Rumle Skrevet 24. desember 2021 #3541 Del Skrevet 24. desember 2021 Frøkensina skrev (9 minutter siden): Jupp!! Håper jeg ikke blir for sen da, middagen starter sent. Men jeg kommer nok til å bli tidlig sliten i kveld 😅 Så håper jeg rekker det! Altså så jeg rekker hjem og kan ta en skål før dere sover Jeg sovner jo tidligere og tidligere for tiden, så det skal litt til! Får prøve å holde meg våken i kveld Rainstorm skrev (3 minutter siden): God jul @Daryl Dixonog til alle andre i tråden, dere er fine folk ❤ God jul til deg også! ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. desember 2021 #3542 Del Skrevet 24. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Jeg sovner jo tidligere og tidligere for tiden, så det skal litt til! Får prøve å holde meg våken i kveld God jul til deg også! ❤ Men bra du sover iallefall! Om vi ikke rekker det kan vi skåle ekstra i morgen Jeg skal se etter dere iallefall når jeg er hjemme igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. desember 2021 #3543 Del Skrevet 24. desember 2021 Frøkensina skrev (16 minutter siden): Men bra du sover iallefall! Om vi ikke rekker det kan vi skåle ekstra i morgen Jeg skal se etter dere iallefall når jeg er hjemme igjen Joda, men våkner dessverre som oftest etter 3-4 timer fremdeles, så det blir egentlig bare veldig lange netter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. desember 2021 #3544 Del Skrevet 24. desember 2021 Rumle skrev (10 minutter siden): Joda, men våkner dessverre som oftest etter 3-4 timer fremdeles, så det blir egentlig bare veldig lange netter. Kanskje vi får ta oss en sen natteskål da? Jeg har våknet for tidlig hele denne uken, men har det ikke sånn hele tiden heldigvis. Håper du kan få noe hjelp av legen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. desember 2021 #3545 Del Skrevet 24. desember 2021 https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/tredje-vaksinedose-hjelper-pa-personer-med-immundempende-medisiner-1.15784897 Spoiler Vi gjør veldig oppmuntrende funn. Vi ser at de fleste som ikke hadde antistoffer etter to doser, får det etter tre doser. Det er fantastisk bra, forteller Guro Løvik Goll, overlege og forsker ved revmatologisk avdeling på Diakonhjemmet sykehus. Forskerne ser også noe annet. Når kroppen møter koronaviruset, sloss den på to måter. Med antistoffer, og det man kaller T-celler, en type hvite blodceller som slåss mot virusinfeksjon. – Denne T-celleresponsen ser vi løfter seg veldig fra andre til tredje dose hos den aller mest utsatte pasientgruppen. Det er gode nyheter, forteller Goll. Årets beste julegave? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. desember 2021 Forfatter #3546 Del Skrevet 24. desember 2021 Rumle skrev (3 timer siden): https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/tredje-vaksinedose-hjelper-pa-personer-med-immundempende-medisiner-1.15784897 Skjul innhold Vi gjør veldig oppmuntrende funn. Vi ser at de fleste som ikke hadde antistoffer etter to doser, får det etter tre doser. Det er fantastisk bra, forteller Guro Løvik Goll, overlege og forsker ved revmatologisk avdeling på Diakonhjemmet sykehus. Forskerne ser også noe annet. Når kroppen møter koronaviruset, sloss den på to måter. Med antistoffer, og det man kaller T-celler, en type hvite blodceller som slåss mot virusinfeksjon. – Denne T-celleresponsen ser vi løfter seg veldig fra andre til tredje dose hos den aller mest utsatte pasientgruppen. Det er gode nyheter, forteller Goll. Årets beste julegave? Det må jo være bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. desember 2021 #3547 Del Skrevet 24. desember 2021 Rumle skrev (3 timer siden): https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/tredje-vaksinedose-hjelper-pa-personer-med-immundempende-medisiner-1.15784897 Vis skjult innhold Vi gjør veldig oppmuntrende funn. Vi ser at de fleste som ikke hadde antistoffer etter to doser, får det etter tre doser. Det er fantastisk bra, forteller Guro Løvik Goll, overlege og forsker ved revmatologisk avdeling på Diakonhjemmet sykehus. Forskerne ser også noe annet. Når kroppen møter koronaviruset, sloss den på to måter. Med antistoffer, og det man kaller T-celler, en type hvite blodceller som slåss mot virusinfeksjon. – Denne T-celleresponsen ser vi løfter seg veldig fra andre til tredje dose hos den aller mest utsatte pasientgruppen. Det er gode nyheter, forteller Goll. Årets beste julegave? Kjempebra! Er du våken nå så får du bare plinge på her! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. desember 2021 #3548 Del Skrevet 24. desember 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Det må jo være bra. Hei på deg! I julenatta. Er du også stappmett? 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. desember 2021 Forfatter #3549 Del Skrevet 24. desember 2021 Rainstorm skrev (7 timer siden): God jul @Daryl Dixonog til alle andre i tråden, dere er fine folk ❤ Takk, så koselig! God jul til deg og! 🎁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. desember 2021 #3550 Del Skrevet 24. desember 2021 Kom akkurat hjem og har satt på julemessa fra Roma på dansk tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. desember 2021 Forfatter #3551 Del Skrevet 24. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Hei på deg! I julenatta. Er du også stappmett? 😆 I både mage og i hodet. Frøkensina skrev (4 minutter siden): Kom akkurat hjem og har satt på julemessa fra Roma på dansk tv Vurderer å se siste nissene i bingen jeg, men vet ikke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. desember 2021 #3552 Del Skrevet 24. desember 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): I både mage og i hodet. Vurderer å se siste nissene i bingen jeg, men vet ikke... Jaaa begge deler! Har skikkelig øresus også 😅 Har du lyst på et glass portvin eller skal vi vente på Rumle/en annen dag? Jeg heller mest mot det siste, med mindre du har veldig lyst til å skåle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. desember 2021 #3553 Del Skrevet 24. desember 2021 Jeg vurderer en eller annen julefilm jeg satte i opptak, husker ikke helt hva de var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. desember 2021 Forfatter #3554 Del Skrevet 24. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Jaaa begge deler! Har skikkelig øresus også 😅 Har du lyst på et glass portvin eller skal vi vente på Rumle/en annen dag? Jeg heller mest mot det siste, med mindre du har veldig lyst til å skåle Jeg trenger vann, kan jeg skåle med det? Er helt uttørket. Glemt helt å drikke idag, og det kjennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. desember 2021 Forfatter #3555 Del Skrevet 24. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Jeg vurderer en eller annen julefilm jeg satte i opptak, husker ikke helt hva de var. Hva handler den om? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. desember 2021 #3556 Del Skrevet 24. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Jeg trenger vann, kan jeg skåle med det? Er helt uttørket. Glemt helt å drikke idag, og det kjennes. Tror jeg trenger vann også, jeg tok godt for meg av rødvin i kveld 😂 Klart vi kan! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. desember 2021 Forfatter #3557 Del Skrevet 24. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Tror jeg trenger vann også, jeg tok godt for meg av rødvin i kveld 😂 Klart vi kan! Ble du på en snurr?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. desember 2021 #3558 Del Skrevet 24. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Hva handler den om? Øh, jeg satte tre ulike i opptak, og så har jeg helt glemt hva de var /handler om Kan ta en titt på boksen Vet ikke om det gikk å ta opp to samtidig heller. Men forventer ingen mirakler av noen fantastiske filmer heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. desember 2021 #3559 Del Skrevet 24. desember 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Ble du på en snurr?? Nja, en bitteliten en liten stund, men det er ganske kjedelig at jeg ikke egentlig blir det lenger Mulig jeg ikke deikker nok, men blir liksom bare i høyden noe brisen, og så bar sliten. Sånn sett føler jeg meg oldegammel 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. desember 2021 #3560 Del Skrevet 24. desember 2021 Tok opp Love the Coopers, Det er herligt at leve og Marmaduke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå