Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3421 Del Skrevet 22. desember 2021 Har dere prøvesmakt portvinen? Jeg prøversmaker litt nå, igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3422 Del Skrevet 22. desember 2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3423 Del Skrevet 22. desember 2021 Åh skulle vi teste nå? Jeg er godt nede i mitt andre rødvinsglass 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3424 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Ååhh ok må finne den fram da! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3425 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Åh skulle vi teste nå? Jeg er godt nede i mitt andre rødvinsglass Åhhh neida! Bare spurte jeg Men du, kan du anbefale en god barolo? Vil gjerne prøve 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3426 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Ååhh ok må finne den fram da! Haha du må ha noe søtt til, da er den best! 👌 Jeg har marsipanstang 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3427 Del Skrevet 22. desember 2021 Mmmm nam! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3428 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Haha du må ha noe søtt til, da er den best! 👌 Jeg har marsipanstang 🥰 Holder det med kjøpepepperkaker? Jeg fikk ikke handlet så mye mat/godterier i dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3429 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Mmmm nam! Liker du?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3430 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Holder det med kjøpepepperkaker? Jeg fikk ikke handlet så mye mat/godterier i dag! Jaaa helt klart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3431 Del Skrevet 22. desember 2021 Ikke sikkert andre er like glad i å mikse med noe søtt da, jeg er tross alt en olebrum-mums 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3432 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Åhhh neida! Bare spurte jeg Men du, kan du anbefale en god barolo? Vil gjerne prøve Hahah jeg kjøpte en av de dyrere i hyllen mest fordi det var det eneste merket jeg kjente igjen 😅 Har ikke akkurat prøvd meg gjennom baroloene på polet Canalotro tror jeg jeg kjøpte, kan sjekke etterpå! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3433 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Hahah jeg kjøpte en av de dyrere i hyllen mest fordi det var det eneste merket jeg kjente igjen 😅 Har ikke akkurat prøvd meg gjennom baroloene på polet Canalotro tror jeg jeg kjøpte, kan sjekke etterpå! Ok, jeg har null peiling da, tror aldri jeg har smakt barolo faktisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3434 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Liker du?! Jaaaa! Nipper til den, er jo kjempgod og «varm», bedre enn sherryene til farmor som jeg pleide å smake 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3435 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Jaaaa! Nipper til den, er jo kjempgod og «varm», bedre enn sherryene til farmor som jeg pleide å smake Jaaa, ikke sant? Skikkelig digg, eller snop, som vi sier på mine kanter 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3436 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Ok, jeg har null peiling da, tror aldri jeg har smakt barolo faktisk Canalotto. Tror ingen på polet er vonde da! De er nok ordentlig gode alle sammen Men om de ikke smaker nok forskjellige fra andre viner så risikerer jeg iallefall å bli bittelitt skuffet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3437 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Canalotto. Tror ingen på polet er vonde da! De er nok ordentlig gode alle sammen Men om de ikke smaker nok forskjellige fra andre viner så risikerer jeg iallefall å bli bittelitt skuffet Takk! Den må prøves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. desember 2021 #3438 Del Skrevet 22. desember 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Jaaa, ikke sant? Skikkelig digg, eller snop, som vi sier på mine kanter 😊 Ja den er snop! Må prøve med marsipan til senere i julen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2021 #3439 Del Skrevet 22. desember 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Ja den er snop! Må prøve med marsipan til senere i julen Jaaa gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #3440 Del Skrevet 22. desember 2021 Jeg liker psykememes på insta og lo så godt av story nå. Jeg skal støvsuge litt så smake på portvin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå