Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (5 minutter siden):

Søt, den hadde jeg heller ikke sett! 😳 :fnise:

Har enda ikke funnet den igjen! Det er så mange poster som ligner hverandre :ler: 

Ja ikke sant :fnise: Nok babbling nå mamma, jeg vil på tur! :lillesky:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkensina skrev (9 minutter siden):

Oj, herlig! :ler: Jeg driver og leter enda det burde jo vært numereri g eller noe på alle postene 😅

Fant igjen denne her da, den var også litt morsom.

https://www.instagram.com/p/CNsKXMThgfp/

Ja du får si fra hvis det blir for mye Bunny her Daryl! 😅 

Det går helt fint altså. :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nå ble det bare tull for mamma. Hun syntes ikke Fleksnes var noe morsom (synes ikke denne var så morsom jeg heller) og når jeg skulle hjelpe henne med fjernkontrollen forstod hun ingenting og tvn ble skrudd av istedet for å skifte kanal 😔 Så blir hun jo lei seg for at hun ikke får det til.

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (3 minutter siden):

Jeg fant den til slutt @Rumle ! 

https://www.instagram.com/p/CRNUKB5ht1u/

Haha fantastisk bra! 🤣

Elsker når hun tipper hodet til siden og lytter så intenst på moren ❤ Eller eieren da :ler:

Blir så glad i den hunden altså! Merker du det du og? 🥰

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (11 minutter siden):

Uff nå ble det bare tull for mamma. Hun syntes ikke Fleksnes var noe morsom (synes ikke denne var så morsom jeg heller) og når jeg skulle hjelpe henne med fjernkontrollen forstod hun ingenting og tvn ble skrudd av istedet for å skifte kanal 😔 Så blir hun jo lei seg for at hun ikke får det til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Nå ble søstern min sur også fordi jeg spurte om hun kunne dra litt tidlig i dag på besøk. Og enda verre når jeg spurte om hun kunne være litt blid fordi hun er så var i dag  så nå blir mamma verre tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Nå ble søstern min sur også fordi jeg spurte om hun kunne dra litt tidlig i dag på besøk. Og enda verre når jeg spurte om hun kunne være litt blid fordi hun er så var i dag  så nå blir mamma verre tenker jeg. 

Uff, det skal jammen ikke være enkelt :klem:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (8 minutter siden):

Haha fantastisk bra! 🤣

Elsker når hun tipper hodet til siden og lytter så intenst på moren ❤ Eller eieren da :ler:

Blir så glad i den hunden altså! Merker du det du og? 🥰

Ja blir glad i Bunny! ❤️ Human please :ler: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 minutt siden):

Ja blir glad i Bunny! ❤️ Human please :ler: 

Mhm :fnise: We family? sier hun til moren og jeg bare Yes, yes!! :jepp: på andre siden av skjermen .. og jordkloden 😅

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Uff, det skal jamnen ikke være enkelt :klem:

Nei virkelig ikke :klem: 

Synes litt at når hun endelig har fri mange dager så kunne hun ta litt hensyn til når det er best for mamma å få besøk, men men. 🥺 Jeg har vært der bittelillejulaften, julaften og første juledag selv om to av de besøkene var korte da. Hun har ikke vært der enda. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (1 minutt siden):

Mhm :fnise: We family? sier hun til moren og jeg bare Yes, yes!! :jepp: på andre siden av skjermen .. og jordkloden 😅

🤣   

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (3 minutter siden):

Nei virkelig ikke :klem: 

Synes litt at når hun endelig har fri mange dager så kunne hun ta litt hensyn til når det er best for mamma å få besøk, men men. 🥺 Jeg har vært der bittelillejulaften, julaften og første juledag selv om to av de besøkene var korte da. Hun har ikke vært der enda. 

Ser den. Håper hun får besøkt henne nå da. Det blir så lett komplisert når man skal snakke om sånt med nære, mye følelser involvert. :klem:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (4 minutter siden):

Ser den. Håper hun får besøkt henne nå det. Det blir så lett komplisert når man skal snakke om sånt med nære, mye følelser involvert. :klem:

Ja blir jo vanskelig/ følelser for henne også :klem: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Har gjestene deres reist hjem i dag?

De reiser snart. De fleste hverfall.

Noen av barna fikk akematter til jul, så jeg og den ene svogeren min tok med oss de på jordet. Ungene og akemattene altså, ikke bare akemattene. Det fikk litt treigt nedover for barna, så svogeren min skulle ake opp en løype, gikk litt fortere. Men han måtte jukke seg frem for at det skulle gå, det så så enormt dumt ut, og sikkert enda dummere ut at en sitter å jukker i bakken, en sitter øverst og ler seg ihjel og en flokk unger midt i som ikke skjønner noe. Så prøvde vi begge sammen etterpå for å få tyngde. Og Gud å det gikk! Samtidig fikk vi snøføyka piskende i ansiktet. Ungene ble kjempe sjalu på farten. 

SB drar en tur til sin hjembygd nå, gjestene drar hjem, men pappa har lyst å bli siden mamma skal ha veninner over på sen middag.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...