Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Frøkensina skrev (31 minutter siden):

Har også kjøpt en italiensk rødvin med skrukork, tenkte hun kan få et glass selv om hun ikke tåler mye, men er littusikker på det med syksommen. Jeg vet at mamma har veldig lyst på litt vin, hun har savnet det mange ganger. Samtidig ble hun superforvirret i vår når hun hadde drukket av en hun fikk av en venninne, men da drakk hun nok mer enn et glass :klo: 

Det er så trist så jeg prøver alt jeg kan å gjøre det hyggelig for henne. Har andre gaver også, og  så har jeg blandet godteri/mandler/rosiner slik som hun pleide å ha i julekurvene til oss. 

Et bitte lite glass å nippe til for å få smaken går kanskje bra? 

Hun setter sikkert veldig pris på alt du gjør! Du er så snill mot din mor!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Et bitte lite glass å nippe til for å få smaken går kanskje bra? 

Hun setter sikkert veldig pris på alt du gjør! Du er så snill mot din mor!

Ja nå har jeg ringt og spurt sykepleier også! :vin: 

Har jo bare en mamma og hun har alltid vært snill :hjerte: 

Ble småkrangel med søstern min om noe så nå gruer jeg meg litt til i kveld selv om vi er venner igjen. Hvis jeg synes det blir tungt å være der lenge (synes noen ganger det blir det selv om folk er i godt humør) så drar jeg tidlig hjem i dag. Skylde på migrene eller noe 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (3 minutter siden):

Ja nå har jeg ringt og spurt sykepleier også! :vin: 

Har jo bare en mamma og hun har alltid vært snill :hjerte: 

Ble småkrangel med søstern min om noe så nå gruer jeg meg litt til i kveld selv om vi er venner igjen. Hvis jeg synes det blir tungt å være der lenge (synes noen ganger det blir det selv om folk er i godt humør) så drar jeg tidlig hjem i dag. Skylde på migrene eller noe 😅

Håper det går bra!! Jeg har litt kjøligere forhold til min eldste søster, og vært litt anstrengt med min mor til tider, så kan kjenne meg igjen i det du sier. Og må være innafor å gå når man selv har fått nok. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (31 minutter siden):

Håper det går bra!! Jeg har litt kjøligere forhold til min eldste søster, og vært litt anstrengt med min mor til tider, så kan kjenne meg igjen i det du sier. Og må være innafor å gå når man selv har fått nok. 

Takk ja da skjønner du nok. Håper alt går bra hos deg med alt besøket! Jeg svinger sånn i humøret, men det går bedre nå! Drar til mamma nå :vinke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (1 time siden):

Har også kjøpt en italiensk rødvin med skrukork, tenkte hun kan få et glass selv om hun ikke tåler mye, men er littusikker på det med syksommen. Jeg vet at mamma har veldig lyst på litt vin, hun har savnet det mange ganger. Samtidig ble hun superforvirret i vår når hun hadde drukket av en hun fikk av en venninne, men da drakk hun nok mer enn et glass :klo: 

Det er så trist så jeg prøver alt jeg kan å gjøre det hyggelig for henne. Har andre gaver også, og  så har jeg blandet godteri/mandler/rosiner slik som hun pleide å ha i julekurvene til oss. 

❤ Håper dere får det fint sammen i dag.

Og god jul til alle i tråden ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (18 minutter siden):

Takk ja da skjønner du nok. Håper alt går bra hos deg med alt besøket! Jeg svinger sånn i humøret, men det går bedre nå! Drar til mamma nå :vinke:

Kos deg! God tur til mamma og god jul til henne!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (6 minutter siden):

God jul til deg Rumle. 🎁😸

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Kos deg! God tur til mamma og god jul til henne!

Det ble et veldig hyggelig julebesøk hos mamma! ❤️ God jul alle sammen!  :tree: ❤️ :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (28 minutter siden):

Det ble et veldig hyggelig julebesøk hos mamma! ❤️ God jul alle sammen!  :tree: ❤️ :klemmer:

Så bra at det ble fint, håper resten av kvelden fortsetter sånn og 😊 Herlig sang! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Så bra at det ble fint, håper resten av kvelden fortsetter sånn og 😊 Herlig sang! 

Takk, håper du får en fin kveld og! 😊 Jaaa! Nå har jeg sett på Donald-jul både litt hos mamma og så på Svt hjemme :fnise: Ser at hele Cinderella ligger på youtube, men stykket opp i små deler :jepp:

Skal du ha julaften sammen med noen i familien din? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Takk, håper du får en fin kveld og! 😊 Jaaa! Nå har jeg sett på Donald-jul både litt hos mamma og så på Svt hjemme :fnise: Ser at hele Cinderella ligger på youtube, men stykket opp i små deler :jepp:

Skal du ha julaften sammen med noen i familien din? 

Ah ja, jeg fikk ikke sett det, men må se litt etterpå. Skal ha julemiddag med min far :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ah ja, jeg fikk ikke sett det, men må se litt etterpå. Skal ha julemiddag med min far :jepp:

Det må du gjøre! Så koselig, håper dere får en fin julaften sammen ❤️Jeg skal hente min og ta han med til søstern min litt etterpå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Det må du gjøre! Så koselig, håper dere får en fin julaften sammen ❤️Jeg skal hente min og ta han med til søstern min litt etterpå. 

Takk :) Håper dere får en fin kveld ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Takk :) Håper dere får en fin kveld ❤

❤️ Kanskje vi kan ta en skål portvin senere! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (6 minutter siden):

Ja ❤

:klemmer: Jupp!! Håper jeg ikke blir for sen da, middagen starter sent. Men jeg kommer nok til å bli tidlig sliten i kveld 😅

Så håper jeg rekker det! 
Altså så jeg rekker hjem og kan ta en skål før dere sover :fnise:

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vasker jeg klær  for mamma, ingen rene bukser igjen :overrasket: Og så mangler det minst tre stykker! Dumt at klær forsvinner så mye. 
Men det er godt å vite resten av kvelden at vi fikk det koselig ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...