Daryl Dixon Skrevet 23. desember 2021 Forfatter #3501 Del Skrevet 23. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Mhm Litt off topic, men er det ikke rart hvordan enkelte barn har et utseende som gjør at man helt tydelig kan se de for seg som 50-60 åring? Akkurat som de er små miniatyr middelaldrende damer eller menn? Ikke noe negativt med det altså, bare synes det er veldig fascinerende. Mulig dette er bare noe jeg funderer på da Ja, det et sant! 🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. desember 2021 #3502 Del Skrevet 23. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, det et sant! 🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. desember 2021 Forfatter #3503 Del Skrevet 23. desember 2021 Prøvde en rødvinsgløgg fra polet, og æsj... den var ikke god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. desember 2021 #3504 Del Skrevet 23. desember 2021 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Prøvde en rødvinsgløgg fra polet, og æsj... den var ikke god. Nei? Er det en sånn ferdig mix? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. desember 2021 Forfatter #3505 Del Skrevet 23. desember 2021 Rumle skrev (36 minutter siden): Nei? Er det en sånn ferdig mix? Ja, så sterkt! Ingen orket å drikke opp 🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. desember 2021 #3506 Del Skrevet 23. desember 2021 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Ja, så sterkt! Ingen orket å drikke opp 🤣🤣 Uff! Jeg er ikke så veldig glad i gløgg, men det er veldig lenge siden jeg smakte det. Du får holde deg til portvin-nipping 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. desember 2021 Forfatter #3507 Del Skrevet 23. desember 2021 Rumle skrev (29 minutter siden): Uff! Jeg er ikke så veldig glad i gløgg, men det er veldig lenge siden jeg smakte det. Du får holde deg til portvin-nipping 😊 Ja, får gjøre det. 😊 drikker du det nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. desember 2021 #3508 Del Skrevet 23. desember 2021 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Ja, får gjøre det. 😊 drikker du det nå? Nei, drikker et glass vin og ser på kvelden før kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. desember 2021 Forfatter #3509 Del Skrevet 23. desember 2021 Rumle skrev (7 minutter siden): Nei, drikker et glass vin og ser på kvelden før kvelden Jeg og. Ser på kvelden før kvelden altså, med bare vann i glasset da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. desember 2021 #3510 Del Skrevet 23. desember 2021 Rumle skrev (2 timer siden): Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Merry Christmas! Jule-non stop! Rumle skrev (2 timer siden): Mhm Litt off topic, men er det ikke rart hvordan enkelte barn har et utseende som gjør at man helt tydelig kan se de for seg som 50-60 åring? Akkurat som de er små miniatyr middelaldrende damer eller menn? Ikke noe negativt med det altså, bare synes det er veldig fascinerende. Mulig dette er bare noe jeg funderer på da Jo det har jeg tenkt på mamge ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. desember 2021 Forfatter #3511 Del Skrevet 24. desember 2021 God morgen og god jul! Jeg er oppe, har fylt julestrømpene til alle. I går kveld like før vi la oss så sitter jeg henslengt i sofaen, og så klapper søsteren min meg på magen og spør hva som skjer. Jeg har vist fått litt kulemage, og den er så lav... unormalt lav, som en gravidmage i 4-5 mnd. Jeg har egentlig bare oversett det, alltid vært ganske så flat. Men måtte veie meg, og jeg har ikke gått opp i vekt. Måtte vekke SB når jeg la meg og spørre om jeg var blitt tjukk. Han snur seg og ser irritert på meg og sier; Seriøst?? I følge han er det bare veldig slappe muskler, og jeg må trene kjærnemuskulatur. Så jeg går inn i julen med slappemuskler og kulemage, så da er det hvertfall klart hva mitt nyttårsforsett kommer til å bli. Gledelig jul til alle!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. desember 2021 #3512 Del Skrevet 24. desember 2021 God jul! 🎄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. desember 2021 Forfatter #3513 Del Skrevet 24. desember 2021 FruN skrev (19 minutter siden): God jul! 🎄 God jul! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. desember 2021 #3514 Del Skrevet 24. desember 2021 God jul! ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. desember 2021 Forfatter #3515 Del Skrevet 24. desember 2021 Frøkensina skrev (37 minutter siden): God jul! ❤️ God jul! 🎁❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. desember 2021 #3516 Del Skrevet 24. desember 2021 Daryl Dixon skrev (15 minutter siden): God jul! 🎁❤ Pakke! 🎁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 24. desember 2021 Forfatter #3517 Del Skrevet 24. desember 2021 Frøkensina skrev (25 minutter siden): Pakke! 🎁 Du skulle fått mange pakker. Det fortjener du. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. desember 2021 #3518 Del Skrevet 24. desember 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Du skulle fått mange pakker. Det fortjener du. Jeg fikk flere pakker av en venninne i går! Har lagt de under treet mitt. 🥰 Var veldig koselig med litt besøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. desember 2021 #3519 Del Skrevet 24. desember 2021 Nå har jeg laget ferdig julestrømpe til mamma forresten! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. desember 2021 #3520 Del Skrevet 24. desember 2021 Har også kjøpt en italiensk rødvin med skrukork, tenkte hun kan få et glass selv om hun ikke tåler mye, men er littusikker på det med syksommen. Jeg vet at mamma har veldig lyst på litt vin, hun har savnet det mange ganger. Samtidig ble hun superforvirret i vår når hun hadde drukket av en hun fikk av en venninne, men da drakk hun nok mer enn et glass Det er så trist så jeg prøver alt jeg kan å gjøre det hyggelig for henne. Har andre gaver også, og så har jeg blandet godteri/mandler/rosiner slik som hun pleide å ha i julekurvene til oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå