Frøkensina Skrevet 26. desember 2021 #3701 Del Skrevet 26. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Gøy og kaldt. Har skikkelig roser i kinna nå. Jukking i bakken🤣 Skikkelig koselig med aketur! Roser i kinnene passer bra til kakao 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. desember 2021 #3702 Del Skrevet 26. desember 2021 Eller gløgg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. desember 2021 Forfatter #3703 Del Skrevet 26. desember 2021 Frøkensina skrev (4 minutter siden): Jukking i bakken🤣 Skikkelig koselig med aketur! Roser i kinnene passer bra til kakao Foreløbig er det en mild aquevit vi har i glasset. Begynner å lukte pinnekjøtt her nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. desember 2021 #3704 Del Skrevet 26. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Foreløbig er det en mild aquevit vi har i glasset. Begynner å lukte pinnekjøtt her nå. Nam! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. desember 2021 Forfatter #3705 Del Skrevet 26. desember 2021 Nå er jeg så mett at jeg har vondt i mellomgulvet!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. desember 2021 Forfatter #3706 Del Skrevet 26. desember 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. desember 2021 Forfatter #3707 Del Skrevet 26. desember 2021 Jeg så denne boka og tenkte den kunne være noe. Men så dukket denne opp, som et tips til meg. Da klarte jeg ikke å ta det seriøst leger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. desember 2021 #3708 Del Skrevet 26. desember 2021 😅🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. desember 2021 #3709 Del Skrevet 26. desember 2021 (endret) Jeg er så sliten i dag! Og sulten, har ikke orket å lage meg mat, men det er dobbelt dumt for da må jeg nok kaste mye av den. Endret 26. desember 2021 av Frøkensina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. desember 2021 Forfatter #3710 Del Skrevet 26. desember 2021 Frøkensina skrev (6 minutter siden): Jeg er så sliten i dag! Og sulten, har ikke orket å lage meg mat, men det er dobbelt dumt for da må jeg nok kaste mye av den. Men mat må du ha, har du ikke noe enkelt som ikke tar lang tid og mye krefter å lage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. desember 2021 #3711 Del Skrevet 26. desember 2021 Daryl Dixon skrev (11 minutter siden): Men mat må du ha, har du ikke noe enkelt som ikke tar lang tid og mye krefter å lage? Prøver å lage fra rstene fra julaften, men det blir veldig enkelt og jeg orker ikke å kutte opp ekstra gønnsaker eller noe. Håper det blir spiselig da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. desember 2021 #3712 Del Skrevet 26. desember 2021 Føles ut som en måned eller noe sånt med masse angst for jul så ikke rart jeg er sliten. Dessuten blir det masse styr nå fra i morgen så gruer meg. Var bare litt i går egentlig at jeg følte det var jul, åpnet pakker fra en venninne og var ferdig med julaften. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. desember 2021 Forfatter #3713 Del Skrevet 26. desember 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Føles ut som en måned eller noe sånt med masse angst for jul så ikke rart jeg er sliten. Dessuten blir det masse styr nå fra i morgen så gruer meg. Var bare litt i går egentlig at jeg følte det var jul, åpnet pakker fra en venninne og var ferdig med julaften. Hva skjer i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 26. desember 2021 #3714 Del Skrevet 26. desember 2021 Jeg må snart slette mye i denne tråden for jeg kan bli veldig lett gjenkjent om alt det med mamma osv. Så vet ikke hva jeg kan skrive. Men hun kommer til å bli veldig redd og forvirret en stund framover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. desember 2021 #3715 Del Skrevet 26. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Jeg må snart slette mye i denne tråden for jeg kan bli veldig lett gjenkjent om alt det med mamma osv. Så vet ikke hva jeg kan skrive. Men hun kommer til å bli veldig redd og forvirret en stund framover nå. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. desember 2021 #3716 Del Skrevet 26. desember 2021 Hvilke rester har du fra julaften? Hvis det er ribbe, kanskje du kan lage noe rask wrap-greier, om du har det som trengs? eller bare smørbrød med tynnskåret kald ribbe og sylteagurk? Det er jeg veldig glad i 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. desember 2021 #3717 Del Skrevet 26. desember 2021 Jeg har laget en kjapp pizza, men den ble ikke helt 100%, deigen vil ikke heve helt, men den er nå grei nok .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. desember 2021 Forfatter #3718 Del Skrevet 26. desember 2021 Rumle skrev (5 minutter siden): Jeg har laget en kjapp pizza, men den ble ikke helt 100%, deigen vil ikke heve helt, men den er nå grei nok .. Mat er mat. Jeg er fortsatt mett! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. desember 2021 #3719 Del Skrevet 26. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Mat er mat. Jeg er fortsatt mett! Joda, men det er litt irriterende likevel! Ja, julemiddager sitter en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. desember 2021 Forfatter #3720 Del Skrevet 26. desember 2021 Oi, nå kom jeg på en ekkel drøm jeg hadde i natt. Drømte at jeg fikk skåret gjennom muskler i låret helt til beinet var synlig, så tok noen en sånn stor hagesaks og klipte av på beinet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå