ordne med en del annet, så det må bli senere om jeg skal se Frosset litt fast jeg og, typisk romjul, sier jeg, mister all handlekraft, hver gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. desember 2021 #3857 Del Skrevet 28. desember 2021 Har du sett Family Stone forresten? Den har jeg også lyst å se, men trenger ikke se den nå, jeg har sett den før 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. desember 2021 #3858 Del Skrevet 28. desember 2021 Rumle skrev (12 minutter siden): Ja, samme her, pluss ordne med en del annet, så det må bli senere om jeg skal se Frosset litt fast jeg og, typisk romjul, sier jeg, mister all handlekraft, hver gang! Godt det ikke bare er meg Ja vi kan godt se den litt senere Må se om Daryl vil være med også. Rumle skrev (11 minutter siden): Har du sett Family Stone forresten? Den har jeg også lyst å se, men trenger ikke se den nå, jeg har sett den før Jeg mener jeg har sett den, men hjernen virker ikke helt akkurat nå 🤪 Er den også på Netflix? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. desember 2021 #3859 Del Skrevet 28. desember 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Godt det ikke bare er meg Ja vi kan godt se den litt senere Må se om Daryl vil være med også. Jeg mener jeg har sett den, men hjernen virker ikke helt akkurat nå 🤪 Er den også på Netflix? Den et visst på viaplay. Er så irriterende med så mange streamingsteder .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. desember 2021 #3860 Del Skrevet 28. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Den et visst på viaplay. Er så irriterende med så mange streamingsteder .. Ja veldig slitsomt med så mange ulike! Har du det eller, nei det var Dixon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå